Gothic III

#1
Jeg gleder meg så veldig til dette spillet,håper det blir en verdig oppfølger.
Annet en at jeg er veldig frobanna på at de må lage det på tysk først, og 4 bilder vet jeg veldig litte. There is somthing about gothic som gjør at jeg lever meg fullstendig inne i disse spillene( Er oxo indeed forbanna på at de ikke ga ut exspansion packen til gothic 2 på engelsk)
Er det noen som vet noe nytt om gothic 3 eller bare har lyst og snakke om det.
Post her.
 
#3
Dere er ikke alene om å elske Gothic. Personlig likte jeg best eneren, men begge to er veldig bra. Jeg aner dessverre ingen ting om Gothic 3, bortsett fra at det er under utvikling. Men delta_zai, du har sett bilder? Er det ingame, kan du poste de bildene her? :svette:
 
#5
Hva med bugsene? Det er jo litt stress. Ihvertfall de alvorlige...

Det finnes forresten oversettelsespatch til Gothic 2 Night of the raven, så vi kan også spille det, men det følger med evig mange ekstra bugs.
Synes å huske at jeg leste at de skulle virkelig forandre mye på Gothic III, og at det derfor skulle komme ut veldig seint.

Forresten er eneren mye gøyere enn toeren, men begge er vedig gode spill.
 
#7
Er det fler bugz en i den upatcha versjonen av Vm: bloodlines gidder jeg ikke.
Fant ikke gameplay bildene. Men de som gidder og gå inpå vg.no er det et landskaps gameplay bildre der trur jeg, orker ikke styre med link.

Siden ettter mye lesing av tyske sider( oh som jeg elsker det språke)
fant jeg ut at gothic III kommer ut tidlig til høsten, i Tyskland da.
Men visse kilder sier at de kanskje holder på med en dubba versjon av spille ganske snart samtidig mens de lager gothic III, men disse kildene virka litt usikkra så burde ikke håpe på noe.

Det som er med gothic er at alt i spillet er gothic(som i spillet gothic)
Spillet er så orginalt liksom.
Og jeg spiller masse sånne type spill som det.
Men viss jeg ser en drage for eks. der ser ikke jeg en drage nei, jeg ser en gothic-drage som er i spillet gothic.
Ikke alle som kanskje skjønner dette. Men men.
 
#8
Ikke for og dobbel poste men Akuma er det dubbing eller texting. Som sagt da jeg prøvde det, texta jeg det men hærla ikke og spille et så bra spill på et sånt språk.
 
#9
nei, jeg syns gothicII er et dårlig spill. jeg sto fast på starten og gadd ikke å spille mer. jeg hater å snakke lenge med folk i spillet, fordi... jeg har rævva tolmodighet :(
 
#12
Er stor fan av Gothic II sjølv, hadde vore fantastisk om di hadde klart å lage ein oppfølger...uhm..igjen.

Litt kjipt at di svarte jævlene ikkje gadd å oversette til Engelsk..men, jaja..
 

SHDR

Gullmedlem
#13
Jeg spilte litt Gothic II, artig nok på engelsk. Jeg syntes historien, det lille jeg så av den, virket veldig ... tradisjonelt. Dessuten engasjerte ikke verdenen meg noe særlig. Kort sagt: mindre interessant enn Morrowind, og derfor ikke godt nok for meg. Kan godt forstå hva som er gøy med det, dog, og om de retter opp på et par av problemene (den klønete styringen og den ekstremt trege starten) til Gothic III, så skal jeg ikke se bortifra at jeg blir konvertert. Men inntil da ... The Elder Scrolls 4: Oblivion. That'll be my game!
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Håper de gjør spillet litt mer brukervennlig. Kontrollen i 2 sugde og inventoryet var noe dritt, men ellers er det et knall RPG.

De burde kanskje også investere i litt bedre voice acting. Hillbilly dialekt funker liksom ikke i en fantasy setting...
 
#15
Vil bare opplyse de av dere som gleder seg til dette spillet at Tothegame.com har satt en forløpig dato på en Nordisk utgivelse til 6. Mai 2006.

Ingen kan med hånden på hjertet si at grafikken skuffer :svette:





Jeg håper at det ikke er bare jeg og Shigsy som gleder oss til dette spillet :D
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#16
Æff, ser supert ut.
Men jeg har nok ikke god nok data, kan dette holde til å få kjørt det på noe vis?

128mb ati X700 mobility
1,73 GHz Intel Pentium M
512 mb ram
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Har ikke noe mer nytt om G3, men nå er Gothic 2 Gold sluppet i statene. Den inneholder ad-onen Night Of The Raven som tidligere kun var tilgjengelig på tysk (evt. harry hjemmesnekra engelsk) og litt sterkt etterlengtet patching. Forhåpentligvis vil dette bli sluppet her til lands etterhvert og, men hvis man må kan man vel importere.
 
#18
Kjøpte Gothic II her forleden, og kan ikke si at det gjorde noe stort inntrykk på meg. Uansett så tenkte jeg noen kunne fortelle meg om det er et sted i spillet der det blir et vendepunkt, angående stemning. Eller om det er noe ved spillet jeg ikke fanger opp? Mitt inntrykk er ihvertfall at det er et veldig dette-har-jeg-sett-før-spill innenfor den type rollespill.

Går jeg glipp av noe?
 
#19
For å få mest mulig ut av spillet bør du helst ha spilt det første, siden det er en lineær historie. Det som skiller Gothic-spillene fra andre "avanserte" RPG spill til PC er at de bare er så enkle at det blir genialt. Ikke noe avansert level system, ingen character customization og historien generelt er ganske så klisjefylt, men allikevel så er det bare noe ved spillene som er fryktelig fengende. Atmosfæren fanger en så totalt at det blir vanskelig å legge spillet fra seg.
Men det er vel bare smak og behag. Jeg og noen venner av meg har hatt mye moro med disse spillene i lang tid, og samtlige av oss venter i spenning på neste spill i serien.