GoW Clan

#1
Veldig intressert i å starte en GoW klan, men finnes det allerede en slik klan?
Ser jo at endel her har spillet så nice om vi kunne teamet opp. Funnet endel tournaments på nettet allerede også. En hvor blant annet de topp 20 lagene blir flydd ned til LA og konkurrer om 100.00 dollar!

Send meg en message på live hvis du vil være med på morroa! Gamertag: Demonickon
 
#2
Hundre dollar og null cent, ti tusen dollar med komme på feil sted eller hundre tusen dollar med en null forlite?
 

Endre

Ødela forumet
#3
Jeg spiller mest for moroskyld. En klan er egentlig ikke nødvendig da, så lenge vi har en liste over folka som spiller ganske ofte. Kan sikkert være med å møte andre folk/"klaner" osv., men har ingen ambisjoner eller interesse av å være med i internasjonale turneringer osv. Antar at det er sånn de fleste her føler det òg, uten at jeg kan snakke for alle.

Jeg antar også at de fleste her synes Affable er ubrukelig. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Gamerzone: Recreation, må vite.
 
#6
SITAT(Endre @ 21.11.06, 17.12) 35942
Jeg spiller mest for moroskyld. En klan er egentlig ikke nødvendig da, så lenge vi har en liste over folka som spiller ganske ofte. Kan sikkert være med å møte andre folk/"klaner" osv., men har ingen ambisjoner eller interesse av å være med i internasjonale turneringer osv. Antar at det er sånn de fleste her føler det òg, uten at jeg kan snakke for alle.

Jeg antar også at de fleste her synes Affable er ubrukelig. :D
[/b]
Vel det blir nok ikke så veldig seriøst da, men morro å spille som et lag mot andre enn de samme hver dag. husker jeg var i endel Halo/Halo 2 turneringer. Blir ekstra morro når det er en konkuranse :hehe:
 
#7
Bare å legge meg til så er jeg nok med noen SG folk og spiller. Kunne tenkt meg å hosta en privat "server" hvor vi eventuelt kunne lært oss banene på skikkelig måte, hvor det er best og gjøre hva osv osv. Våpen plasseringer, sniper posisjoner, ++.
 
#8
SITAT(Mik @ 23.11.06, 01.04) 36301
Bare å legge meg til så er jeg nok med noen SG folk og spiller. Kunne tenkt meg å hosta en privat "server" hvor vi eventuelt kunne lært oss banene på skikkelig måte, hvor det er best og gjøre hva osv osv. Våpen plasseringer, sniper posisjoner, ++.
[/b]
Bare å bli med på morroa det. Stort sett kun SG folk og man lærer fort våpen lokasjoner og fordelene på banen, samt uvanene til de andre :D Hvor min er at jeg faen ikke kan la vær å skyte Locust selv om de er på teamet :angel:
 
#9
SITAT(Demonickon @ 23.11.06, 01.07) 36303
Bare å bli med på morroa det. Stort sett kun SG folk og man lærer fort våpen lokasjoner og fordelene på banen, samt uvanene til de andre :D Hvor min er at jeg faen ikke kan la vær å skyte Locust selv om de er på teamet :angel:
[/b]

Haha ;D høres bra nok ut for meg, men nå kryper jeg til køys så får vi heller dradd i gang skikkelig GoW gore fest i morgen!
 
#10
jeg må vel snart begynne å skjerpe meg med motorsaginga mi:p Har spillt online i 3 timer nå og jeg gir alltid faen om jeg dør, så lenge jeg får kutta en fyr i to:p Noe teammatesa mine ikke var så glade for, også er det det å prate i mic, som jeg ikke er så veldig vant til:sukk: Men jeg må få inn teknikken med pumpehagla snart, for jeg bommer ALLTID selvom fyren står å flekser rett forran meg:sukk:
 
#14
Splinter Cell Double Agent har det for eksempel.
Forøvrig er jeg ganske sikker på at det ikke er en klan-funksjon i GOW, har lest at flere syter over mangelen på akkurat det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Er ikke verre enn å spille Playermatch, men det hadde vært veldig stilig å kunne gå samlet og spille Ranked.
 
#16
bæh, håper det er rett emne da jeg ikke gadd å opprette et nytt.

Trenger 2 GOW spillere til en liten klan. yey.
Ingen krav annet enn at man ikke er helt løk.

send pm eller legg til gamertag.
members:

Gullfissk
Kaptain Krool

jippo
 
#17
Jadda, jeg vil gjerne være med i en klan jeg ikke vet en forbanna dritt om. Hvem er med? Hvem er 'leder'? Når spiller dere? Har dere hjemmeside dere kan møtes på?

Dra deg vekk, og ta med deg klan-rekrutteringen. Her skal vi bare snakke om Spillegal's klan. :)
 
#18
SITAT(Revan @ 26.11.06, 19.42) 37193
Jadda, jeg vil gjerne være med i en klan jeg ikke vet en forbanna dritt om. Hvem er med? Hvem er 'leder'? Når spiller dere? Har dere hjemmeside dere kan møtes på?

Dra deg vekk, og ta med deg klan-rekrutteringen. Her skal vi bare snakke om Spillegal's klan. :)
[/b]

altså løken... vi er ikke 10 år gamle polakker.. "hjemmeside å møtes på" .. finnes msn å internet på xboxen sist jeg sjekka..

sammafaen hvem som er ledern. vi er ikke politikere..
å d ble skrevet hvem som er med.. er du ikke interesert så klappigjen. ...":)"
 
#20
SITAT(Revan @ 26.11.06, 19.42) 37193
Jadda, jeg vil gjerne være med i en klan jeg ikke vet en forbanna dritt om. Hvem er med? Hvem er 'leder'? Når spiller dere? Har dere hjemmeside dere kan møtes på?

Dra deg vekk, og ta med deg klan-rekrutteringen. Her skal vi bare snakke om Spillegal's klan. :)
[/b]
Hvem er egentlig du? Er du SpammoDommern? Er det du som bestemmer hvem som kan poste her eller ikke?