Goldenye: Rogue Agent (15.11.04 - US)

#1
Hver gang jeg så Goldenye (filmen, altså) og la øynene mine på sexy Xenia Onatopp, og råkule 006 Alec Trevelnyan så kunne jeg ikke unngå å tenke: " Hvorfor kan ikke disse tøffingene vinne?"

Siden jeg alltid har hatt et svakt punkt for kule slemminger i film, er dette som en åpenbaring for meg.

Goldenye: Rogue Agent er et oppekommende PS2\X-box-spill som lar deg entre rollen som skurk i James Bond-universet. Jeg har ikke spilt det originale Goldeneye-spillet, siden jeg aldri eide en Nintendo 64, men jeg har jo hørt mye bra om det, og oppfølgeren ser ganske stilig ut.

Skjermbildene antyder til at grafikken kan bli sånn noenlunde snasen, og omgivelsene (tatt fra klassiske Bond-settinger) ser jo bare fantastiske ut. Det ser ut som at vi muligens får spille kronologisk gjennom Bond-filmene som en slags kontrast til helte-historiene til Bond, og møte på noen av de klassiske skurkene fra Bond-filmene.

Hva synes dere?

En liten preview
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Missliker spillet av den enkle grunn at navnet slesker seg inn på N64 klassikeren uten å ha noe med den å gjøre. Viser bare hvor desperate EA er etter å gjenta suskssesen.
Men for all del, å være bad guy er alltid gøy så dette kan jo bli bra.

Christopher
 
#4
Jeg liker heller ikke grafikken til EA, men spillet kan sikkert bli noe. Husk at spill fra EA aldri er super super spill...
 
#5
Det mest appellerende med dette spillet blir nok sjarmen til Bond-universet, og historien og lokalisjonenene, samt karakterene. Xenia :kos:
 
#6
Opprinnelig skrevet av Jinzo@11.09.2004, 17.21
Jeg liker heller ikke grafikken til EA, men spillet kan sikkert bli noe. Husk at spill fra EA aldri er super super spill...
101412​
Nei, Burnout 3 var jo slett ikke noe super, superspill. Tenk deg om før du skriver noe.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
Opprinnelig skrevet av Jinzo@11.09.2004, 18.21
Jeg liker heller ikke grafikken til EA, men spillet kan sikkert bli noe. Husk at spill fra EA aldri er super super spill...
101412​
Det der var "super super" dumt sagt, ettersom EA er en utgiver, og meget sjeldent utvikler spill selv. De er dog nokså kjente for å pushe de små utviklerstudioene med deadlines, noe som forverrer kvaliteten på spillene ganske kraftig.
 
#8
Skal det ikke komme på Nintendo?
For noe dritt, forgjengeren gjorde jo det, av en eller grunn så misliker jeg EA akkuratt nå, og det er ikke bare på grunn av Roque Agent. :mad:
 
#9
Hva er problemet deres? Hvorfor misliker dere EA? Jeg verken misliker eller liker spillet pågrunn av utgiverforlag eller Utviklere, men selve spillet.

Det høres jo bare teit ut.


EDIT: spørsmålstegn
 
#10
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@12.09.2004, 10.34
Hva er problemet deres. Hvorfor misliker dere EA. Jeg verken misliker eller liker spillet pågrunn av utgiverforlag eller Utviklere, men selve spillet.

Det høres jo bare teit ut.
101621​


jeg sa det klart og tydeligt jeg misliker ea fordi grafikken deres på ps2 er helt fucka.
Men du klarer kansje ikke og innse det?
 
#11
Opprinnelig skrevet av Christopher*+12.09.2004, 10.40-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@12.09.2004, 10.34
Hva er problemet deres. Hvorfor misliker dere EA. Jeg verken misliker eller liker spillet pågrunn av utgiverforlag eller Utviklere, men selve spillet.

Det høres jo bare teit ut.
101621​


jeg sa det klart og tydeligt jeg misliker ea fordi grafikken deres på ps2 er helt fucka.
Men du klarer kansje ikke og innse det?
101623​
[/b]
EDIT: Men som sagt battlefeild på pc er jo bra da men jeg mener ps2.

Christopher.

EDIT:Sry for dobbelpost!
 
#13
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@12.09.2004, 10.34
Hva er problemet deres. Hvorfor misliker dere EA. Jeg verken misliker eller liker spillet pågrunn av utgiverforlag eller Utviklere, men selve spillet.

Det høres jo bare teit ut.
101621​
Hva er problemet ditt? Hvorfor har du ikke lært deg bruken av spørsmålstegn? Jeezez.

Jeg ser egentlig frem til GoldenEye, så en liten film fra det for en stund siden, og det så ganske artig ut. Dessuten blir det morsomt å spille slemmingen.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Shadar@12.09.2004, 11.01
Wow.

SulkyShizz: Om et par dager vil du kunne lese om Play EA 2004 og en artikkel ved navn Elektronisk Hegemoni. Da tror jeg du kommer til å skjønne hvorfor det er en viss grunn til å mislike EA.
101636​

En som jobber sammen med meg var på EA play. Han sa at det ikke var spesielt bra, men det betyr jo ikke at spillene er dårlig. :) ( Han tok meg seg en DVD med filmene som ble vist.) Alle utgiverforlag gjør tabber, EA er intet unntak.


Har ikke noe forhold til noe som helst ugiverforlag synes bare hele EA-er-teit opplegget er barnslig. :)

Dårlig grafikk :blunk: Hva har det med EA å gjøre?
 
#15
EA har en tendens til å pushe på utviklerne for å få de utgitt så raskt som mulig, derfor har ikke utviklerne god nok tid til å utvikle noe spesielt bra grafikk.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Xenon@12.09.2004, 02.04
Skal det ikke komme på Nintendo?
For noe dritt, forgjengeren gjorde jo det, av en eller grunn så misliker jeg EA akkuratt nå, og det er ikke bare på grunn av Roque Agent. :mad:
101579​
Jo visst kommer Rouge Agent også GameCube. EAs mål med Rouge Agent er jo å bli like bra eller overgå Goldeneye til N64. Det ville være litt rart da om dette spillet ikke kom til GC.

Jaja. Lykke til med å overgå Goldeneye. :kul:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#17
Man kan mislike EA så mye man vil, men de har gitt ut noen perler jeg aldri vil glemme:

- SSX-serien
- 007: Everything or Nothing
- Medal of Honor (det første og Allied Assault)
- Need For Speed: Underground
- Burnout (3'ern er årets beste bilspill)
- Madden NFL-serien
- FIFA-serien (jeg liker den ikke, men ca. hele resten av verden gjør det)
- 007: Nightfire (jeg likte det ihvertfall...)
- The Sims

Sikkert glemt mange fra tidligere konsoller også.

Mange av disse spillene er basert på lisenser, og kom ikke og si at det ikke hjelper.
 
#19
FIFA er fantastisk enkelt å spille, og er mye koseligere en de vanskelige PES-spilla.

Men, hvorfor krangler dere så mye? :( Dere er sinte fordi noen ikke bruker spørsmålstegn, og er uenige med dere. Det er jo greit at EA kanskje ikke er supre hver gang, men som Aquila skrev, de har gitt ut ganske mye fantastisk stilige greier...

:kos:
 

SHDR

Gullmedlem
#20
Opprinnelig skrevet av Aquila@12.09.2004, 11.25
Man kan mislike EA så mye man vil, men de har gitt ut noen perler jeg aldri vil glemme:

- SSX-serien
- 007: Everything or Nothing
- Medal of Honor (det første og Allied Assault)
- Need For Speed: Underground
- Burnout (3'ern er årets beste bilspill)
- Madden NFL-serien
- FIFA-serien (jeg liker den ikke, men ca. hele resten av verden gjør det)
- 007: Nightfire (jeg likte det ihvertfall...)
- The Sims

Sikkert glemt mange fra tidligere konsoller også.

Mange av disse spillene er basert på lisenser, og kom ikke og si at det ikke hjelper.
101671​
EA snappet opp Criterion på grunn av Burnout 3. De har ikke bidratt med noe annet enn drittmusikk til utviklingen. SSX-spillene er veldig cheap thrills, jeg kjøpte SSX3 og spilte det i to helger. Siden har jeg ikke rørt det. Need for Speed: Underground er et hakkete, tregt og generisk kjørespill med riktignok fantastisk grafikk, men underlegent gameplay og den mest ubrukelige featuren i et spill noensinne: kjerrepimping som ikke betyr noe for ytelsen. FIFA-serien liker du ikke, men kaller den uforglemmelig? For min del er den veldig forglemmelig, men ikke til å komme unna. Og jeg liker den heller ikke. Bond-spillene forbigås i stillhet.

The Sims er derimot noe ganske annet. Originalt konsept, og glimrende utvidelser, selv om det ble litt tynt på slutten. Ikke det spillet jeg har brukt mest tid med, men et av de mest engasjerende jeg noensinne først har satt meg ned ved.