Good Old Games - utgivelser og tilbud

Lodin

Der Waaaah
#61
Vel de tilbyr en bedre pakke enn Steam selvom alle spilla ligger der allerede. Alle untatt Heroes of Might and Magic. :p
Og alder har ikke så mye å si hos GoG har det vist seg.
 
#62
Ooh, elska Kingpin og MDK! :D
^2 ! ! ! !

MDK var pokker meg et av de beste spilla jeg har spilt! Bosslevels, svære brett og diverse småpuzzles! Herlig!

Kingpin var jo en milepæl både med vold og grafikk, satt mange timer med det gitt.. husker man kunne gå inn i ei sjappe og kjøpe diverse våpen/utstyr. Var liksom ikke den "unlimited ammo"-shooteren de ser så mange av om dagen, i Kingpin var det dårlig med våpen, og dårlig med ammo :)

var det ikke multiplayer i Kingpin og?? syntes å huske at jeg spilte det et par ganger..
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Jeh og den var ganske inovativ. Ikke bare hadde den moduser som at man skulle sprenge en safe i fiendens leir og slepe med seg mest mulig penger hjem, men man kunne og style fyren sin med valgfritt hode, overkropp og bein.
Kjøpte det fra GoG igjen for noen måneder siden og det er helt klart fortsatt spillbart.
 

Terje

mostly harmless
#65
Kjøpte Timeshock på GOG for et par dager siden og har kost meg glugg ihjel med det. Lenge siden jeg har spilt et skikkelig godt flipperspill, og dette er jaggu et av de bedre. Støtter ganske høye oppløsninger også i forhold til alderen, kjører det i 1280*720 her så det ser enda veldig pent ut også.
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Det kommer til å ta en god stund før det skjer noe i denne saken. Desuten var GoG flinke til å si ifra de to ganga de mista rettighetene til spill. På et eller annet tidspunkt bestemte Codemasters seg for å være lurver så de kutta avtalene om Operation Flashpoint og TOCA3. GoG sendte da ut mailer til alle som eide spilla to måneder i forveien med beskjed om å laste ned installfilene og backe dem opp.

Sånn ellers dukka den Lengste Reisen opp i dag. Bare på engelsk foreløpig, men de driver å ser om det vil være mulig å gjøre andre språkpakker tilgjengelige som bonus.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#68
Her er den tråden dere letet etter, slutt å søple ned Spillshizzletråden med spillnyheter.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Aldri! :argh:

Men ok, uansett fortsetter GoG å slippe spill fra Activision. Det første er Dark Fall 2 som jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Point & Click i førsteperson og vistnok mer vellykket teknisk gjennomført enn det første. Nummer 2 er Vampire: The Masquerade: Redemption, forgjengern til favoritt-RPGet mitt ever. Dette er veldig likt Neverwinter Nights bare sluppet før det så vel røfft i kantene. Og grisevanskelig på visse punkter så en trainer for å jukse til seg XP kan bli nødvendig. Alikevel vel verdt det, særlig hvis man liker Bloodlines og vil ha mer av settingen samt har lyst til å se åssen klanene har forandret seg siden middelalderen.
Begge går for seks dollars så da kan man ikke klage.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Det er ikke GOG, men dette er en retroklassiker så da jukser vi den inn her: Total Annihilation er tilgjengelig for kjøp på Impulse. Total Annihilation er da sanntidsstrategispillet som mange vil si startet trenden med komplekse robot-RTS-er designet av Chris Taylor. Antageligvis har Total Annihilations plutselige gjenoppstandelse noe å gjøre med at Supreme Commander 2 er rett rundt hjørnet, hva vet jeg. Uansett, Total Annihilation bærer i seg mange av de samme ideene som Supreme Commander-serien er bygget på, og hvis du liker strategispill er dette fortsatt godsaker. Spesielt når du begynner å få teken og griser motstanderne dine med atombomber og sånt.

Ti dollaz er prisen du må betale, og det er det lett verdt spesielt med tanke på at tilleggspakka også følger med.
 

Lodin

Der Waaaah
#71
Fysj, ikke mye GoG der nei.
For de som ikke liker RTSer (som meg) og istedet liker RPGer og cheesy adventure spill med FMV fikk GoG denne uka Return to Krondor og Phantasmagoria 2. Sistnevnte skal ihvertfall jeg coppe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Fantasmagørria 2: Et Pusle av Flesk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Det viser seg at tidenes dårligst skjulte Twitter-hint stemte bra, og at vi nå kan handle Another World for $9.99. Dette er da jubileumsutgaven av spillet, som er klin likt originalen bortsett fra at alt av grafikk og lyd har blitt laget på nytt så du får høyoppløste, håndtegnede bakgrunner og enormt mye mer detaljerte spillfigurer sammen med remastret musikk. Det var Eric Chahi (altså, han som lagde spillet i første omgang) som sto bak denne nyversjonen også, så dette er beste sort. Løp og kjøp dere som ikke har det fra før av, siden Another World fortsatt er ett av tidenes mest stemningsfulle action-eventyr og fortsatt føles moderne. En vaskeekte klassiker.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#75
Jeg fristes, men lurer på om dette er et av spilla som er best husket enn det er å spille det igjen. Jeg får veldig lyst på making-of videoen og dev-diarien dog, så tror jeg må lange ut til slutt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Kan si at jeg kjøpte den versjonen da den ble utgitt, og hadde det storveies. Den oppgraderte grafikken og lyden gjør at det føles like fett som du husker det. ^^
 
#77
Je, og dette er en passende annledning til å anbefale OnEscapee nok en gang. Ikke så bra som Another World, men det er gratis så hva kan feile. Vet jeg har anbefalt dette her før, men det kan jo være noen som gikk glipp av det (det er en stund siden). Husker også at det var flere som fikk problemer med å laste ned, men det er bare å prøve å se. Finnes sikkert andre steder også, i og med at det er gratis.

http://onescapee.invictus.hu/
 
#78
Tror denne dobbeltposten er forsvarlig. GOG.com's tirsdags spill er Gobliiins Pack... alle de tre originale spillene i Gobliiins serien til latterlige $5.99. Fantastisk serie, med sær europeisk humor og rare spillfigurer. Absolutt verdt en kikk for pnc elskere. Skulle ønske Woodruff var med også for det har jeg aldri spillt, men det er jo mulig det kommer en annen gang.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Vel, Gobliiins er jo passelig obskurt til tider, og etter hva jeg har hørt fra folk som har spilt det tar Woodruff enda noen steg i feil retning. Resultatet er at det ofte er prøving og feiling som skal til, siden du ikke har snøring på hva som må gjøres for å komme videre. Men men.
 
#80
Hmmm... det er CD versjonen de tilbyr, og for min del er det amiga eller floppy versjonen som gjelder. Musikken er helt annerledes på CD versjonen, og så snakker de engelsk på Gobliins 2, noe som ødelegger ganske mye. Sjarmen med de gamle spillet er jo de sære gibberish lydene de lager når de prater.