Gran Turismo 4 dropper online

Kilik

Lokal moderator
#1
kilde

Ikke nok med at Gran Turismo-fansen måtte betale 300 kr. for en GT4-demo (Gran Turismo Prologue). Online-moden, det som skulle bli det store fremskrittet for serien, har blitt droppet i Gran Turismo 4. I stedet vil det komme ut et nytt GT-spill neste år (GT Online?) som vil ha online racing. Snakk om å melke kua for hva den er verdt...


Releasedatoer GT4:

Japan: 3.desember
USA: 14.desember
Europa: 14.desember
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg foretrekker spill som i det minste har LITT fotfeste i virkeligheten (som Burnout 3), så Grantre Turismo 4 blir neppe å finne i kista mi med det første.
Og ja, jeg har spillene mine i en diger kiste.
 
#7
hum dette lukter the sims lang vei, expansion pack helvette har kommet til konsoll
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#8
Nå klarer jeg meg fint uten online, men dette var allikevel litt dumt. Kjøper uansett spillet, siden jeg har gledet meg i 3 år.

Det har også blitt utsatt i 4 dager? Sist jeg sjekka ToTheGame var det 10 desember i både USA og Europa.
 
#9
Faen også. Jeg synes de bør holde det de lover. Jeg kjøper allikevel spillet uansett, men jeg hadde gledet meg veldig til å spille det online.

Her kan dere imens kose dere med noen nye screenshots.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#11
Opprinnelig skrevet av znaak@25.09.2004, 08.25
Her kan dere imens kose dere med noen nye screenshots.
107994​
Dæven.... Saleen S7 er en så utrolig deilig bil.
 
#12
Det er sikkert og visst. :tommelopp:
Grafikken er også deilig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#13
Indeed.

Yay, Fiat 500 er tilbake. Dette blir moro.



Og her går endelig en drømm i oppfyllelse. Mercedes Benz CLK GTR. En bil jeg håpet skulle være med i GT2 da det kom, men neida.



Nei, jeg gir faen i om det er online eller ikke. Nå klarer jeg nesten ikke å vente.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Rett etter release? Så de kutter online-modusen for å rekke julesalget, for å så selge den til forbrukerne etterpå?

...
Jeg elsker Sony.
Da klarer jeg meg med Halo 2. <_<
 
#18
Javel, er det utsatt lengre? Makan.

Onlinen ville ikke blitt noe særlig uansett, er jeg mye sikker på. Dessuten er GT3 utrolig bra, og det klarte jeg fint å spille uten online support.

Men gleder meg ikke like mye til dette lenger. Forza Motorsport ligger faktisk høyere på listen nå..