GTA: Chinatown Wars (DS)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Du gikk glipp av en ost da.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#44
Takker så mycket for tipset, Kilik. Gleder meg til å spille dette ... når det enn kommer :p
 
#46
Håhå. Angrer virkelig ikke på forhåndsbestillingen nå. Har hatt lyst på noe nytt å spille i det siste, men med kun foreldete konsoller og no munnies blir det lite av denslags. Glær mæ!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#47
Prøvde akkurat en stund og det virker veldig lovende. Grafikken var veldig bra og kontrollene var gode. Virker også som at de har fått til stylus-aspektene (knuse vindu for å komme seg ut av bil, tjuvkoble biler etc.) på en god måte. Gleder meg til å spille mer senere :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#49
Enig med Klaymen. Glemte det her bort litt men nå var det ihvertfall bestilt. Får prøve å få noe ut av Chrono Trigger og Bengay-O i mellomtiden, som jeg impulskjøpte idag (nå vet jeg Yeti blir glad).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Yeah, jeg bare veit du kommer til å spille det i ett kvarter, ikke få til en dritt og så legge det på hylla til evig tid. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Feil respons til den eneste tufsen på forumet tjukk nok i huet til å bite på trollinga di. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Spilt noe Killzone 2 i det siste eller.
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Min er tydligvis 442573053107. Adder deg nå, men jeg veit ikke hvor mye gøy man kan gjøre over nettet. Ser stort sett ut til å være å bytte knark.
 
#59
489818433626

Hva er førsteintrykket så langt på singleplayeren 'a?
Husker du at The World Ends With You ble nominert til GotY? Vel, det er godt mulig at GTA:CW blir det i år (sammen med Patapon 2 <3)
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Fikk du opp noen meldinger eller no? Prøvde å logge opp mot deg.
Uansett veit jeg at det er noen forskjellige MP moduser i spillet, men jeg tror de kun funker over Wifi.