Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
D

Doctor Downs

Gjest
Er bare å gjøre plass, tar ikke lange tida å laste ned gammelt shizz på nytt hvis du noen gang skulle få lyst til å se/prøve det igjen. Men... ja.
 
Her har dere den stinkende jævla DLCen deres.
USA Today reports that the first DLC episode for the Xbox 360 version of Grand Theft Auto IV will be titled "Lost and Damned" and will be available for download on Feb. 17, 2009. According to the article, the episode will star Johnny Klebitz, a member of Liberty City biker gang The Lost.

The paper's website quotes Rockstar VP of creative development, Dan Houser, who calls Johnny "a very different character than Niko, with a very different background," adding on the topic of plot specifics, "I can't go into too much detail on the story, because we try not to give away too much plot before the game is released. But I can say that the story will show you a different side of Liberty City." Rockstar has not revealed pricing for the content, but we'll keep on top of that and any further details.
Harke spilt en MC kar i GTA før så det blir sikkert artig.
 
På tide å gjenopplive tråden litt nå som Rockstar har annonsert at vi får mer peniser i neste DLC (som også skal selges på disk som standalone sammen med TLAD)
take2games.com skrev:
Rockstar Games Announces Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony for Download on Xbox LIVE® and Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City Available on Disc for Xbox 360® this fall.

New York, NY - May 26, 2009 - Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the fall release of both the second episode of Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony - exclusively for download on Xbox LIVE® online entertainment network, and Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, which will include both episode one The Lost and Damned, and episode two The Ballad of Gay Tony together on a single disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. "Liberty City is the most vibrant game world we've created yet. The episodic structure has allowed us to interweave stories, gameplay and atmosphere in a whole new way," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "The team at Rockstar North have yet again surpassed themselves, and made something that is both epic and very innovative. This episode's focus on high-end night life contrasts with the biker gangs portrayed in The Lost and Damned, whilst giving us a lot of new gameplay possibilities." Grand Theft Auto IV's second downloadable episode, The Ballad of Gay Tony injects Liberty City with an overdose of guns, glitz, and grime. As Luis Lopez, part-time hoodlum and full-time assistant to legendary nightclub impresario Tony Prince (aka "Gay Tony"), players will struggle with the competing loyalties of family and friends, and with the uncertainty about who is real and who is fake in a world in which everyone has a price. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play. The Ballad of Gay Tony will release on Xbox LIVE this fall for $19.99 or 1600 MS points and requires players to have Grand Theft Auto IV for Xbox 360 and Xbox LIVE membership to download.
Mer om Ass Theft Auto under E3 tipper jeg.
 
HAHAHA!

Om vi ser noe under E3 så blir det under Microsoft sin pressekonferanse, regner jeg med. Rockstar har så vidt jeg husker ikke vist fram GTA under E3 siden GTAIII ble offentligjort. Gleder meg uansett. The Lost and the Damned var flott, til tross for at historien aldri oppnådde det potensialet som begynnelsen la grunnlag for. Beskrivelsen vi får samt logoen gjør også at jeg umiddelbart tenker "Vice City" og det er jo ikke noe dårlig tegn heller : o
 
Rise from your grave etc.

Er det vanlig at det er helvetes mye pop-ins på 360-versjonen av gta4? Selv når jeg har installert spillet er det nærmest uspillbart fordi tre, bygninger, biler og folk dukker opp helt ut av intet når jeg kjører rundt. Det samme gjelder gjelder teksturer på veier, bygninger osv. Løper jeg inn i hus (for eksempel mitt eget safehouse) kan det ofte ta flere sekunder før ting inni der dukker opp og det er utrolig irriterende. Jeg har forsøkt å spille rett fra disk, jeg har installert spillet, fjernet det og installert det enda en gang (bare for å prøve) uten at det har blitt noe bedre.

Andre spill funker helt fint og uten stress på samme konsoll, det er bare GTA4 som loker. Har naturligvis sett på plata også og den kunne ikke sett bedre ut. Ingen riper eller annen dritt. What gives?
 
Vel, ja... er bare mye pop-ins på Xbox versjonen. Ikke at jeg har prøvd det, men husker at det skulle være mye mer enn på PS3 versjonen(som egentlig ikke har så mye av det).
 
D

Deleted member 91

Gjest
Spilt begge og det er circa like mye på begge, PS3-versjonen ser litt styggere ut pga aliasing og oppløsning.

Men ja, det er ikke helt kosher. Er nesten bare å venne seg til.
 
Frameraten kan virkelig bli elendig også, på begge versjonene. Det ødela i alle fall litt av opplevelsen for min del, så merker jeg får lyst tl å spille det på PC.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kjører ikke så jævla flott der heller faktisk, men det har blitt patcha siden sist jeg prøvde det, og det skulle visstnok hjelpe en del. Har du grafikkort og kjerner til det er det vel bare å slå til på en eventuell Weekend Deal på Steam.
 
Kan ikke si jeg ble noe plaga av pop-in, var mer frame raten som kunne duppe for mye for ofte. Ja pop-in er der, men beskrivelsene dine stemmer ikke overens med mine erfaringer. Spesielt ikke det du nevner om innendørs-områder. Jeg ville søkt litt rundt å sjekka om andre har samme problem.
 
Googla litt rundt, og virker som en del sliter med at dvd-driven er fakk'd. Men hvorfor skjer det når jeg spiller med spillet installert også? Og hvorfor funker alle andre spill knirkefritt? It's a mystery...
 
Mye pop-ins og lav framrate er hva gta står for, men jeg kan ikke si jeg noengang har opplevd det like ille som deg sheriff... Det høres ekstremt ut, om du ikke overdriver ett hakk eller to da.
 

oma

Village Drunk
Jepp. Popins og framerateproblemer er det, men ikke på over 1 sekund i en ustresset situasjon
 
Jeg overdriver faktisk ikke, men det er riktignok nå i det siste at det har vært så ekstremt som det her. Kan jo være at xboxen min ikke er helt 100% (igjen), man vet jo aldri.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kjøpte meg Lost and Damned her om dagen. Virker som en sammensatt liten sak, så skal helt sikkert fullføre det før homse-Tony kommer.
 

Kilik

Lokal moderator
Eric Prydz - Pjanoo. En av mine favorittsanger for tiden.

Blir moro detta. Virker mer spennende enn Lost and Damned.
 
Gjenoppliver tråden igjen for å rage litt:

Skulle ta meg et slag GTA4 på xboxen i går etter jeg ikke har spilt det på et par uker. Jeg starter spillet, og en oppdatering lastes ned og installeres. Når så spillet starter er saven min borte. Jadda. Spillet er fremdeles installert på HDDen, men savegamen er intet sted å finne. Og nei, jeg har ikke sletta den, slått av maskinen mens noe ble lagret eller noe muffens. Jeg er inne i rette bruker, det er samme maskinen som sist og jeg har prøvd å lete etter filene på harddisken også, til ingen nytte.

:argh:Hva i faeeeeen? :argh: