Gratulerer med link

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#23
Flott at spillegal blir lagt merke til, men selv bryr jeg meg fint lite om hovedsiden. Forumet er det eneste jeg besøker på SG.
 

Sancti

Terrorkatt
#31
Månedens konkurranse som alltid har ligget her (under kreativt).
Men ingen finner den jo. >_<

(og hvis du er flinkest kan du få bildet ditt i VG ... oooh, alle PR-kåte må slenge seg på.)
 
#32
Synes det er på tide at sida blir oppdatert. Er jo over en måned siden sist. Nå må Spillegal vise seg fra sin beste side, og forumet sitt design må iallfall fixes :p

Gratulerer med link på VG-bloggen :)
 

Sancti

Terrorkatt
#33
Forumskin er det Yetipants som holder på med, så jo snillere dere er med ham, jo fortere går det (kanskje).
En ny forside er så vidt jeg vet også på god vei.
 
#35
Opprinnelig skrevet av Lodin@12.03.2005, 16.30
Han er vist fortsatt muggen for den gangen jeg kallte ham ei bransjehore etter at han anmeldte BMX XXX. =D
188959​
Hehe, jeg er hverken muggen eller opphavsmann til BMX XXX-anmeldelsen, jeg bare så du hadde kalt meg pøkk - for alt jeg vet kan det være en hedersbetegnelse eller noe :) Men seriøst, det var bare ment som en spøk, jeg tar meg fint lite nær av hva folk mener om meg.
 
#36
Se hvem som er her! Dette er jo celebert så til de grader da. Hva med å melde overgang til spillegal, runemann? Får du en skikkelig utfordring og greier.

Kan du forresten forklare meg hvordan man kan kalle noe som går over tre linjer en anmeldelse?

Hilsen glad samegutt

*srksme, srksme*
 
#38
Nei, det er pedofile Rune. En skummel og slem gammel mann som ønsker å ta deg på tissen, og har store poser med smågodt i skapet hjemme slik at du ikke skal fortelle det til noen.