GoldenEye: Agent Rogue

#1
Sett endel trailere av dette spillet og lest endel om det. Virker som om dette spillet blir en etterlengtet multiplayer fps som kan få klassiker status. IGN,Gamespot og en rekke andre har tatt en titt på dette spillet som kommer ut til samtlige konsoller. Og det virker GoldenEye RA ble tatt godt imot av spillanmeldere. Er ikke blitt anmeldt enda, men previews tilsier at dette spillet blir gode saker. Spesielt online. Men også 4 player splitscreen.

Noen andre som skal ha dette spillet ?

Sjekk ut trailer på:
www.gametrailers.com
 
#2
Det her er basert på N64 spillet Goldeneye..??
eller jeg jeg helt på jordet...?:p
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Det er ikke basert på GoldenEye, det er bare en cash-in.

Ifølge Edges preview var fysikkmotoren så dårlig at det hindret gameplay (en del av gameplay er telekinese, som i Second Sight og Psi-Ops), historien var skamrævva, dual-wieldingen gjorde ikke noe mer enn å la deg skyte med to like våpen på en gang, grafikken var visst veldig lite imponerende, og alt i alt var det et generisk, middelmådig spill de ikke hadde særlig høye forventninger til.

Spillpressen er nesten ikke til å høre på. Gamespot omtaler den nye "goth"-looken i Prince of Persia som noe POSITIVT! Hva i alle verdens land og riker er det som er positivt med at Prince of Persia blir til en sliten Dante-ripoff!? Hvordan kan de påstå at det er POSITIVT at et spill som i utgangspunktet var bra mye på grunn av sin særegenhet får en makeover fordi folk statistisk sett synes helter med mørk stemme er kulere enn de med lys?

Blæh. Vet dette er alvorlig off-topic. Men jeg vet også at GoldenEye 2 kommer til å bli triste saker. Som sagt: de viste det ikke frem på EA Play. De viste frem Need for Speed Underground 2, som var så ødelagt at det nesten ikke var til å spille, de viste en halvferdig versjon av Battle for Middleearth med så mange bugs at det var vanskelig å spille det, de viste frem Third Age på en svært lite flatterende måte, og ditto Urbz ... men de viste ikke frem GoldenEye 2. Selv om det var avertert. Hvorfor? Kanskje fordi de visste at det ikke er noe særlig? Kanskje fordi de visste at ingenting positivt ville komme ut av det ..?
 
#4
så Gldeneye blir ikke noe som Det foørste goldeneye..??


triste saker...:(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Korrekt. Det finnes bare ett originalt «Gldeneye».
 
#6
Optimismen her sprer seg helt ned til testiklene jo :p

Vi får se, lest rundt omkring previews. Og alle syntes dette kunne bli noe. Men sier ikke noe mer, så hvordan Killzone ble slakta.
Håper fremdeles på at det går rette veien.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Houseman@04.11.2004, 02.52
Korrekt. Det finnes bare ett originalt «Gldeneye».
129729​
og det var konge moro!!!
husker det så godt... :kul:
 
#8
Disse EA Bond-spillene er hovedsaken til at jeg ser på EA som et selskap som kun bryr seg om penger. Likevel har jeg kjøpt samtlige av Bond spillene deres av samme grunn som alle andre: Det er James Bond.

Det er godt mulig at EA gjør spillene mer lik selve filmene, men selve spill-opplevelsen kommer ikke i nærheten av Rare's Goldeneye :rulleøyne: .
Liker forresten James Bond spillet til Sega 16 bit ^_^ .
 
#10
James Bond har jeg aldri vært noen fan av. Men GoldenEye spillet på N64 likte jeg vel som alle andre. Etter det har det bare gått nedover med Bond spilla.

Så dette Bond spillet blir vel ikke noe annerledes...
Holder meg til HALO jeg:D
 
#11
Goldeneye er jo det beste spillet noen sinne lagd da..!!!!
du kan jo ikke si noe annet...?
 

SHDR

Gullmedlem
#13
Ikaruga er kanskje det beste spillet noensinne. Eller iallfall det som korresponderer mest med mine idealer rundt spilldesign. Samme gjelder Halo og Half-Life, samt Super Mario World 2: Yoshi's Island.

Final Fantasy VII ligger nede på rundt 120ende plass. FFX er nede blant de 50 dårligste. GoldenEye er oppe blant de beste spillene det og.

TurboAlex: Du er fjorten-femten år? Det betyr altså at du var 7 år gammel da du spilte GoldenEye første gang. Mulig jeg undervurderer den oppvoksende generasjon, men greide du spille det spillet skikkelig da?
 
#14
Opprinnelig skrevet av Mako@07.11.2004, 23.53
Men FF7 er aller best!
131730​
Usj, at det går ann. Det er umulig å sammenligne mellom de to. Jeg kan fortsatt storkose meg med GoldenEye akkurat som jeg gjorde helt tilbake i 1997. Mens med Final Fantasy VII, så får jeg lyst til å rive ut håret mitt, bare ved tanken på alle de irriterende random encounters man må lide igjennom spillet.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.11.2004, 00.29
TurboAlex: Du er fjorten-femten år? Det betyr altså at du var 7 år gammel da du spilte GoldenEye første gang. Mulig jeg undervurderer den oppvoksende generasjon, men greide du spille det spillet skikkelig da?
131806​
Kanskje han spilte det en stund etter utgivelsen? :confused: Jeg kjøpte N64 på grunn av Golden Eye, husker jeg, ikke på grunn av Mario 64, og hadde svært mye moro med det.

For øvrig har jeg problemer med å se hvorfor Yoshi's Island er så bra. Det kjipste spillet i Super Mario Advance-serien på GBA, synes jeg. Det litt for mye farger og barnepreg for min smak.
 
#16
Opprinnelig skrevet av TurboAlex@07.11.2004, 22.48
Goldeneye er jo det beste spillet noen sinne lagd da..!!!!
du kan jo ikke si noe annet...?
131726​
Det er klart han kan si det.
 
#17
Jeg hadde aldri giddet og kastet vekk penger på det spillet.
Spillet blir *ALDRI* like bra så Goldeneye da.
Men for all del bruk penger på tull :).
 
#19
Man kan vel ikke forvente noe mer av en billig EA spin-off.
Jeg venter heller på det Game Zero prosjektet som han Martin Hollis jobber med istedet. Det kan iallefall ikke bli noe verre enn det EA har å tilby med.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.11.2004, 00.29

TurboAlex: Du er fjorten-femten år? Det betyr altså at du var 7 år gammel da du spilte GoldenEye første gang. Mulig jeg undervurderer den oppvoksende generasjon, men greide du spille det spillet skikkelig da?
131806​
jeg fikk N64 av mamma da det kom ut, husker ikke hvor gammel jeg var da, but anyway jeg fikk Goldeneye ca 6 måneder etter det og jeg greide å spille det men skjønte veldig lite av det i starten.

men etter vært kom det seg og jeg hadde det kjempe gøy med det spillt...
BEST GAME EVER..:D