Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Får håpe at "standard layout" på kontrollen vil si at jeg kan bytte layout, fordi jeg vil gasse med X. Viktig, viktig. L2, R2 knappene på sixaxisen er helt jævlig.

CyberK

Finner ikke på noe.
Så jævlige er de ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor alle bilspill plutselig på død og liv MÅ bruke dem. Likte X-knappen bedre. :geek:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Bladde i den massive praten Edge hadde med Houser, og jeg må nesten si jeg er litt interessert. Aldri spilt de andre GTA-ene særlig mye fordi jeg ikke helt likte å fise tvers over byen 398756389 ganger når jeg heller kunne løpe ut i gata, drepe et par negre, bli arrestert og gå lei. Riktignok er nok av funksjonene Houser snakka om (typ sitt i bilen med en kompis og cruise mens dere prater på headset) relativt homo og åpenbart bare for å skape et WoW-aktig avhengighetsforhold, men det var en del annet som virka fett. Og Comedy Clubs? Hva har de ikke dytta inn for at du skal kaste bort omtrent like mye tid på spillet som ditt eget liv :p

CyberK

Finner ikke på noe.
Overraskende nok så funket den helt fint for meg, tror det må være første gangen Rockstar har klart å sette nok maskinkraft bak siden sin. Selve traileren var ikke fullt så overraskende og sånt, i grunnen mer av det samme som de tidligere trailerne.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, hva skal man si? Det var en GTA IV-trailer, verken mer eller mindre. Hypet meg ikke så sinnsykt mye, men så er jeg ganske hypet fra før av uansett. Feit Lamborghini-kopi, forresten. :D

D

Doctor Downs

Gjest
Beste traileren til nå ihvertfall, men kunne fortsatt tenkt meg å se litt reint gameplay.

Lodin

Der Waaaah
Dette er GTA, de eneste som får se gameplay er folk som skal skrive previews.
Nok en trailer som får det til å se ut som nok et GTA. Holder for meg.

Men faen da, jeg finner den ikke på Video seksjonen! Står bare at den kommer i dag:(

Kilik

Lokal moderator
Igjen blir jeg tvilende til frameraten når selv traileren til et spill hakker. Ellers håper jeg på minst 2-3 retrokanaler på radioen. Den "contemporary" musikken vi har hørt til nå har ikke vært imponerende.

Lodin

Der Waaaah
R* har i dag avslørt at man kan kjøpe samtlige låter i spillet som mp3er via mobiltelefonen til Nico. Man sender en tekstmelding til Amazon og de sender deg låta til konsollen din. Ikke er det sånn ekkel DRM på dem heller.
Desverre gjelder dette bare i statene så vi kan drite i det. :dry:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Assassin's Greed, ja. Går den ut på at man skal lage overhypa, ensformige videospill og legge på fet grafikk sånn at de selger bra eller? Oh snap.

Nye screenshots fra multiplayer er tilgjengelig HER
Begynner faktisk å få litt forventninger til GTA IV etterhvert. Alltid litt skummelt :usikker:
Snart får vi svar på det vi lurer på, utgivelsen er bare 20 dager, 23 timer, 9 minutter og 5 sek ifra :p

Bilde av samleversjonen:

Ellers så ser jeg at spillet krever installasjon på PS3, mens det er valgfritt på 360. Sistnevnte anbefales, da det sies at det hjelper på frameraten:

GameRevolver.com skrev:
"When popping the disc into the PS3 for the first time, you’ll have a brief installation. Don’t worry, it only takes ten minutes or so, and there’s a pleasant bit of GTA history trivia to keep you occupied. So, unlike with Devil May Cry, you’ll be able to eat your sandwich prior to playing the game. On the 360, this installation is optional if you have a hard drive. I advise to proceed with installation—it reduces the already minimal frame rate issues on the 360. When the game finally begins, you’ll be treated to the best opening credit sequence I’ve seen for a game in a long, long time."
Kilde