Goldeneye 2

Dukie

nice girl
#1
Goldeneye 2

Fillern a! For man ikke muligheten til å spille som Bond? Jeg vet ikke helt om jeg liker dette her.

Edit: Nå er det motsatt, men jeg digger Bond og vil foretrekke han framover en annen dude.
 
#2
vis du blir like bra osm eneren var på n64, aner jeg en hit james bond hit.
 
#3
Gleder meg til dette kommer, men det skal veldig mye til for at det skal bli bedre enn GoldenEye (selv i dag ja)..
Gidder noen å lime inn det som sto på Gamereactor? Av en eller annen grunn kommer jeg aldri inn på gamereactor :(
 
#4
Fra Gamereactor

Goldeneye 2 uten James Bond?

Som mange allerede vet, så har EA overtatt GoldenEye lisensen, og de har allerede klart å skape uro i andedammen. Det sies nemlig at man ikke vil kunne spille som James Bond. Derimot vil man spille som en annen 00-agent, som visstnok har havnet på "skråplanet" og som nå befinner seg på feil side av loven. sjokkerende!

EA lover dog, på tross av dette, å lage et så bra spill som mulig, og de har derfor trukket inn en del erfarne spillutviklere i prosjektet. Bl.a. Takayoshi Sato som tidligere har jobbet på Silent Hill serien, sitter nå hos EA og spytter ut animasjoner og artwork på samlebpnd. i tillegg verserer det meget standhaftige rykter om at en av de ledende utviklerne fra Bungies Halo team også jobber på det nye GoldenEye spillet.

EA nekter selvfølgelig å kommentere dette, men vi gleder oss allikevel.
Høres lovende ut :cool:
 
#5
goldeneye på n64 er det beste bond spiller noen gang, og tviler litt på at dette blir bedre.
time will show.
 
#6
håper det blir like fett som golden eye..
jeg er ikke helt sikker jeg.
men som sagt : ånli taim vill tell
 
#7
nok et melkeprodukt fra EA..

Ja, vi får se... Kanskje dette blir bra?
 
#8
Det høres jo bra ut, men EA måtte tilbakekalle tidlige versjoner av spillet, en del testpublikum, spesielt den yngre generasjonen som ikke helt forsto konseptet med å spille "James Bond: Goldeneye 2" når man ikke var Bond selv eller noe sånt. Men hvis de får til å lage det i den gode gamle "Goldeneye-ånden" så blir det vel bra. Kanskje man kunne spillt spillet gjennom Alex Trevelyans øyne (han er skurken i Goldeneye for de som ikke vet det)?
 
#9
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, For mange er det nesten en religiøs stemning rundt Golden Eye. Tviler på at de vil klare å oppnå noe så bra igjen. Desuten har jo EA prestert å produsere kun dritt spill etter at de overtok lisensen (har ikke prøvd det siste).

Jeg håper på det beste men er dog skeptisk!
 

Endre

Ødela forumet
#10
Blir dette førsteperson eller tredjeperson? :shifty:

Det blir sikkert en dyr produksjon, kanskje med stemmene fra noen av skuespillerne tilogmed? Tror bare ikke det får den samme følelsen som GoldenEye til Nintendo 64 hadde, SPESIELT ikke hvis dette blir tredjeperson. :( Nå skal jeg ikke uttale meg så mye før jeg faktisk har testa det, men de skal i alle fall ha litt ære for å ha tenkt ut denne vrien, det kan jo kanskje bli litt morsomt. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
EA er vel leie av å høre at de ikke kan slå GoldenEye...

...så de bare lager GoldenEye...
 
#12
Argh.

Jeg håper bare at EA ikke driter seg ut. Dette er etter min mening en ganske lardassete ide, det er jo åpenbart at du spiller Alex. Dessuten har de tidligere Bond spillene fra EA, Agent under Fire og Nighfire, vært egentlig ganske elendige. Everything or Nothing var bedre, men allikevel. Jeg mener... Du må jo tape i det spillet her!

Ørk... James Bond har bare blitt dårlig på konsoll siden Rare ga fra seg lisensen.
 
#13
NEI NEI OG ATTER NEI!

Dem klarer aldri å gjøre dette spillet like bra som GE "1" SOM for meg er en klassiker.

Det går rett og slett ikke. De andre bond spilla i serien har sugd så kraftig!

Eneste dem kunen gjort var å lagd et nytt til gc med AKKURAT SAMME GRAFIKK som det var til n64, bare med nye baner!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#14
Æh, la dem gjøre hva dem vil. Twin Snakes var i mine øyne bortkasta resurser på et allerede genialt spill, men det ødela jo på ingen måte originalen for det (selv om noen nye elementer kræsjer litt med resten av MGS universet... *host*FMV*host*).

Dette er visst riktignok en form for oppfølger, og jeg tror heller det blir et nytt Agent Under Fire/NightFire med tilnavnet GoldenEye enn en ny klassiker.

Men det er ærlig talt ikke værre enn å la være å kjøpe det, er det vel det?
 
#16
Opprinnelig skrevet av Nordby@10.04.2004, 22.08
Dem klarer aldri å gjøre dette spillet like bra som GE "1" SOM for meg er en klassiker.
Det går rett og slett ikke. Eneste dem kunen gjort var å lagd et nytt til gc med AKKURAT SAMME GRAFIKK som det var til n64, bare med nye baner!
Hepp, på tide å legge inn årene, alt bra er gjort og det kan ikke forbedres. Si det videre.
 
#17
De fleste EA spill selger jo bra pågrunn av lisenser, så dette blir sikkert ikke noe unntak..., men håper bare at EA virkelig satser mye på dette spillet.....
 
#18
Sorry, men iogmed at det er EA som lager det, tviler jeg på om det blir noe bra. Faktisk så tvier jeg ikke engang, jeg vet at det ikke blir noe spesielt. Bare fordi Goldneye er det beste Bondspillet (og forsåvidt også beste Bondfilm) så tror de at de kan skape slik en hype sånn at det selger som smør. Altså gjør EA det samme som de alltid gjør, og desverre blir ikke spillene noe minneverdige..
 
#19
Opprinnelig skrevet av Ghaz@14.04.2004, 10.47
Sorry, men iogmed at det er EA som lager det, tviler jeg på om det blir noe bra. Faktisk så tvier jeg ikke engang, jeg vet at det ikke blir noe spesielt. Bare fordi Goldneye er det beste Bondspillet (og forsåvidt også beste Bondfilm) så tror de at de kan skape slik en hype sånn at det selger som smør. Altså gjør EA det samme som de alltid gjør, og desverre blir ikke spillene noe minneverdige..
Helt enig.
 
#20
Personlig er jeg mega fan av Golden Eye på Nintendo 64, og har plassert det på topp 10 listen min over tidenes spill. Det er jo liten tvil om at Rare laget det beste James Bond spillet noen sinne, men blir litt for dumt å tro at det ikke kan komme bedre spill i serien. Jeg syntes det siste James Bond spillet Everything or Nothing viser at EA faktisk kan lage et godt Bond spill. Det er riktignok i tredje-person, men gir allikevel en topp spilleopplevelse. Som de fleste ander har også jeg min tvil om at et evt. Golden Eye 2 kan hevde seg mot originalen, men man kan jo alltids håpe.