GtA vs Halo 2 vs HL 2 vs Metroid prime: echoes

Opprinnelig skrevet av Shadar@29.11.2004, 20.03
Gjorde nettopp ferdig Half-Life 2 nå, og slutten var svært delikat. Likte den evig godt, gav meg den gode følelsen av at Valve hadde turt å gå imot fansens forventninger, gav meg følelsen av at Freeman var et stort paradoks. Last free man, indeed ... like mye marionett som alle andre. Om ikke mer.
143240​

Hærlig slutt ja :D Sitter igjen med følesen av at Valve har lekt med deg hele tiden, bygget opp en falsk status rundt Freeman for så å rive den ned og voldta hodet ditt ved å fylle det med mange nye spørsmål du ikke hadde fra før av. Da blir det nok åtte år til neste gang da ;)

Når det gjelder hvilke spill jeg skal kose meg med i jula så blir det enten Metroid Prime 2 eller Paper Mario 2. Det eneste "stor spillet" på andre konsoller jeg kunne tenke meg å kose med må vel være Metal Gear Solid 3.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@29.11.2004, 20.03
men det står jo "ansvarlig" en plass rundt nicket ditt getlost.gif
Jepp. Jeg driver siden, altså forsiden. Forumet er bare en interesse. :D
Forsiden er vel også bare en interesse fra din side, enn så lenge? :p Det meste som angår SG er vel på hobbybasis for oss alle, bortsett fra ILiuz som har eierinteresser og tjener penger på siden.

Dette såkalte Super Mario World 2 har jeg vel hørt deg snakke om tidligere. Det har med anti-hype å gjøre, det er min påstand. Du skal heve deg over oss andre ved å trekke fram noen spill vi ikke har tenkt på. Du vil ikke være med i et jubelkor om GTA, Halo 2, H-L 2 eller hva det måtte være. Du sier du foretrekker GTA 2, men hadde du blitt med på å rose det hvis det hadde vært det aktuelle spillet? Tror ikke det.

For å svare på spørsmålet stilt i emnetittelen: Jeg har GTA og Halo 2, og håper vel at H-L 2 kommer på Xbox med tiden. Metroid Prime 2 kommer jeg ikke til å prioritere.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Alle spill som kommer skal vel ikke være det. Jeg synes jeg ser en sammenheng mellom de spillene du foretrekker og de som ikke er i vinden. Men for all del, spill de spillene du vil. Du og jeg har ganske ulik smak i utgangspunktet, så jeg lar bare være å høre etter når du kommer med dine anbefalinger.

Jg ztmmr hAlo (2) fordi dt r best. Jeg vet ikek om jg har skrevet hr før, mn nå gjør jg dt alt<å!!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
åja hehelol jg tror ik jg zkal ha værrkn hallo 2 elr metriod prim... 2... nårr kåmer di utt gentlig lurr j p.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det burde Barbie Horse Adventures også!