GTA: San Andreas

Hadde det virkelig vært multiplayer ville nok Rockstar brukt mer krefter på å hype det enn andre mindre fantastiske ting, som større byer f.eks. Og blir det multiplayer føler jeg meg sikker på at det blir teit.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@17.10.2004, 20.36
Har GTA: SA også lekket ut på nette nå?  :blunk:

Hvis dette stemmer så blir jeg nesten skremt. Piratene blir bare mer og mer aggressive. Først Halo 2 og nå kanskje GTA: SA.
118559​
Sitat fra samme nettsted:
"The 3.95 Gb version on emule is a renamed version of America's 10 most wanted. If you look at the file details you can see this."

2 player? PS2 klarer såvidt å rendre byen i én vinkel. Hvordan i Judas dager skal PS2 klare å levere splitscreen?
:(

Ahhh Fredag 29.Oktober kommer til å bli en perfekt dag.
- For det første, GTA:San andreas kommer.
- For det andre, Jeg har fri fra skolen :D
- For det tredje, jeg har glattkjøring :kul:

Lodin

Der Waaaah
Bøømtown:
Rockstar have announced that they intend to release two versions of the Grand Theft Auto: San Andreas soundtrack, one a double CD featuring the best of the game’s tunes and the other an eight CD box set featuring absolutely everything from the game. Both collections will be out on 22nd November throughout Europe.

The double CD will also feature an exclusive DVD featuring a “cinematic prologue” to the game and explaining exactly why main character CJ is returning to the country and apparently featuring some “familiar faces”.

Although a full listing for the entire game sound track has still not been revealed the contents of the double CD are as follows. Also included as a bonus tracks is a cover of the Nine Inch Nails hit "Head Like A Hole" by Northern Californian punk band AFI, recorded specifically for the game.

CD 1
1. The Theme From San Andreas
2. Rage Against The Machine - Killing In The Name
3. 2 Pac - I Don't Give A Fuck
4. James Brown - The Payback
5. Ronnie Hudson - West Coast Poplock
6. Guy - Groove Me
7. Eddie Money - Two Tickets To Paradise
8. Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man
9. The Maytals - Pressure Drop
10. Slick Rick - Children's Story
11. Rick James - Cold Blooded
12. Raze - Break 4 Love

CD 2
1. Ohio Players - Funky Worm
2. Heart - Barracuda
3. Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under
4. Lyn Collins - Think About It
5. Public Enemy - Rebel Without A Pause
6. Faith No More - Midlife Crisis
7. Bell Biv Devoe - Poison
8. Max Romeo & The Upsetters - Chase The Devil
9. Eric B & Rakim - I Know You Got Soul
10. Willie Nelson - Crazy
Bonus Track:
11. AFI - Head Like A Hole
LINKH

Faith No More :D

Redigert: Bare kom meg i forkjøpet.

Mer om bonus dvd'n:

As a bonus the official soundtrack double CD will feature a separate stand-alone DVD containing 'The Introduction', the cinematic prologue to Grand Theft Auto: San Andreas. ‘The Introduction’ tells the full story of the events leading up to CJs return to San Andreas. Why was he forced to come back? What is he leaving behind and what is he really walking into? This exclusive prequel is not available anywhere else and has been crafted with the highest production standards Rockstar is famous for. Look for some familiar faces making a surprise return.
Det kan hende jeg blir nødt til å kjøpe denne, bare på grunn av den filmen.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Klaymen@18.10.2004, 16.30
Mer om bonus dvd'n:

As a bonus the official soundtrack double CD will feature a separate stand-alone DVD containing 'The Introduction', the cinematic prologue to Grand Theft Auto: San Andreas. ‘The Introduction’ tells the full story of the events leading up to CJs return to San Andreas. Why was he forced to come back? What is he leaving behind and what is he really walking into? This exclusive prequel is not available anywhere else and has been crafted with the highest production standards Rockstar is famous for. Look for some familiar faces making a surprise return.
Det kan hende jeg blir nødt til å kjøpe denne, bare på grunn av den filmen.
118904​
Yay! Über Capitalist Merchandising works!

Latterlig, gi deg forhistorien på et soundtrack du hører deg lei av etter x antall timer på GTA:SA uansett. Ja, det var å fucke folk over. Trist når Rockstar er så grådige. Spillet blir nok det mestselgende spillet igjen. Har ikke Rockstar folka nok Porcher for en stund mon tro ?

Nei, kjøper GTA:SA, men that's it! Jeg gir en f om jeg laster ned filmen som jeg mener selv vi skulle fått i spillet. Eller i form av en addon som forhistorie, da kunne det være legitimt å punge ut for det. Men iform av 8cder som ikke er et "must have" samleobjekt for meg.

Minus i min bok Rockstar..

Kilik

Lokal moderator
Enig angående bonus-DVD'en. Dårlig av Rockstar. Det er slike ting det hadde vært fett å unlocke i spillet. Den skal brennes ja...

Førsteinntrykket av soundtracket er heller ikke helt det store. Blant annet hvorfor en nåtids-cover av Head Like A Hole når spillet skal foregå på 90-tallet? Og hvor er g-funken som NWA, Dre og Snoop? Men dette er bare en brøkdel av hele spill-soundtracket. Det er klart at spillet har over 150 sanger til sammen :tommelopp:

Ugh... Visste ikke at AFI hadde kovert Head Like a Hole. Rockstar ville vel ha låta, men fikk den ikke av NIN. Derfor bruker de AFI sin versjon.

Vel, nå har vel GTA aldri vært helt historiske korrekte heller. Se bare på Hummeren som du kunne kjøre i Vice City. Den kom liksom ikke før en eller annen tid på 90-tallet, men Vice City foregår jo på 80-tallet.

Lodin

Der Waaaah
Who loves yah?
The latest issue of PSM2 UK contains their 'final verdict' of San Andreas—although, judging on what was said, it sounds as if they've never even played the game!

A lot of the information hasn't been confirmed, and it's simply PSM2's opinion of things, so don't take all of this for granted.

* Confirmed music tracks include:  Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band".
* PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.
* PSM2 are convinced that skateboards will be in the game.
* They also claim that you can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter.
* No more heart icons—Eating food is the only way to replenish your health.
* They are also pretty sure that there will be quad bike racing side missions.
* PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.
Høres ut som PSM2 har vært på fylla igjen.

Uansett, her er coveret, manualen, DVDen og plakaten som følger med. Skulle likt å ta en titt på baksida.

Og til slutt, GTA-sanan.com har den nye trailerene som går på Amerikansk TV i disse dager. Ikke så mye nytt å se, men men.

Hah. Drømte at San Andreas ble multi-player. På baksiden stod det 1-3 players, i manualen stod det 1-4, og i selve spillet var det 1-2. Morsomme greier.