Good Old Games - utgivelser og tilbud

EA spillene ser ut til å ha lite med bonus innhold og expansion packs følger aldri med. Men jeg kommer uansett til å plukke med begge disse spillene, samt et par til av de som kom forrige uke. Særlig kommer jeg til å være rask med å få med meg EA spill, ettersom jeg ikke stoler på at EA holder seg til kontrakten og plutselig bestemmer seg for å trekke støtten til GOG til fordel for sin egen DD satsing Origin.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Der sa du jammen noe, da blir det handlings i helga.

Håper forøvrig at vi får Crusader: No Regret etter hvert også, bare mer av det samme men det er ingen dårlig ting. Og når man først ønsker seg Origin-titler så vil jeg ha Bioforge også.

Lodin

Der Waaaah
Ooooh, vil denge tulling med hans egen arm.
Forøvrig kommer ikke disse spilla til å forsvinne. GoG har lært etter fadesen med Codemasters hvor de mista rettighetene til Operation Flashpoint etter et års tid. I verste fall kommer de til å slutte å selge dem, men du vil alltid kunne fortsette å laste dem ned.

Skulle ikke JoWood spillene forsvinne også da? Det har ikke blitt sagt noe om tilgjengelighet etter at de har blitt fjernet fra butikksidene, har det vel?

Jeg sa de SKULLE forsvinne, sa ikke at de har har blitt fjernet. Hvis jeg mente det, så kunne jeg da svart på spørsmålet selv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Først så var StarEye og Lodin bare

Og så bare

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Styr unna. Prøvde det igjen rundt årtusenskiftet, det var uutholdelig allerede da.

Men det hadde så stilige screenshots den gangen det kom ut.. :qq:

Eg vil ha re-release av Gruntz! Gjerne på 3DS eller iPad eller no sånt! Evt GoG!

D

Deleted member 91

Gjest
Har sagt det før men sier det igjen: Ville faenmeg drept for SWAT 4 på GOG. Spesielt siden det ikke er noen kopibeskyttelse og man da kan dele .exe-fila rundt på nettverket når man LANer (som er eneste riktige miljø for ordentlig seriøs SWAT-spilling).