Gran Turismo 4

#21
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@30.04.2004, 07.31
For det første er det online på spillet.. det har det alltid skulle vært.

Og hadde det ikke vært det, hadde det aldri øddelagt noe som helst, GT3 brukte Netun nesten 100 timer på før lille bror sletta saven hans. Det var masse playtime på det. GT4 er nok allerede selvskrevent til og knuse alle tidligere bilspill..
Ja, jeg vet at det er planlagt Online på spillet for lenge siden, men rykter går om at det blir ingen Voice Chat osv på det. Det er jo halve opplevelsen det da..

Uansett, 100 timer på GT3 er mye det, men jeg har brukt 350 timer på PGR2, mye på grunn av de greie folka jeg spiller med, nye oppdates, konkuranser, scoreboards osv.
 
#22
Det er som Scorpiux sier ingen tvil om at Gran Turismo 4, allerede før releasen, er ventet til å bli tidenes bilspill. Per i dag syntes jeg fortsatt Gran Turismo 3 er det beste bilspillet på markedet, og det med knusende overlegenhet. Det at Gran Turismo 4 faktisk kommer med online muligheter er bare et pluss til spillet. Tror ikke det hadde gjort noe om det ikke hadde vært der lissom. Spillet blir det beste bilspillet noen sinne, og jeg tror ikke andre enn Polyphony selv kan overgå spillet.

Folk som prøver seg med å si at Project Gotham Racing 2 er i nærheten, er folk som ikke har prøvd Gran Turismo spillene noe særlig. That`s it! Og til deg CubePro! Det blir sikkert alt det der med scorebords, konkurranser etc. til Gran Turismo, hehe ... Pluss mye mer selvsagt! Skaffe deg Prologuen, så tenker jeg du får opp øynene litt du også, hehe. Du kommer til å elske spillet!