GTA: San Andreas

Han hadde riktignok bestilt det, så jeg tok meg den friheten å påstå at han hadde lest anmeldelsene på Gamespot og IGN, og ikke spilt det selv.

Opprinnelig skrevet av Vanished@26.10.2004, 23.39
Selv om jeg har spillt masse allerede gleder jeg meg til den offisielle utgivelsen, det er et av de beste spilla på ps2 så langt.
124832​

Operasjon Dagsverk ==> Operasjon ta ut 300 kr fra kontoen og spille San Andreas hele dagen

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg dør om det ikke kjører riktig på Playstationen min :(
De eldste modellene kan visst være smått homo med GTA: SA ...
SONY DØ SONY DØ!

Kilik

Lokal moderator
I motsetning til hva som ble sagt tidligere, så er spillet trykket på single-layer DVD likevel. Trolig for å unngå problemene som tidlige PS2-maskiner har med dual-layer. Dette gjorde dessverre at de måtte droppe DTS-lyd for å få plass på disken.

Nabbe

Har fin hatt.
Så hva er da problemet? Er det bare de gamle PS2-ene som er homo?

Lodin

Der Waaaah
Spillespy har slengt opp noen filmer som viser ting som spising og hårklipping. Kan være intresant å få med seg.
EDIT: Det er noen spoilere i de klippa for de som ikke vil ha sånt. Sorry at jeg ikke nevnte det før.

Forøvrig lever jeg i den troen at Europeiske PS2er er mye mer holdbare enn sine Amerikanske motparter. Siden vi har mye bedre garantier enn dem så lyder det logisk at Sony er intresert i at varene holder lenger her.

jeg bestilte san andreas hos gamesmix i går kveld. i dag står det "levert, ikke betalt" på ordrestatus =) Nifty

Lodin

Der Waaaah
Snakka nettop med folka hos Spiderman og de regner med å selge ut rimelig raskt allerede på Fredag. Med mindre man har forhåndsbestilt kan det nok som sagt lønne seg å dra et annet sted.

EDIT: fra GTA.no:
Dette er kanskje dårlig nytt for mange som har ventet lenge på GTA: San Andreas. Men vi har fått informasjon fra en anonym kilde innen spilleindustrien som sier at den norske leverandøren, KE Media, ikke har klart å få inn nok kopier til å dekke hele det norske markedet.

Dette betyr at veldig få nettbutikker og spillforhandlere kommer til å få inn kopier i det hele tatt til å dekke forhåndsbestillingene, og mange av kundene må kanskje vente til tirsdag eller onsdag neste uke for å få hendene sine på GTA: San Andreas.

Hei!
Vi kan bekrefte at ditt spill er pakket og blir sendt i dag som apost.
Vennligst bruk replay with history ved tilbakemelding på mail fra oss.

Hilsen fra
GAMESMIX.COM
Jorunn

kundeservice
Telf  69 23 38 40
Man-fredag. 0800-1600.
Telefax  69 26 45 50
:D

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Neocon@27.10.2004, 14.21
Hei!
Vi kan bekrefte at ditt spill er pakket og blir sendt i dag som apost.
Vennligst bruk replay with history ved tilbakemelding på mail fra oss.

Hilsen fra
GAMESMIX.COM
Jorunn

kundeservice
Telf  69 23 38 40
Man-fredag. 0800-1600.
Telefax  69 26 45 50
:D
125085​
Wahahahaha! :ler:

Jeg var nettopp innom en butikk der jeg bor i byen, faktisk den eneste som får inn spill, utenom leketøysbutikker og Narvesen, og han fyren som er ansvarlig for spill der sa at han hadde glemt å bestille det, så de fikk det ikke inn før om 2-3 uker. :(

Noen som kan anbefale en nettbutikk der jeg kan bestille spillet og kanskje få det levert på fredag eller lørdag? Jeg tenkte på CDON.com, men jeg vet ikke helt.

Jeg bor i Flekkefjord. Midt i mellom Kristiansand og Stavanger.