Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Jante

privileged CIS shitlord
Takk for at dere beta-testa spillet for oss, console-tards. :)
 
Prosentvis sannsynlighet for at spillet vil kjøre på en god PC: 100
Prosentvis sannsynlighet for at R* i det hele tatt legger til noe nytt: 1
 
Hovedforskjellen på de gamle pc-utgavene var at de så mye bedre ut enn ps2-utgavene, og gikk med langt høyere framerate. Det er vel neppe tilfellet med denne utgaven tipper jeg. Rockstar legger vel ikke til noe særlig ekstra, men modderne rundt om kring på nettet kan sikkert lage mye morro.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm sitter og vurdere og gi GTA: SA en mulighet til på PC, likte det ikke så godt forige gang jeg prøve det på pc. Uansett funker det i Vista? Ser jo at det koster latterlig bare rundt 120 kr på steam så hvorfor ikke liksom...
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hele pakka, med resten av gta spilene i mener du? Trenger bare SA, siden jeg har de andre på PS2 og har rundet de andre. Trenger bare og få fullført SA.

Uansett så er det Steam jeg skal kjøpe den fra.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Det eneste er at grafikken ser rimelig kjip ut i forhold til dagens spill, ellers er det go for it.
 
Jeh, all popin blir fjerna og man kan fint stå på Mt. Chilliad og se over til Las Venturas. Multiplayermoddene er og en del mer avanserte enn det IV har å by på.
Forøvrig kan man gjøre retarderte ting som . :gnoh:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg syns jeg hørte noen rykter om at Steam-versjonen visstnok er litt mer vrien å modde, noe sannhet i det eller er det bare piss?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ville vel anta at Steam-utgaven har lagt på nyeste (og eneste) patch, hvis ene formål var å fjerne en av fordelene i PC-versjonen ved å ta vekk støtten for mods. Sånn at ikke stakkars treåringene skulle få se en naken pupp, veit dere.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Vet ikke om jeg skal gidde å skaffe meg dette, kjøringa er alltid bedre på konsoll og med tanke på antallet chase missions... På den annen side blir det digg å slippe massive framedrops med en gang noe skjer(en eksplosjon f.eks.) og muligheten for mods og bedre græffiks frister.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ville vel anta at Steam-utgaven har lagt på nyeste (og eneste) patch, hvis ene formål var å fjerne en av fordelene i PC-versjonen ved å ta vekk støtten for mods. Sånn at ikke stakkars treåringene skulle få se en naken pupp, veit dere.
Vell jeg skaffet meg nå denne steam versjoen og har kommet meg litt i gang, selv om det seff er mye mye igjen av spillet :p

Men ser at spillet kjører versjon 3 og jeg vil anta det er siste versjon av det.

Men må også si at jeg til tider kan ha litt kameraproblemer og litt problemer med styringen når jeg kjører og det gjelder spessielt kjøringen av motorsykkler av den raske typen. Syntes kjøringen funket bedre med kontroller der, en med piltaster. Siden det for blir litt vel direkte i selve styringen, kunne gjøre det mere gradevis med ps2 kontrollen.

Sånn ellers funker spillet helt greit i Vista uten noen problemer ;)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hei, vi er ikke i 1987 nå. Hvem spiller gta på PC med piltaster?? (eller noe annet spill utenom flash-spill for den saks skyld)

WASD.