Good Old Games - utgivelser og tilbud

#21
Da fikk jeg tilgang til betaen. Ser jeg kan kjøpe Fallout og Fallout 2 for prisen av èn. Aldri spilt FDallout før, noe fett?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Nei det er skikkelig dritt, er derfor det har vært så mange tråder om Fallout 3 og sånt her i gården.

Fikk tilgang i dag jeg også, så nå er det Freespace 2 og Shogo som ligger og venter på disken her.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Hvor lang tid skal det ta før jeg får den jævla mailen da? Signa opp for flere timer siden.
Da kommer det til å ta noen dager. De slipper inn folk i puljer etter når de signa opp.

Sånn ellers var Hostile Waters jævla tøft. Sånn relativt enkelt RTS som er veldig oversiktlig å kan pauses så jeg faktisk kan spille det uten å bli :psyduck:. Også kan man fritt styre units selv hvis man syns de er for treige og pew pewinga er gøy. Artig historie har det også.
 
#26
Fikk min i dag også, så da blir det vel Fallout 1 og 2. Testa Fallout 2 for litt siden og syns det var litt forvirrende, men det årner seg sikkert når jeg får lest manualen.
Sheffield: Sjekka junkmailen? Det var der hotmail plasserte mailen med tilgangsnøkkelen hos meg. Ikke at du nødvendigvis har fått noe fra dem enda, men om det skulle ta veldig lang tid kan mailen ha havna der.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
På forumet deres har de diverse tråder med mods og slikt. Greit å starte det vanilla, men en av dem lar en patche om oppløsninga på spillet noe som trengs siden 640x480 ikke holder lenger. Desverre ser det ofte ganske rart ut på høyere oppløsninger (deler av verden som ikke skal vises dukker opp), men i 800x600 ser alt strålende ut.
Vil og anbefale å titte på keyboard snarveiene siden interfacet er litt kinkig. At F1 og 2 er stygge og knotete å styre er vel to av de største hinderne nykommere har for å nyte serien.
 
#28
Og spill eneren før toeren for faen. Jeg ser alltid folk som starter med toeren fordi det er den alle sier er best (av grunner jeg ikke forstår) selv om de er stort sett identiske. Jeg starta med toeren som mange andre og forstod ikke dritten og ga opp, og et halvt år senere kjørte jeg opp eneren og ble blodfan av serien. Selv om jeg fikk slutten til eneren spoila av introen til toern, som jeg vil si er hovedgrunnen til at du bør spille dem i riktig rekkefølge.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Starten er møkk, men det er lenger og litt mer episk. Enig i at man må starte på 1 eller Tactics for å få no ut av serien.

Sånn ellers, noen som enda ikke har fått invite? Jeg har sånn kode nå og det tipper jeg andre her og har. Bare å skrike ut så kommer det muligens PM.
 
#30
uhm... jeg fikk en kode i dag, men jeg vet da faen hvor jeg skal gå for å dra utnytte av den. Jeg finner bare den jævla "sign up for early access beta" sida dems. Hjelp?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31

Jante

privileged CIS shitlord
#32
Angående Fallout er jeg enig med Fingus. Start med eneren. Eneren er for min del det beste spillet i serien, og det var noe som manglet i oppfølgeren. Jeg kom liksom aldri helt inn i den gode Fallout-stemningen. Det jævla tempelet i begynnelsen (og driten med Toxic Caves etter det) hjalp heller ikke. :argh:
 
#33
Også synest jeg at toeren ble til tider litt krampeaktig kultreferansete. Noen ganger føltest det mer ut som en episode av Family Guy enn et postapokalyptisk ødeland, men det er nok bare meg som er neger.

Også "I'm the fucking president of fucking america!" da...
 
#35
Fuck that! Jeg gafla inn på all Psychoen og Nuka Colaen jeg hadde hamstra opp foran trynet hans mens jeg venta på at driten skulle gå av.

Regnet ikke med å dulte borti Frank på veien ut...
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#36
Den eneste konkrete fordelen med toern er bilen. Ellers synes jeg fo1 er bedre på stort sett alle områder.

GoG er digg. Har kjøpt meg freespacene og FO:T så langt, men blir vel tocaracedriver, falloutsene, og descentsene etter hvert.
Mulig jeg tester MDKene siden jeg aldri har spilt dem. Aldres dem bra?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#37
Jeg har toeren og jeg synes den eier enda, til tross for et klønete siktesystem.
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Messiah vil jeg ihvertfall desverre anbefale folk å ligge unna foreløpig. Det er et av få spill de ikke har fått tak i kildekoden til så det er mer eller mindre akkurat like uspillbart som før. Med mindre du fortsatt har et av de tre skjermkorta det det var laga for da. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Hælvete. -_-
 

Halky

Veteran bruker ;)
#40
Ahh Messiah, husker det spillet. Likte det igrunnen også når jeg hadde det. Bare navnet på engelen vi spilte som var nok til og like det, Bob liksom :p Tror det spillet ble spilt på ett GF2 kort for mange mange år siden, tror det var kortet vi hadde den gangen.

Uansett syntes det var ett kult spill, og det var stilig at man omrent kunne spille som alle folkene i spillet ved og bare ta overkroppene dems(gå inn i dem liksom). Eller at man kunne gå rundt selv som den engelen man egentlig var. Kult spill.