GRAW (360) DLC blir avslørt på E3

D

Deleted member 91

Gjest
#21
:( Regnet med det. Nå trøsteshopper jeg ihvertfall som en gal på Marketplace. Hvis noen er med på GRAW inatt, lemme know.
 
#22
SITAT(Nicholas @ 23.06.2006, 03.00) 11265
:( Regnet med det. Nå trøsteshopper jeg ihvertfall som en gal på Marketplace. Hvis noen er med på GRAW inatt, lemme know.
[/b]

Jeg ha kjøpt kart-pakken nå. Skal også kjøp Battlefield 2 etterpå. Lyst til å spille litt GRAW eller BF2 senere i kveld?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Nedlastinga mi gikk skittreigt i går, så jeg bare lå meg rundt klokka fire, og når jeg våkna nå hadde den selvfølgelig stoppa på 32% . Fortsetter nå. Hvis noen er geme fra... tja. Fire til sju så er jeg her.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Serverne var fucka igår, heavy med nedlastning fra våre venner i statene. Funker helt greit nå derimot, ble akkurat ferdig her. Skal bare ta et par brett til i Marble Blast, så tester jeg shiten.


Edit: Der ja, patcher spillet nå.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#26
Skjedde med meg og etter jeg sava etter siste map (Contact?), loada og så sluttvideoen igjen. Skjønte ikke helt hva som skjedde, men jeg har ihvertfall achievements for å ha runna det på både normal og hard.

Trodde jeg hadde gått på en smell. Tenkte at hvis jeg skal legge meg mens den aster ned allikevel kan jeg jo lure til meg 8-timers MP-achievementen, siden den er en av de drøyere. Det jeg da presterte var jo å patche spillet mens downloaden lå på 12%, så jeg var ikke helt sikker på hva the score var da. Gikk tydeligvis bra. Spillte litt i stad. Virker bra. Eide på Jungel-banen.