GTA: San Andreas

Der runna jeg det. Endelig, for en dørgende kjedelig slutt. Bare glad bilen holdt på siste mission, ellers hadde jeg puttet playstationen under snøen utenfor.
For et middelmådig spill. 7/10. Og da er jeg snill. :mad:
 
Opprinnelig skrevet av MattMan@23.11.2004, 23.31
Der runna jeg det. Endelig, for en dørgende kjedelig slutt. Bare glad bilen holdt på siste mission, ellers hadde jeg puttet playstationen under snøen utenfor.
For et middelmådig spill. 7/10. Og da er jeg snill.  :mad:
140029​
Vil du ha et spill med god historie, spiller du Silent Hill eller MGS. Vil du ha friheten til å gjøre det du skulle ønske du kunne gjort i virkeligheten, spiller du GTA.
 
Hvordan kan man ellers si noe om spillet?
Orket i alle fall ikke å slutte da det ble kjipt, altså når man kom til Las Venturas.
Håper inderlig de ikke slipper GTA 4 til PS2.

Vil du ha et spill med god historie, spiller du Silent Hill eller MGS. Vil du ha friheten til å gjøre det du skulle ønske du kunne gjort i virkeligheten, spiller du GTA.
Tror du kan utvide listene med spill ganske så godt, og enda komme med en ordentlig bunke spill. Jeg vet ikke akkurat om GTA gir meg følelsen av at jeg kan gjøre "hva jeg vil".
 
Opprinnelig skrevet av Montana@24.11.2004, 13.51
synes oppdragene i gta kunne vært litt mer frie.. det hadde stått i stil med spillet
140279​
Jeg har ikke spilt San Andreas, men jeg får jo inntrykk av at det er et frittgående spill. er alt frihetsfølelsen fra de forrige borte da?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Impersonator@26.11.2004, 13.49
Noen som har en link til mapet over hesteskoene i las venturas?
141321​
Alt du trenger

Takk til han som har laget siden for å ha en logisk adresse. 708145, lizzm. >_<
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
:tommelopp: Bare hyggelig, lizzm.
 
Nei, begge deler på en måte. Jeg gikk til henne en gang og det var det en stund siden sist og da stod det "Way to go, Casanova, she's dumped you! Oh well, there are plenty more fish in the sea." Etter dette load'a jeg og prøvde en gang til, men det samme skjer. :ehm...: Jeg bare lurer på om jeg kan gi henne en gave så hun blir glad... Jeg tror hun slo opp fordi en venn av meg hadde lånte filen min i en uke,og jeg tror han skjøt hun ene dama mi og nesten drepte hun her, så det er sikkert derfor hun er sur. Hvis man får 100%, på dama får man bil eller drakt osv. det hadde ikke jeg.
:flau: Hva skjer da?
 
er det noen som har sett dildoen på poletistasjonen i Los Santos??

:D
 
Opprinnelig skrevet av Ronin+29.11.2004, 23.39-->
<!--QuoteBegin-TurboAlex
@30.11.2004, 00.36
er det noen som har sett dildoen på poletistasjonen i Los Santos??

:D
143457​
Ja. Alle har.
143458​
[/b]

jaja... jeg ligger vel litt etter... har bare 32,25% unnagjort...