Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95
SITAT(Maximum @ 29.03.07, 23.50) 58787
Jeg ler hardt og brutalt hvis den traileren er på 5 sekunder og bare er cinematic:D (vær så snill og ikke få meg til å le hardt og brutalt Rockstar!)
[/b]
De fikk meg til å le hardt og brutalt allikevel, selvom jeg egnetlig ikke gjør det, men hva hadde vi forventet da?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, bare meg eller var denne traileren litt hakket/laggete? Var i hvertfall det hos meg når jeg så den. Uansett det ser bra ut og jeg gleder meg til mer info :D
 

Lodin

Der Waaaah
Ikke si man skal være Russer? Verdens dølleste og minst stilige mafia.
Ellers ser det helt likt ut som alle andre spill med altfor mye HDR, bloom og grå og brune farger. Ikke at det var uventa da.

Eh, blir bra for det. ^_^
 

K999

Keystone State Of Mind
Russer som har flyktet fra russland, og komme til New York. Erh, nei takk.
Var ikke noe store greier, som Lodin sa dølle farger.
 
Blir nok gøy for unga dette her:D K999, hadde vel vært bedre med en rødhåra kid fra sandnes da eller?
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja! :D Men synd for deg, for nå har jeg kort hår med en "lang" hale bak øre, som jeg sparer til en lang Jedi Padawan ting.

-Offtopic.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Holky fuck, og jeg som trodde rottehalen var død.
Hva spillet angår så gleder jeg meg så mye som det går an. For øvrig godt fornøyd med at det er en russer vi spiller.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Vet ikke hva jeg skal si jeg. Grafikken var bedre enn ventet. Men ellers så vi ikke mye. At vi er en russer liker jeg. Det er mye bedre enn å være en sånn stygg YO FAKKA FLOW dude àla CJ. Verste hovedpersonen ever.
 
SITAT(K999 @ 30.03.07, 00.45) 58866
Russer som har flyktet fra russland, og komme til New York. Erh, nei takk.
[/b]
Forøvrig, noen som har tenkt at man kanskje spiller en ex-KGB agent? Er ikke nødvendigvis en tidligere Mafioso du spiller som.
 

Lodin

Der Waaaah
Hvorfor skulle de selge Liberty City Tree i New York? Trur nok byen heller fortsetter å hete LC og at de gir Frihetsgudinna og Empire State nye navn. B)
 
I

impywimpy

Gjest
Russer på Manhattan eller varulv i New York? Velkommen til GTA: Oblivion. Moro for oss, kjipt for deg.