Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?

• Totalt antall stemmer
    95

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Nicholas @ 29.03.07, 22.22) 58838
Sett ferdig nå. Brunt. Liberty City. Igjen. Meh.
[/b]
Kommer jo ann på åssen vær det er da LOL

Edit: Takker for link Rulleguru. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk og takk til Rulleguru. :)

Virker ikke så mye nyskapende som så mange hadde håpet på, men vanskelig å dømme ut ifra det lille. Grafisk sett var det litt blandet(noen partier imponerte, andre ikke), men gleder meg uansett. Forhåpentligvis kommer det mye mer info snart.

Hvem er han duden i slutten?

dette skal jeg ha på både ps3 og 360. mer av det samme med flott grafikk. akkuratt det jeg ville. hehe.

Bare de får nytt sikte system, gears ish eller noe og null slow downs. så er jeg evig lykkelig.

og en fet multiplayer of course.

D

Doctor Downs

Gjest
Sannsynligvis han du spiller med. Må si Rockstar tenker høyt om seg selv som lager en måneds land nedtelling til dette her, men jeg gleder meg fortsatt, selv om jeg er spent på hvordan dette skal overgå San Andreas. Traileren viste ikke noe gameplay. Skuff, skuff.

SITAT(Mongis @ 30.03.07, 00.29) 58850
Virker ikke så mye nyskapende som så mange hadde håpet på. Grafisk sett var det litt blandet(noen partier imponerte, andre ikke), men gleder meg uansett. Forhåpentligvis kommer det mye mer info snart.

Hvem er han duden i slutten?
[/b]
Vel, vi har bare sett grafikken og byen, og hvem hovedpersonen er:D En russer virker det som...

Så nyskapende er vel ikke akkurat ordet å trekke inn på dette punktet.

Blir mer spennende når det begynner å slippe info om selve spillet, hva man kan gjøre osv.

Novastrum

Feminist-elitist
Det var en teaser. Ikke en trailer. :argh:

Men, for Rockstar er det nok lurest å knipe igjen så lenge som mulig. Det er tross alt derfor vi fyller opp dette emnet og skriver piss og hisser hverandre opp. We are just pawns in a malevolent semi-viral public relations game campaign!!!

K999

Keystone State Of Mind
Nå er den nesten ute overalt, men jeg har ennå ikke sett den. IGN har den hvertfall og gamespy, fileplanet.