[Multi] Grand Theft Auto V (Five) (Det betyr fem)

Hvilken versjon spiller du?


  • Totalt antall stemmer
    40
Trur faktisk eg heller venter på ps4-utgåva. For den kjem. Er spelet så bra som alt viser til tåler eg fint å vente siden eg uansett ikkje har tid.
 
Jeg har rydda på harddisken til 360en. Tror jeg kan få plass til begge diskene. Må muligens gå løs på savefilene (en og en) til spill som Fallout 3, New Vegas, Dragon Age 1 og div annet for å rydde vekk 1 gig eller 2 til dersom det trengs. Det suger å ha 20gb disk. Kroppen er klar ihvertfall.
 
Jeg har nå et digitalt (dog kryptert) eksemplar på min PS3 – som riktignok ble lastet ned to(!) ganger på grunn av autopreload fuck up.

Så, hvem er den kuleste 28-åringen i klassen nå? Huh?! HUH?!

Må fortsatt vente til tirsdag 09:00 eller når i helvete de tenker låse opp dritten...
 
Har allerede varsla folka på jobb om at det er store sjanser for at jeg stikker et par timer før dagen er over så jeg kan dra hjem å spille tv-spill.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Mail fra Elkjøp om at det er sendt NÅ?!?!
Jaja, har det i hende i morgen, men hadde håpet på et par oppdrag i kveldinga innrømmer jeg.
 

Nabbe

Har fin hatt.
CDON har ikke sendt ennå. Av alle ganger de skulle velge å fucke opp det her da... :(

360 såklart. Er med på no kriminalitet når den tid kommer.

Nabbemann.
 
Ganske mange som har fått det i dag eller i løpet av helga virker det som, men ingen her? Svakt. Vi pleier jo å være først ute med de store titlene, hvem kan vel glemme @Nicholas som fikk Halo 3 (????) lenge før tiden og skapte sjokkbølger i spillnorge.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Mail fra Elkjøp om at det er sendt NÅ?!?!
Jaja, har det i hende i morgen, men hadde håpet på et par oppdrag i kveldinga innrømmer jeg.
Dette. Lever dog med håpet om at de postla det på lørdag, men ikke trøkka på knappen om at greia var sendt
 

Nabbe

Har fin hatt.
Har alltid fått det på slippdagen eller dagen før av CDON tidligere, så dette synes jeg er skikkelig urettferdig. Har jeg ikke denne spillen i morgen altså. Da. DA.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hah, det husker jeg var en greie! Var mens jeg jobba i sjappe så den episoden ble nevt.

Ellers da, jeg får vel plukke det opp, på PS3 grunnet online som jeg må betale for på 360 så fuck det.Har egentlig ikke behov for dag 1 men... alle andre skal jooooooo!!!!
 
Viser til denne, uten kommentar

*edit: Men serr, hva er denne besettelsen med å få og spille først eller før alle andre? Slik at man kan lorde over hverandre, eller føle seg unik? Jeg kjenner det igjen i meg selv, men hverken fatter eller liker det. Jeg skylder på internett og "first!"-kulturen. Egentlig en uting, spør du meg. Prøver å venne meg av det. Det er jo liksom ikke sånn at det ikke finnes 100 andre "viktige" ting å lese, se eller spille mens jeg venter på å ta fatt på GTA 5 eller hvadetnåer.
 
Sladra noen gang Lodin på deg?
På meg, nei? Det var vel ev. han som gav meg det som burde sladres på. Men Lodin dreiv bare å kødda etter det jeg forsto. MW2 viste seg uansett å bare være en skygge av forgjengeren, og jeg møtte bare på lvl 60 prestigecocks når jeg testa online noen dager før release, så Acti hadde åpenbart en større jobb foran seg enn å fakke et par norske utsalgsledd.

*edit: Om jeg ikke husker helt feil ble jeg kontakta av et av spillmediene som ville låne eksemplaret mitt til testing. Og det fikk de. Seriøst, det var bare griefing online, og 1-spilleren var søppel, så hvorfor ikke.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Vi alle vil være viktge og spesielle. Man vil gjøre noe før alle andre for å få anerkjennelse for det. På samma måte hvorfor hipsterkulturen er som den er, hvorfor begrensa opplag selger uansett hvor dyre de er, hvorfor nedlastning av lekka plater er stort. Vel, kanskje en blanding av dét, og Generation Now, da vi krever alt NÅ fordi gud forby at man må vente en ekstra dag på noe som ikke går noe sted om man får det idag, imorgen eller neste uke