GTA: Chinatown Wars (DS)

Kilik

Lokal moderator
#1
Ser ut til at Rockstar har tatt til fornuften og ikke satser på et "realistisk" 3D-spill med 5 fps til DS-en:




 

Lodin

Der Waaaah
#2
Back to basics tydligvis. Dette kan bli jævla snasent hvis de greier å bringe tilbake magien fra orginalen, men gjør det litt lettere å se hva faen som er ti meter forran en på veien.
 

oma

Village Drunk
#3
Så hva tror vi om den mail logoen der da? Enda flere irriterende venner?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Huh, bare meg som faktisk syntes grafikken så litt bedre ut i orginale GTA 1 en på disse bildene? Syntes dette ser litt sånn tegneserie aktig ut ;O
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Øh, ta av deg brillene med rosa glass og fyr opp GTA igjen så skal du faenmeg få se på tegneseriegrafikk. Skjerpings. <_<

Sånn ellers så blir sikkert dette ok, bare man klarer å overse alle de kjipe filler-oppdraga.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#6
Hmm, syntes fortsatt grafikken i GTA 1 og 2 ser litt bedre ut en denne grafikken. Og nå tenker jeg på pc utgaven og kanskje PS1 versjonen.

Syntes det kan se ut som det er litt cell shading i disse bildene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Igjen så ber jeg deg innstendig om å faktisk sjekke ut spillene du sammenligner med istedenfor å basere utsagnene dine på minner fra da du gikk på ungdomsskolen.

Eller så kan jeg hjelpe deg også, er ikke det:



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Halkys avtalebok for neste uke: "Mandag, snøggast råd - finn optiker"
 
#10
Syntes det kan se ut som det er litt cell shading i disse bildene.
Det er fordi spillet er cell shadet. China Wars ser bedre ut både rent teknisk og estetisk enn GTA 1 og 2 (som man skal kunne forvente av spill nå til dags). Mer "levende"? Mener du mer "ekte"? 3D grafikk vil aldri se spesielt fotorealistisk ut på DS, derfor er det bedre å gå for en mer stilisert og mindre detaljert grafikk. Man får mer ut av maskinvaren på den måten.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Øh, ta av deg brillene med rosa glass og fyr opp GTA igjen så skal du faenmeg få se på tegneseriegrafikk. Skjerpings. <_<

Sånn ellers så blir sikkert dette ok, bare man klarer å overse alle de kjipe filler-oppdraga.
Ekstremt meningsløst, men når du nevnte det der så kom jeg på at jeg har spilt det første GTA-spillet på en PC som hadde defekt skjerm som gjorde at bildet var mer eller mindre rosa.
 
#14
Random banneord hadde vore nok for meg. Evt content sensitive, går det ei lekker dame forbi plystrer man, evt roper dårlige sjekkereplikker. Hovedpersonen kunne evt være homofil, og plystret på anleggsarbeidere.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Gay Theft Auto?
 
#16
Det, ville jeg kjøpt. I gave, altså.

Var litt skeptisk til hvordan det ville fungere på DS når det ble annonsert på etre (det hadde jo solgt en million milliarder uansett), men det SER ihvertfall lovende ut. Gameplayet tar jeg som en selvfølge fungerer, så lenge de ikke legger inn unødvendig bruk av stylusen for å utnytte gimmicken.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Spillet får et "minigame" hvor man kjøper og selger knark med priser som går opp og ned. De som har spilt Drug Runner vet sikkert hva man kan vente seg.

 
#18
"Grand Theft Auto: Chinatown Wars has been confirmed to use Rockstar's Rockstar Games Social Club. However, the only known feature at this time is that players will be able to upload their stats via the Nintendo DS's built-in Wi-Fi."


Hm, får da håpe att de legger inn en artig deathmatch typ sak mens de er i gang.

Kjenner jeg GTA rett så blir man lei 40% inn.
Det er da om de kjører formelen: 1 story-viktig oppdrag av gruppe på 5 som de alltid har gjort.

Men det blir spennende å se, jeg er en av de som fortsatt finner gta og gta 2 morro i små doser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Det artige med gode spill er at de ikke blir dårlige bare fordi man ikke spiller dem på noen år eller det kommer noen nyere spill. Greier som var bra for tjue år siden er fortsatt bra.
 
#20
Ja ikke sant, jeg sier bare mega man 2.


Jeg tror faktisk dette kan bli mer gøy enn psp versionene, selvom de var teknisk imponerende for en håndholdt maskin så ble det ikke helt riktig. Men med denne stilen kan det faktisk funke.