Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
joa, det gjør jeg.
Bare lurte litt, siden ingen andre 360 spill noengang har hatt det.

Tipper en del av de uten hardisk kommer til og klage og syte.

D

Deleted member 91

Gjest
I guess, men hvor mange mennesker finnes det egentlig med retard-versjonen uten harddisk? Hvor mange av disse er interesserte i GTA? Og hvor mange av disse igjen er såpass interesserte at de kommer til å grine over framerateproblemer av og til?

Lodin

Der Waaaah
Jeh, så det sist på 4chan nå så jeg gadd ikke linke. Klart det kan hende det er bullshit, men det lyder relativt sansynlig.

En reviewutgave til 360 ser ut til å ha lekket utover internetsene.

Lekket? hvor? hmm... ikke att jeg har flashet boksen min og ville lastet det ned med en gang..aldri..neiheei...

står ikke noe om det på nforce og ser ikke no på Usenet... er det bare lodin-mafiaen som vet?

De som ikke har lyst til å lese verdens første anmeldelse av GTA IV bør absolutt ikke ta turen HER

Ble ikke den der posta noen sider tilbake? Mener å ha lest den før.

:( Jaja, jeg hadde ikke lest den før. Har lest anmeldelsen nå og det høres bra ut til nå.
Det er snart ute heldigvis :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forhåndsbestilte jævelskapen på Spaceworld i dag, så forhåpentligvis har jeg et eksemplar når neste tirsdag kommer. Joy. ^_^

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Så... hvilken versjon skal folket ha?

Jeg har kjøpt ps3-versjonen, siden boxen min har trøblet i det siste, og gidder ikke å få disc read error mens jeg spiller dette. Opplever også en smule bedre bilde på ps3'n, isden jeg kjører den gjennom hdmi.

Men blir spennende å se hva som blir ekstra-greiene til burken.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg gikk for PS3-versjonen siden det ble billigere og jeg ikke har spilt så mye på PS3-en ennå. Forhåndsbestilt fra VG+, så jeg håper det går forholdsvis fort.

Novastrum

Feminist-elitist
Kjørern på PS3 fordi Ronins grunner og at 360 bråker som et treskeverk og PS3 har gratis nettspilling og så videre.

D

Deleted member 91

Gjest
Kjøper på 360 fordi det blir den beste versjonen. Why settle? Forhåndskjøpte på PK idag, tjohoi.