Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95
Aight, jeg holder på med
strippeklubboppdraget til Dwayne
nå. Noen som vet hvor jeg kan finne pistoler med silencer? Hadde vært jævlig digg å skyte de forskjellige sjefene uten å trekke oppmerksomhet med det første.

oma

Village Drunk
Det jeg gjorde på det oppdraget var som følger

ta ut kisen bakerst med lapdancen, folk går ammok, men du venter litt og skyter de som kanskje kommer med døren, etter 15 sekunder eller noe så vil bakdøren være mulig å åpne, og der har du allerede parkert bilen din ;) (fail and try again teknikken) og da kjører du opp og skyter i filler bilen de andre prøver å stikke av med

hihi, spøkelsessmily

edit: dog, silencer hadde nok vært det beste - dog jeg har aldri brukt en slik en :p

Jeg har fullført spillet på 360, og brukt en god stund på ps3 versionen nå.

Man kan se hint av att det er lavereoppløsning generelt, men frameraten virker verken bedre eller værre og jeg klarer heller ikke og finne noen andre forskjeller.

Poenget mitt er att den krangelen om 360\ps3 og hvilken version er best er i mine øyne mongo da de diskuteres over detaljer som er så små att man ikke tenker over det når man faktisk SPILLER og ikke STIRRER.

Så det er ikke noe og grine over uansett hvilken version du har.

D

Deleted member 91

Gjest
Takk for denne grensesprengende informasjonen Hasse, jeg er sikker på at alle som var i tvil etter at 50 anmeldelser og sammenligninger (inkludert Eurogamers) konkluderte med at versjonene er mer eller mindre like endelig kan ta det rolig nå som du har sagt ifra.

Bad Mongo, Oma: Det er ikke lyddemper i spillet.

sortulv: Prøv å knert han fyren i det bakerste rommet med kniv ellernoe sånt, selv om det ikke var sånn jeg gjorde det så er det visstnok lydløst nok til at gutta i hovedrommet ikke hører deg.

Jeg ga han fyren nærmest døren et money shot med haglen min, deretter å kastet jeg en granat in i midten av bulen som tok seg av det meste der. Så var det opp igjen med haglen på de få som var igjen.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg tok han dassen som teller penger først med balltre, så han som testet den nye jenta med AK og siden var det full ståhei. Første gang jeg prøvde stakk han fyren som fikk en privat lapdance av, derfor tok jeg ham før han i midten. Når det så braker løs og det bare er én stakkar igjen er det bare å bruke coversystemet og knerte alle folka relativt enkelt. Det skal sies at dette var andre forsøk, første gang ble jeg brutalt slaktet siden jeg bare gikk amok med hagla. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har prøvd det der en gang, da gikk jeg inn feil dør og ble kverna i fillebiter fordi jeg prøvde å komme meg i cover og finne fram spretterten samtidig. Ga faen etter det. Merker jeg er ganske lei allerede, noe som er skuffende. :(

D

Doctor Downs

Gjest
Det jeg gjorde var å skyte ut dekka på getawaybilen deres, fyre av et skudd inn i klubben og vente til de kom løpende ut. En kom seg helt til bilen, men ikke særlig langt etter det.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Du sier noe der. En ting som var litt artig var at den gangen jeg dasket dritten ut av han pengegribben med balltreet rakk han å rope på hjelp, men da det kom en bouncer inn på rommet der jeg stod med et balltre over et blodig lik ble han bare stående og stirre ut i lufta. Merket jeg holdt på å finne frem pistusen men jeg lot være og slapp unna med det, siden fyren bare gikk ut igjen. Noen hadde visst fått en solid reprimande kvelden før, kan du si.

Har kommet meg litt over 40% uti nå, og fy faen for et fett spill! : D Snow Storm, Three Leaf Clover og oppdraget der
Roman
ble kidnappet var hot stuff! Å svirre rundt øyene med helikopter er chill <345

Jeg dater forøvrig hun advokatdama nå, Kiki.. I løpet av 5 minutter sendte hun meg 3 meldinger der hun forklarte hvor mye hun "savnet meg", hvor mye hun "trengte meg", og at vi måtte dra ut sammen "right away" - "xoxo love Kiki". Ringte hun etter samtlige meldinger - altså 3 ganger (get it?), men hver gang fikk jeg som svar at vi måtte "holde litt avstand", og "ikke gå for fort frem i forholdet om det skulle bli noe seriøst ut av det". Ikke noe hot coffee på meg med det første, nei..

oma

Village Drunk
Jeg er overasket hvor mange timer som har gått med i spillet, satser på at spillet ikke tar tid mens man er i pause menyen? Jeg har hvertfall kåmt rundt 50%ish og brukt 20+ timer på spillet, dette er garantert ny rekord for min egen del, aldri brukt så mye timer _kun på story_ uten å ha fullført det.

For de som har blitt ferdig med det; hvor mange timer klokket dere inn på? Ca uten å sulle for mye med venner og sånnt?

Grand Theft Auto 4 DLC to feature San Andreas?

One user on the GTAForums.com website has seemed to found some info that shows a plane ticket for Niko Bellic going to San Andreas

The user "Basa" on the GTAForums Website has apparently found something in the story gang section of rockstar's Social Club.

"I was messing about with the Story Gang thing on the Social Club website. I noticed you could click and drag the things about that are under the story book. I found a plane ticket. Have a wee look and see for yourselves..."

Dere leste det her først :dumbells:

Jeg er overasket hvor mange timer som har gått med i spillet, satser på at spillet ikke tar tid mens man er i pause menyen? Jeg har hvertfall kåmt rundt 50%ish og brukt 20+ timer på spillet, dette er garantert ny rekord for min egen del, aldri brukt så mye timer _kun på story_ uten å ha fullført det.

For de som har blitt ferdig med det; hvor mange timer klokket dere inn på? Ca uten å sulle for mye med venner og sånnt?
Brukte 60 timer på det. 85% og 590 gamerpoints.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Faktisk så er det lurt og date "lawchick" hun kan du senere ringe for og få snuten av ræva di.
Og Sobohoe kan gi deg helse over telefonen. Jada.
Tviler egentlig på at jeg kommer til å gidde likevel. Det er som du sier sykt kjedelig.

EDIT: I andre nyheter sprengte jeg nettopp en bil utenfor en Cluckin' Bell og fikk hele sjappa evakuert. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kopter.