Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja hehe det ville jo omtrent vært som om George Lucas skulle lage en ny trilogi som fant sted før de klassiske Star Wars-filmene, og at når de filmene kom så klarte de ikke å leve opp til forventningene Star Wars-fans hadde. :D

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Som var poenget mitt. Tenk om det var skikkelig drit. Det hadde blitt verdens mest solgte drittspill. Jeg synes tanken var litt artig.
50 Cent-spillet har allerede kapra den prisen, så Rockstar bør ha peila seg inn på et annet mål.

Lodin

Der Waaaah
Jeg er skeptisk, men la oss bare få det ut der. En artikkel i et framtidig CVG påstår at de nedlastbare pakkene til 360 vil bestå av hele byer.
Of course, to call games as vastly ambitious as Vice City or San Andreas mere ‘expansion packs’ seems childish, but nevertheless, the downloadable content (DLC) coming for the Xbox 360 version of IV has repositioned those games in just this way. DLC so far has meant the odd new car, jumper of bit of horse armour, but GTA IV is set to completely redefine the idea with expansions that are to GTA IV what Vice City or San Andreas were GTA III. Yes, Rockstar is clearly hinting at new downloadable cities; and the chances of them being London, Vice City or SA again are slim to none. So that’s new as in brand new. GTA IV’s Liberty City is the beginning. Think about that and be excited.
BLEH

oma

Village Drunk
om det er de exlusive pakkene som kun 360 får, så er det ikke tvil om hva versjon jeg kjøper, selvom jeg har forhåndsbestillt ps3 versjonen..

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er skeptisk, men la oss bare få det ut der. En artikkel i et framtidig CVG påstår at de nedlastbare pakkene til 360 vil bestå av hele byer. BLEH
Hørte akkurat på et radio-intervju med Laslow, der han dreiv å snakket om at DLC ville bestå av ekstra missions, nye nummer som f.eks Gervais skal bidra med, og liknende ting. Tviler sterkt på at det blir noen eksta byer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tanken på at DLC-greiene til 360 skal være hele byer er så fjern at jeg faen ikke veit hva jeg skal si. Hva består en by av? Jo, bygninger, biler, folk, landskap, radiostasjoner, oppdrag, filmklipp, historier osv. Klart, tilsvarende innhold som det er i hele GTAIV fra før av som DLC om seks måneder? Nei. Fjas.

Lodin

Der Waaaah
Lazlo blir intervjua av Opie & Antony om arbeidet hans i spillet. Mye artig dill som smakebiter på reklamene, vi får vite at spillet har helt egen internets med blogger og det hele også foretrekker han 360 versjonen. ^^

Tanken på at DLC-greiene til 360 skal være hele byer er så fjern at jeg faen ikke veit hva jeg skal si. Hva består en by av? Jo, bygninger, biler, folk, landskap, radiostasjoner, oppdrag, filmklipp, historier osv. Klart, tilsvarende innhold som det er i hele GTAIV fra før av som DLC om seks måneder? Nei. Fjas.
Man skal ikke se bort i fra at Rockstar har jobbet parallelt med DLC materialet.
De har nok ekstremt mange personer som jobber med spillet kan jeg tenke meg.
Det er snakk om heftige inntekter som skal og må inn for å dekke utgiftene på denne DLC eksklusive avtalen.

Bare en teori da.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Man skal ikke se bort i fra at Rockstar har jobbet parallelt med DLC materialet.
De har nok ekstremt mange personer som jobber med spillet kan jeg tenke meg.
Det er snakk om heftige inntekter som skal og må inn for å dekke utgiftene på denne DLC eksklusive avtalen.

Bare en teori da.
Når du først peiler det inn på en argumentering som går på inntekter. Ville ikke rockstar tjent mye mer på å sluppet en ekstra by som et eget spill, i steden for å snevre inn sitt eget nedslagsfelt gjennom DLC? Rockstar ville aldri ha gjort noe slikt, og pengene de har fått fra microsoft dekker ikke over det de potensielt ville tjent som gikk multiplatform.

Dette ryktet er så virkelighetsfjernt at det er nærmest bare å glemme.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Blir ikke bestemt før release eller tett opptil.

Når du først peiler det inn på en argumentering som går på inntekter. Ville ikke rockstar tjent mye mer på å sluppet en ekstra by som et eget spill, i steden for å snevre inn sitt eget nedslagsfelt gjennom DLC? Rockstar ville aldri ha gjort noe slikt, og pengene de har fått fra microsoft dekker ikke over det de potensielt ville tjent som gikk multiplatform.

Dette ryktet er så virkelighetsfjernt at det er nærmest bare å glemme.
Er ikke umulig. Men det kan tenkes at de trengte penger her og nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat Rockstar tror jeg ikke trenger raske penger med det første, gitt.

Lodin

Der Waaaah
Rockstar eies av Take 2 og det er ikke akkurat noen stor hemmelighet at de har tapt jævla mye penger siden de slapp GTA:SA. Lissom derfor EA fikk for seg at de kunne kjøpe dem opp uten videre.
Og grunnen til at de slipper det nå og ikke til jul er fordi de desperat trenger grunker ifølge diverse analyster.

D

Doctor Downs

Gjest
Rockstar eies av Take 2 og det er ikke akkurat noen stor hemmelighet at de har tapt jævla mye penger siden de slapp GTA:SA. Lissom derfor EA fikk for seg at de kunne kjøpe dem opp uten videre.
Og grunnen til at de slipper det nå og ikke til jul er fordi de desperat trenger grunker ifølge diverse analyster.
Anallyster? :baby:

GTA IV kommer vel til å selge som mordi før jul allikevel sammen med konsoller til de som henger etter.

Lodin

Der Waaaah
Ihvertfall er det nå klart at spillet har installering både på 360 og PS3. Riktignok valgfritt på 360, men uten blir det vistnok litt popin når man kjører fort så det kan være greit å bruke ti minutter på det der og.

D

Deleted member 91

Gjest
Hva, tror du det ikke? Har hørt det flere steder selv, uten at jeg gidder å dra fram noen ræva nyhetsside nå.