Etter at GT4 ble slengt i posthylla vår i går, har jeg etter lovprising av DVDBoxoffice sine minimale frakttider fått tatt de første fire (av totalt fem) licensene. Jeg har ikke tatt meg tid til noen races ennå, må jeg ærlig innrømme, men har tatt et par av Driving Mission-ene (forbikjøring på innsiden av en kurve), testet et par av bilene jeg fikk som reward og måpt over den siste testen på International A-license.
Selv har jeg aldri klart å se meg fornøyd med fartsfølelsen GT-serien har gitt. Jeg spilte gjennom det aller første spillet til jeg spydde av biler, tuning og credits, men etter det har jeg ikke klart å bli bitt av det andre eller tredje spillet i serien. Det er ennå ikke perfekt, men jeg er meget, meget imponert. Det er nå jeg sitter og smiler over at jeg faktisk fikk meg et Logitech Driving Force Pro GT-ratt, og burde alle andre som har et slikt ratt gjøre. Jeg bare.. agh, det er bare ikke mulig å få frem følelsen av å sitte med hendene på dette, god lyd, når du kjører 300+ på siste del av International-A License. Insane! Det går så raskt at du blir redd, det suser og rister og smeller i lyden over ujevnhetene i veibanen, og rattet nekter å gi opp kampen. Dette er nesten så bra at jeg vurderer å filme det.
Waii!!!
Nå hadde det vært gøy å få dette til på nett, noen som vet hvorvidt det er laget en oversettelse av verktøyet japanerne bruker? Er ikke sikkert det er nødvendig heller, så jeg får se om jeg finner det originale programmet først, før jeg leter etter evt. oversatt først.
Edit: Grand Turismo? GRAND TURISMO? GRAN Turismo.