GtA vs Halo 2 vs HL 2 vs Metroid prime: echoes

Dette er spillhøsten for de store spillene. Alle konsollene får gode spill, ps2 får GTA: san andreas og, xbox får Halo 2, gc får metroid prime 2: echoes, og PC får Half life 2.
Og ellers kommer det andre bra spill også i Tales Of Symphonia paper mario og Killzone, og mange flere!

Men hvilket av de fire største skal du ha, og hvorfor?

Jeg skal ha metroid prime: echoes, fordi jeg bare har GC, og jeg vil prøve det. Hadde jeg hatt alle hadde jeg nok også kjøpte MP. Og en sekser i VG er ikke verst.

men som sagt er dette hva JEG synes, men derimot- hvilket spill skal du legge til i spillsamlingen din denne høsten 2004?

Redd dette kan bli en heftig diskusjon.. :D

Jeg har Halo 2, og synes det er topp. Synd det ikke er så langt i storymondus, men de har hvertfall lagt til Live-mondus. Jeg har bare Xbox og PC, så Halo 2 var det jeg kunne velge mellom, og hadde sett frem til. Gjerne jeg kjøper meg H2 og en dag, men aldersgrensa er veeeldig høy der.. :ehm...:

GtA vs Halo 2 vs HL 2 vs Metroid prime: echoes, hvilket skal du ha?
Alle. ^_^

GTA: San Andreas, Halo 2 og Half-Life 2 har jeg. Metroid Prime 2: Echoes venter jeg fortsatt på (regner med å ha det i morgen).

Så langt er jeg svært usikker på hva jeg liker best av GTA: San Andreas, Halo 2 og Half-Life 2. Er godt fornøyd med alle sammen ... Har ikke spilt mye Half-Life 2, men så langt er det veldig moro.

SHDR

Gullmedlem
Tja ... jeg har Half-Life 2, Halo 2, Killzone. Paper Mario 2 står på lista, Metroid Prime 2: Echoes står på lista, og jeg gleder meg stort til Prince of Persia 2. Utover det har jeg allerede sikret meg en god del av høstens andre stortitler, og det hele er egentlig ikke noe problem for min del. Har brukt 4000 kroner på spill denne måneden allerede, og regner med å bruke 2000 til neste måned. Koz!

San Andreas bryr meg fint lite, så det lar jeg passere. Bluæh. En stor rosefist til alle som har betalt for det.

Opprinnelig skrevet av Revan@26.11.2004, 18.06
Redd dette kan bli en heftig diskusjon..  :D

Jeg har Halo 2, og synes det er topp. Synd det ikke er så langt i storym<s>n</s>dus, men de har hvertfall lagt til Live-mo<s>n</s>dus. Jeg har bare Xbox og PC, så Halo 2 var det jeg kunne velge mellom, og hadde sett frem til. Gjerne jeg kjøper meg H2 og en dag, men aldersgrensa er veeeldig høy der..  :ehm...:
141458​
Bare rettet litt på innlegget ditt, pusen. Siden jeg bare har prøvd Halo 2 går jeg for det, foreløpig.

Så snillt av deg, søten. Så lenge du skriver sånn at folk forstår deg, er ikke et komma til eller fra noe å bry seg om. ^_^

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@26.11.2004, 17.31
Tja ... jeg har Half-Life 2, Halo 2, Killzone. Paper Mario 2 står på lista, Metroid Prime 2: Echoes står på lista, og jeg gleder meg stort til Prince of Persia 2. Utover det har jeg allerede sikret meg en god del av høstens andre stortitler, og det hele er egentlig ikke noe problem for min del. Har brukt 4000 kroner på spill denne måneden allerede, og regner med å bruke 2000 til neste måned. Koz!

San Andreas bryr meg fint lite, så det lar jeg passere. Bluæh. En stor rosefist til alle som har betalt for det.
141475​
Sier mannen som venter på Prince of Persia 2. Good grief. :p

SHDR

Gullmedlem
Jeg antar at du har testet Prince of Persia 2, og spilt gjennom Prince of Persia: Sands of Time, slik at du har noe å basere hånet på?

Jeg har spilt GTA3 og GTA: VC. Utifra de to spillene og alle den informasjon jeg har tilegnet meg gjennom omtaler og diskusjoner med andre gamere, anta at jeg kommer til å like GTA: SA like godt som en middels vondt kjønnssykdom. I motsetning til Prince of Persia, som i mine øyne var vel så bra som, eller bedre enn, Beyond Good & Evil, som er et av fjorårets mest undervurderte spill.

Prince of Persia får jeg på mandag, så omtale kommer i løpet av neste uke. Kos.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Half-Life 2 har jeg allerede, Metroid Prime 2 anskaffet jeg meg i dag, i tillegg til World of Warcraft preorder. GC er det eneste jeg har utenom Pc, så både GTA:SA og Halo 2 kan gå og plukke jordbær for min del.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@26.11.2004, 18.28
Jeg antar at du har testet Prince of Persia 2, og spilt gjennom Prince of Persia: Sands of Time, slik at du har noe å basere hånet på?
141512​
Det er slevsagt gjort og gjort. Prince of Persia 2 har jeg riktignok ikke spilt i mer enn et par minutter, men sett i lys av at jeg har spilt éneren såpass lenge, og jeg ikke fikk øye på noe nytt i 2-eren som kan redde min misnøye med nygenerasjonsspillserien føler jeg meg berettiget til å kunne håne på dette grunnlag. Eller noe.

Prince of Persia er fjorårets mest overvurderte spill i mine øyne. Jeg har utrolig klart å presse meg selv til å spille det i ti timer. Jeg forstod spilleformularen etter en stund, og da var det gjort. Lær deg et triks, repetér, repetér, repetér, lær deg nytt triks, repetér, repetér, repetér (og kanskje bruk det trikset du lærte istad). Spillet er så lite fritt at det gjør vondt. Du skjønner hva du skal gjøre med en gang man går inn i et rom. Kontrollene er tilgjengjeld veldig bra og reagerer fort, men det holder ikke når resten av spillopplevelsen er så tom.

Beyond güt und böse hadde jeg det det til gjengjeld veldig morsomt med. Det er kanskje ikke undervurdert, (nesten en 9-average på gamerankings kan ikke kalles undervurdert) men det er oversett. Ingen tvil. Jeg fikk herligheten i en billigkurv for trehundre kun én måned etter release. Flere folk skulle ha øynet denne perlen, men det gikk jo ikke slik. [/CO]

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg har GTA: SA, Halo2 og Half-life 2 og Metroid prime 2: Echoes er på vei i posten. Den foreløpige rangeringen blant de er:

1. Half-life 2
2. Halo 2
3. GTA: SA (Som ganske så sikkert må flytte seg enda et hakk nedover når Metroid ankommer).

Half-life 2 og Halo 2 er er to veldig gode spill som jeg har kost meg med. GTA:SA er heller ikke dårlig, men det lider av at det kjører på en maskin som blir så rævkjørt av det at er nifst. Det er også litt for likt de to foregående spillene.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@26.11.2004, 19.35
Så snillt av deg, søten. Så lenge du skriver sånn at folk forstår deg, er ikke et komma til eller fra noe å bry seg om.  ^_^
141482​
Han er egentlig den siste som burde si noe. Tror du meg ikke, er det bare å spørre Master Cheif. :ler:

For min del har jeg bare skaffet Half-Life 2 av de nevnte, men har lyst på alle de andre og. Bare synd at jeg ikke har penger til noen nye konsoller eller spill for øyeblikket.

Jeg skal anskaffe meg Echoes i morgen, skulle egentlig kjøpe det neste uke, men jeg klarte bare ikke vente.
Noe jeg synes har vært veldig bra, er at alle de store spilla har levd opp til forventningene. VG ga MP: echoes 6-er, halo 2 6-er, half-life 2 6-er, og GTA: san andreas 5-er.
Men hvilket synes dere er det grafisk vakreste da?

Det er nok GTA: San Andreas som er i min samling, og jeg er førnøyd med kjøpet etter og ha fulført det.
Men skulle jo gjerne hatt HL2 og, men vet ikke om pcen min er sterk nok til å kjøre det desverre.

når er echoes i huse. Jeg har ikke fått spillet det skikklig mye enda, for en manchester united kamp kom i veien. Men til nå kan jeg si at det har en bra multiplayer, og en grafikk som overgår det meste der ute.

Og jeg har i ettertid merket at det var litt merkelig at jeg ikke skrev Killzone i emnetittelen istedefor San Andreas, for det er jo Killzone som er det som ligner mest på de andre. Men dette var på grunn av at San Andreas ganske enkelt har høstet bedre kritikker

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Novastrum+26.11.2004, 20.38-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@26.11.2004, 18.28
141512​
Det er slevsagt gjort og gjort. Prince of Persia 2 har jeg riktignok ikke spilt i mer enn et par minutter, men sett i lys av at jeg har spilt éneren såpass lenge, og jeg ikke fikk øye på noe nytt i 2-eren som kan redde min misnøye med nygenerasjonsspillserien føler jeg meg berettiget til å kunne håne på dette grunnlag. Eller noe.

Prince of Persia er fjorårets mest overvurderte spill i mine øyne. Jeg har utrolig klart å presse meg selv til å spille det i ti timer. Jeg forstod spilleformularen etter en stund, og da var det gjort. Lær deg et triks, repetér, repetér, repetér, lær deg nytt triks, repetér, repetér, repetér (og kanskje bruk det trikset du lærte istad). Spillet er så lite fritt at det gjør vondt. Du skjønner hva du skal gjøre med en gang man går inn i et rom. Kontrollene er tilgjengjeld veldig bra og reagerer fort, men det holder ikke når resten av spillopplevelsen er så tom.

Beyond güt und böse hadde jeg det det til gjengjeld veldig morsomt med. Det er kanskje ikke undervurdert, (nesten en 9-average på gamerankings kan ikke kalles undervurdert) men det er oversett. Ingen tvil. Jeg fikk herligheten i en billigkurv for trehundre kun én måned etter release. Flere folk skulle ha øynet denne perlen, men det gikk jo ikke slik. [/CO]
141588​
[/b]
Jævlig morsomt du skulle si det, ettersom du er så stor fan av Half-Life 2, et av de aller mest lineære spillene noensinne. Der gjør du ikke like mye som prinsen, engang, og med mye mindre spenstige lokaler enn hva han forserer. Så ikke prøv deg. Frihetsgreiene er bare tøv; det er spillbarhet som gjelder, og både Prince of Persia og Half-Life 2 har masser av nettopp det.

Fikk meg GTA SA, solgte det, kjøpte Halo2 for pengene, skal sannsynligvis selge det, og så er jeg tilbake til samme økonomiske situasjon, med begge spillene testet ut. :)