Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
D

Doctor Downs

Gjest
I'll be... De kunne da hatt hele spillet sksklusivt en stund med den summen?

Redigert: Nå skal det jo sies, som noen nevnte på Evil Avatar-forumet, at pengene kanskje sannsynligvis brukes til å finansiere produksjon av disse episodene heller enn å bare smøre Take-Two for å gjøre dem eksklusive. Men hvordan er dette... Er Rockstar underlagt Take-Two? For hvis jeg forstår det riktig burde utvikleren finansieres for å lage en sånn pakke, men hvis pakka allerede eksisterer så bør utgiveren smøres?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Eurogamer sier $ 90, altså ca. 550,- kroner. Kommer sikkert til å koste det tredobbelte i Europa...

Kilik

Lokal moderator
Er dyr i Europa ja. Play tar £69.99 for den, ca. 826 kr. Blir sikkert 895,- eller 995,- her til lands.

Får se. Er egentlig bare artboken og soundtracket det hadde vært kult å ha.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Jeg fikk litt sånne Die Hard with vengeance vibber når jeg så det bilde av han karen nede i bankvelvet

Kilik

Lokal moderator
EDIT: Ah, sto en time igjen hos Dagbladet, men de hadde tydeligvis ikke fulgt med i timen.

Kilik

Lokal moderator
Trailer 2 (nedlastbar video)

Bekrefter igjen at Rockstar beveger seg i en noe mer seriøs setting, men ser ut til å bevare det gode gamle GTA-feelingen. Grafikken er det ikke mye å si på, men ikke voldsomt imponerende heller. Omtrent det man bør forvente denne generasjonen. Stemmeskuespillet er greit og musikken vokser på meg.

Ikke så veldig spennende video. Det er next-gen GTA, verken mer eller mindre. Jeg gleder meg. Akkurat nå er jeg mest spent på hva de tenker å gjøre med multiplayeren.

SHDR

Gullmedlem
Or, rather, previous-gen GTA strutting its limp botox smile and weirdly nip/tucked features, hoping no-one will notice the stretch marks.

Jeez. De har virkelig helt jævlig animasjon fortsatt. Fine omgivelser, da. Og pen lyssetting. Men seriously, er det egentlig noen som bryr seg om fortellingen i GTA-spillene? De har jo alltid vært komplett idiotiske, om enn til en viss grad typiske på en slik måte at folk med begrenset kulturelt repertoar kan klappe seg selv på ryggen over at flere enn dem deler en morbid fascinasjon for Scarface.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så videoen via Xbox Live Marketplace akkurat, og jeg håper for Knuts skyld at Rockstar har noe nytt å komme med, og bare glemte å ta det med i trailerne. For fy faen, San Andreas med "Search for: Neger; Replace with: Russer;" holder ikke en meter, gitt. >_<

Jeg holder fortsatt en knapp på at de endelig har skjønt at de må gjøre noe med oppdragsdesignen.

Animasjonen er fæl i den siste videoen, det er sant, men hvis bare oppdragene er litt mer gjennomført fornuftige, og så lenge verdensbeskrivelsen tar tre steg opp, tror jeg dette blir ganske trivelig.

Vel. Vi får se. Det har ikke mye for seg å bli sinna enda i hvert fall.

Alle GTA-spillene har hatt utallige irriterende aspekter som har plaget meg grenseløs, men samtidig har jeg tilbragt hundrevis av timer på de for det. Tipper det vil bli det samme her. Teit animasjon, teite oppdrag og andre teite ting, mens det fortsatt er helt vanvittig fengslende. Kommer nok til å like dette også.

Så lenge de ikke forventer at jeg skal trene og spise sunt, faen så idiotisk teit det var.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Pøh, denne gangen må du levere selvangivelsen og passe på å gjøre fra deg regelmessig for å unngå uheldige situasjoner når du er ute og slakter folk.