Grand Theft Auto IV

Hvilket GTAIV-versjon kommer du til å spille?


  • Totalt antall stemmer
    95

Kilik

Lokal moderator
Ved første øyekast lever det opp til grafikkforventningene mine. Minner meg om Alan Wake.
New York på nytt er et småkjedelig, men solid valg. Det samme gjelder plotet med immigranten. Jeg aner en hakket mer seriøs story denne gang.

Men "Things will be different"? Ingenting som tyder på det utfra traileren.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ok, etter å ha sett den, noen som vil vedde på hvor lang tid det tar før Jack Thompson eller noen andre i samme liga kommer på banen og kaller det en "terror-simulator"?
 

Kilik

Lokal moderator
Interessant rykte fra november dukker opp igjen:

GTA IV in New York?
SITAT
Rumours says a leak from Rockstar New York itself told them the new GTA would play in New York City, in the early 90's. The main characters should be white and the story will tell a conflict between the Russian Mafia and the Italian Mafia.

But this isn't everything. The same leak should have told that the gameplay has changed. GTA IV is thougher than the previous GTA and also more realistic and lesser arcade.[/b]
Blir da ikke overrasket om vi får et gjensyn med Salvatore og CJ (han bodde i Liberty City før han kom til Los Santos).
 
'94, om jeg husker rett. Litt skuffet av traileren egentlig. Hadde håpet på 70 eller 60-tallet, og eurpeisk storby istedet. London igjen... jeg er litt lei av Liberty City, i allefall. Til tross for at den er gjort om på nytt.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hei NisseSverre. Liberty City er som kjent NYC, kanskje derfor man ikke har WTC der?

Traileren sa ikke mye, men mer realistisk GTA.... Det morsomme sist jeg sjekket var at handling paa biler og gameplay var morsomt naar det var spontant og arcadey. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Selvom jeg ogsaa er redd for at det blir veldig mye av det samme igjen. SA var for mye av det "gode", krysser fingerene for at GTA har laert litt av sandboxene vi har sett i det siste.

Men men, wait wait. Assassins Creed, som sandbox, ser mye mer interessant ut i oeyeblikket.
 

SHDR

Gullmedlem
Vel, det var en kald orgasme. Det ser akkurat som forventet og det kommer sikkert til aa spille akkurat som forventet ogsaa. Mindre arkade og mer realisme? Mindre moro og mer jobb, med andre ord? GTA omatt.

Not excited. Kommer sikkert til aa bli et godt spill, men det gjoer meg ikke videre spent. Jeg haapet paa noe mer radikalt, noe mer spennende, noe nytt. Ikke bare dynamisk lys og New York. Jeg driter i fysikk, jeg vil ha foelelser.

Rockstar kommer ikke til aa forandre bransjen paa nytt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(di Valore Scadente @ 30.03.07, 10.31) 58895
Hei NisseSverre. Liberty City er som kjent NYC, kanskje derfor man ikke har WTC der?[/b]
Men bygningene var jo visserlig der på tidlig nittitall, dersom det er det som er settingen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis den er så jævla fiktiv, hvorfor inkludere Frihetsgudinnen, Chrysler-bygningen, og Empire State i det hele tatt?

Uansett, bare fordi den ikke vises i teaseren betyr det ikke at den ikke er der.

ps sug kuk
 
Er ikke USA litt følsom for at de bygningene skal vises i noen form enda da? Husker en viss Spiderman-trailer som ble ulovlig fordi World Trade Center var i den.
 

Kilik

Lokal moderator
Det var det jeg tenkte også. Muligheten til å krasje fly inn i WTC vil gjort Hot Coffee-skandalen til en liten bagatell i sammenligning.


Bare en tanke...

GTA1: Liberty City, Vice City, San Andreas
PS2: Liberty City (GTA III), Vice City, San Andreas
PSP: Liberty City Stories, Vice City Stories, San Andreas Stories?
PS3: Liberty City (GTA IV), Vice City?, San Andreas?

Forhåpentligvis er Rockstar noe mer oppfinnsomme...
 
The Getaway..

Vil egentlig ikke ha så mye nytt, men mer varierte og dype oppdrag hadde gjort seg. Oppdragene er direkte kjedelige i forgjengerne, å det ender med at man bare kjører rundt og gjør andre ting. Håper de finner en løsning på at hendelser bare lagres til du drar fra et område, kommer man tilbake er alt som før. Hvis man lager kaos i et kvartal og man kommer tilbake etter noen timer burde man fortsatt se opprydding, politi som avhører vitner og sykebiler som plukker opp lik.
 
SITAT(Thomzz @ 30.03.07, 01.32) 58883
Ja, dette så jo bra ut.

Har en liten idé, bestille spillet fra dvdstrax NÅ!

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=60956

Sjekk prisen! 409,- hvis en bestiller nå, kan de strengt talt sette opp prisen da?
[/b]
Bare husk på at det er stor sjangs for at det kan havne i tollen. Da blir det: 444 * 1,25 moms + 80 kr(eller var det 90?) tollgebyr = 635,-