GTA: San Andreas

Opprinnelig skrevet av FreeRide@12.11.2004, 20.22
Hvor finner man desert eagel?
134534​
Stranda Playa Del Seville, helt i sørenden opp mot veggen til Ocean Docks.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Klaymen+11.11.2004, 20.00-->
<!--QuoteBegin-Christopher*
@10.11.2004, 23.21
Forestten hva skjer hvis jeg kjører 100 stk i taxien?
133710​
Nitro og «hoppefunksjon» i alle drosjer.
134139​
[/b]
Det er snakk om 50 personer ifølge de guidene jeg har lest. Heldigvis, siden det er temmelig repetivt å gjøre de drosjeoppgavene.
 
Opprinnelig skrevet av Neocon@12.11.2004, 18.13
Det er 100 stykker i Los Santos, så du får finne ett kart.
134510​
men det er et oppdrag helt i starten som sier at jeg må tage over alle de tingene i det spesielle området...
 
Opprinnelig skrevet av TurboAlex+12.11.2004, 21.29-->
<!--QuoteBegin-Neocon
@12.11.2004, 18.13
Det er 100 stykker i Los Santos, så du får finne ett kart.
134510​
men det er et oppdrag helt i starten som sier at jeg må tage over alle de tingene i det spesielle området...
134591​
[/b]
Er ikke de merket av på kartet?
Uansett er de kjempelette å finne, alle er like ved der du starter oppdraget.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De av dere som skal finne alle tagsene bør nok printe ut et kart med de 100 markert på et vis. Jeg holder på med det nå, og noen av dem er sykt godt gjemt. Nesten usynlige også. Jeg hadde aldri i verden funnet alle 100 hvis jeg skulle valset rundt på egen hånd.
 
Det jeg kommer til å spørre om er sikkert nevnt før, men har dere merket at når en bruker en bestemt bil er det ikke bare flest av denne bilen som dukker opp, men også bestemte andre biler. Når man f.eks. kjører Turismo vil det ikke bare dukke opp mange andre turismoer, men også masse av Infernus... Noen som vet om noe bestemt system for hvilke biler en kan bruke for å finne andre? Jeg sliter nemlig med å finne Comet, som er den siste på billista nede på havna i San Fierro hvor man leverer bilene...
 
GTA3 og Vice City hakker så mye at det for min del er bortimot uspillelig på PS2. Det er temmelig imponerende, og inverse kinematics vil nok bare gjøre det hele verre.
tror du skal gå å levere tilbake den playstation din. må være noe som er galt med den visst det hakker så jævlig på gta 3 og vice city...

har vertfall ikke opplevd det på min playstation.

men det ser dog penere ut og kjører bedre på pc, det er bra sikkert, men det kjører nå helt fint på playstation 2 og, bare det ser ikke like snasent ut.

har ikke fått med meg at san andreas er kommet, så skal ta å bestille det i morgen, så blir det sendt mandag...
 
Jeg tror jeg har funnet én østers og én hestesko hittils. Jeg ca. 50% ferdig tror jeg. Jeg er ikke helt sikker på hva luck boost (som man får av hesteskoene) gjør, men jeg tipper det har noe med gambling å gjøre. En kompis av meg satset en million på roullette her om dagen, på 0. Han vant faktisk også, 36 millioner.
 
*SPOILER*
IKKE LES DETTE HVIS DU IKKE HAR KOMMET LANGT I DEN SISTE BYEN!

<-



Sweet er ute, og jeg er og gjør oppdrag for ham. Har
kommet til det oppdraget der jeg skal hjelpe cæsar med å få kontroll over SITT
nabolag
->
 
D

Doctor Downs

Gjest
Til dere som setter nesa i været og sier at dere "venter heller på PC-versjonen"... Selv om det er visse småforbedringer i grafikken skal dere ikke engang prøve dere på å si at det er bra grafikk på PC-utgaven. Så hvis det er den visuelle delen som hindrer dere i å kjøpe GTA:SA på PS2 så er det bare å droppe det med én gang. Fin blir ikke grafikken på de spilla uansett hvor lenge dere venter eller hvor hard PC-en deres roXX0rZ. Kontrollene er heller ikke dårligere hvis dere setter dere inn i det. Det er en grunn til at det er laget som det er og ikke med Driv3r-kontroller. PC-tastaturet er forresten noe møl å kjøre med.
 
Jeg må innrømme at jeg ikke har lest denne tråden på en god stund.

Tenkte bare å dele 1 bug og en kanskje bug med dere.

Kanskje en bug ?

bil spawnet feil.

"kanskje en bug", der kræsjer jeg i en crosser for å bøffe den, det sitter to stk på den, idet jeg hopper på crosseren så hopper en av de som satt på den også på og han sitter på. Som limt ;)

Bilen som spawnet feil spawnet rett syd for parken (den parken man starter den første gjengkrigen i), men med front fangeren oppå en "murvegg".
 
awast mate, a gold dublone to the man that can tell me if I can take over hoods when i come back from Venruras
 
Nå har jeg spilt ut San andreas. Litt skuffet over hvor lett slutten var, men slutten var bra nok. Gta-spilla har jo aldri vært så veldig vriene å spille gjennom. Har spilt gjennom alle 3 på ps2.

Men spillet hakket ganske mye. Særlig når det skjedde mye på en gang. Det hakket tilogmed i rulleteksten i slutten av spillet. Pussig?

Men uansett så var San Andreas et riktig godt spill, og jeg gleder meg allerede til det neste Grand Theft Auto spillet. Men; nå skal jeg leke meg med Harriet`n eller hva den het :)