Guide til Charactere i Tekken

MadCow

Lokal moderator
#1
Ok, nå er NM over og på tide å dele kunnskap og skitne triks.
Tenkte vi her kunne skrive litt om main-characteren vår slik at det er blir
lettere for andre og plukke opp god taktikk med dem.

Jeg skal starte med Nina.
Etter en "Guide" er skrevet, kan man gjerne stille spørmål og diskutere de forskjellige tingene her.

Noen krav til de som skriver guider:
- Lær deg legend, i alle fall godt nok til at du blir enkelt forstått!
- Skriv relativt fullstendige guider.
- Og ikke skriv om folk du ikke kan.
- Prøv å skriv for både nybegynner og mer avanserte tekken-spillere

Siden jeg vet det er mange som ikke kan legend, poster jeg det viktigste her.

1 - firkant
2 - trekant
3 - x
4 - sirkel

u - Opp (kort trykk)
b - bak
d - ned
f - frem
U - hold opp
d/f - trykk på skrå frem og ned, trykk kort.
: - justframe (må trykkes i helt riktig tid)
, - etterfulgt av
+ - samtidig som
qcf - kvart sirkel frem
WS - mens du reiser deg opp
~ - rett etter
SS - sidestep
° - trykk og hold knappen

http://www.tekkenzaibatsu.com/legend.php
 

MadCow

Lokal moderator
#2
Nina Williams Tekken 5.0

Top 10 moves

1. d/f+1,2 (23 dmg)
Ninas beste poke-move. Første hit går mid og har høy prioritet.
Slagene er raske og blokker man det første, tror jeg man hverken kan countre
eller dukke det neste.
Etter dette move-et har man mange gode ting å følge opp med. F.eks kan man
kaste med d/f, d/f+1, bruke f+1+2 eller man kan gjøre stringen d/f+1,2,3:1+2,
der kneet går over i et kjedekast på counterhit eller man klarer å trykke
1+2 akkurat i det man treffer.
Klarer man justframen 1+2 idet kneet treffer, er dette movet også safe.
2. Diverse kast (1+3 _ 2+4, 1,2,1, 2,1,3 _ d/f,d/f+1, _ u/f+1+2)
Nina har mye bra kast. u/f+1+2 tar 50 dmg nær vegg. 2+4 kastet hennes tar 50 dmg
hvis du utfører hele, og d/f,d/f+1 kan buffres inn så det kommer ut raskt og tar
43 dmg tror jeg.
3. f+3 (30 dmg)
Dette movet brukes for det meste til å straffe motstanderen. Det er f.eks.
garantert etter Pauls d+1+2 og Kazuyas b+2,4,1.
Man kan få en ganske heftig combo etterpå.
Dessuten gir dette move-et en skikkelig stun når det blokkes, og man har gode
muligheter for å få inn et vanlig kast.
Skal man komme ut av f+3, f+3, f+3, ... må man blokke første hit av f+3, og så
dukke nummer 2.
4. SS+1~b (15 dmg)
Et veldig spesielt move, som kan brukes i seg selv eller etter d/f+3,2 eller
u/f+4,3,4. Hvis man timer b i SS+1~b får man ikke noe recovery på movet, og
du er garantert et kasteforsøk på hit, men jeg tror også det gjelder på blokk.
Vanskelig move å mestre, fikk det til ordentlig for en uke siden, så dvs. jeg
brukte noen måneder ...
5. d,d/f+4 (22 dmg)
Ninas low sveip. Eneste Nina har low som gjør litt skade. Det er halvveis
mulig å blokke denne på reaksjon. På blokk er den veldig usafe, og man må regne
med en saftig kombo hvis du spiller mot noen dyktige. Derfør bør ikke denne
brukes for mye. På hit er d,d/f+4 garantert en gang til og U/F+4 er nesten
garantert.
6. u/f+1 (20 dmg)
Denne er fantastisk til å avslutte en kombo med, og gir velidg gode oppfølgings-
muligheter. Til vanlig kan den være bra for å komme nærme motstanderen. Tror den
kan straffes med jabs etter blokk. På vanlig hit er d/f,d/f+1 en god oppfølger.
7. °d+3,4 (17 dmg ?)
To raske lows, som jeg tror er safe på blokk. Bra poke-move. Hvis motstanderen
alltid blokker andre hit nede kan man vareie med d+3,2, men denne er unsafe, og
kan bli straffet hardt.
8. d/f+2 (12 dmg)
Standard uppercut som gir en god kombo. Er safe på blokk. Litt kort rekkevidde.
Straffer f.eks laws d+2,3.
9. 1+4 (24 dmg)
Denne crusher en del andre moves og har høy prioritet. Bra på blokk og enda
bedre på hit, siden motstanderen blir stående i crouching. Bra til å presse
motstanderen.
10. d,d/b+3
Safe launcher, men litt kort rekkevidde. Den usafe versjonen d/b+3+4 kan brukes
til å straffe noen moves (Baeks d/b+4, Bryans d/f+3, Ravens f+3+4, 3+4 osv)

Andre brukbare moves: ss+2, d/f+1+2 (bra mot sidesteppers), f+1+2, d+4,1 og forskjellige
versjoner av b,f+3:1+2 (WS+3, d/f+1,2,3, 1,2,3, 2,3)

EDIT: Low cancel
Etter man har low parried et spark, er b+1+2 u/f+1 garantert (50 dmg).
 

MadCow

Lokal moderator
#3
COMBO
Jeg har en regel med komboene til Nina: Enten skal de avslutte med u/f+1 eller
så skal de havne i veggen.
Slutter en kombo u/f+1 så er d+3+4 nesten alltid garantert. Men hun har mange
andre muligheter

d,d/b+3 _ ch d/b+4,3
u/f+3, d+4,1, d+4,1, u/f+1

d/f+2 _ ss+2
u/f+4, d+4,1, d+4,1, u/f+1

WS+2 _ d,d/f+2
f+2, d/f+1,2, d+4,1, u/f+1

b+1
d+4,1, d/f+1,2, u/f+1

ch d,d/f+4 _ ch U/F+4
d+4,1, f+2, d+4,1

f+3 (vanlig treff)
d/f~4,1, f+2, u/f+1 og etter dette skal d,d/f+2 være garantert.
Lettere kombo: u/f+1

ch ss+4
d/f+1,2, d/f+1,2, u/f+1

OKI
Det er når Nina har motstanderen i bakken at hun er på sitt beste. Her kan
du gjøre motstanderen helt gal.
d+3+4 treffer motstanderen hvis han ligger stille eller ruller.
d+4,1 plukker dem opp og kan følge opp med komboen f+2, d+4,1, u/f+1 hvis
de prøver på noe annet.
U/F+4 og d,d/f+2 gjør mye skade hvis de blir liggende.

Vegg
Komboen jeg bruker hvis jeg får motstanderen inntil veggen er f+1,4,3. Hun har en
kombo som tar mer, nemlig 1,2,1,2:1+2. Men denne 1+2 må times veldig nøyaktig, og
jeg klarer dette for skjeldent til at jeg prøver det i en seriøs kamp.
Noen gode veggkomboer: d/f+2, u/f+4, 1, f+1,4,1 w! f+1,4,3 eller
d,d/f+2, f+2, f+2, f+1,4,1 w! f+1,4,3

Generell taktikk.
Sånn jeg ser det har Nina to store styrker. Den ene er når hun har motstanderen rett
under seg på bakken og den andre er når hun er nærme motstanderen og er aggressiv.
Hun kan poke bra med d/f+1,2, d+4, °d+3,4, 1+4, d+2 og d+4,1 selv om denne siste
er litt risky.
Mot aggressive spillere er b+1, ch d+3,2, ch d/b+4,3 eller b+2+4 (reversal) bra.
Nina har også mye gode moves utifra sidestep.
ss+2 launcher dem selv om de dukker, ss+4 går low og ss+1~b er nevnt over.
 
#4
Wang Jinrei

Ikke det at jeg virkelig ser på meg som noe stort når det gjelder Wang. Men jeg velger å tro jeg kan noe teori når det gjelder karen;)
Wang er egentlig veldig begrenset når det gjelder spillestil, det er enten sitte og vente å snike inn noe av de få han har garantert, altså veldig veldig safe. En safe Wang, så bør begge partene ha veldig god tålmodighet.. Den andre stilen er traps. Wang har veldig mange set ups til traps. Man har egentlig ikke så veldig lyst å slenge ut en tilfeldig 1~1,1 og lignende launchere.. Fordi blir den blokket eller whiffet gjør det vondt uansett.. Jeg vil uansett skrive om trap stilen jeg bruker når jeg spiller Wang.

Top 10 moves

1. d+3,4 (14,21 dmg)
En ganske grei low poke alene er d+3, legger man til 4 så sparker Wang en gang høyt også. Er det counter flyr motstanderen en stykke unna. La oss si d+3 treffer, 4 blir blokket. Her begynner setupen.. Prøver motstanderen på å angipe har du garantert counter hit; 1~1,1. Som du skjønner på blokk så er movet temmelig safe.
2. SS+1+2 (22 dmg)
På blokk vil du få inn d/b+2 hvis du starter den rett etter ss+1+2 og selvfølgelig bare hvis motstanderen prøver å angripe etter blokken. Treffer den på counter hit vil du også få inn d/b+2 . Treffer den vanlig blir motstanderen dyttet unna. Meget tregt angrep også.
3. 4,4. Mixups (20,12, ? dmg)
4,4,4 en helt grei rekke med spark, ikke så veldig vanlig at jeg bruker. Siste 4 er 23 skade.
4,4,d+4 bare ett lavt spark nede til slutt som er en ganske grei poke, burde helst ikke brukes til annet en poke, d+4 er 10 skade.
4,4,1 er launcher, som igrunn gjør forferdelig mye skade. 1 er 20 skade
Viktig del;
Andre delen er low. Man kan også starte her, d+4 og ta siste delen av mixupen.
Veldig bra mixups når det gjelder denne stringen.
4. d/f+1,1 (12,21 dmg)
Vanligste jeg bruker til straffe whiffs. Er launcher.
5. f+1+2 (22 dmg)
Kan også brukes til å straffe whiffs hvis ingen launchere har nok rekkevidde. Movet er også safe på blokk.
6. d/f, d/f+2+4 (15 dmg)
Wang sitt eneste kast med 1+2 som utgang. Den gir deg også veldige gode oppfølging muligheter, men det kreves timing. Motstanderen havner med ryggen til stunnet ett stykke unna deg. Er du rask nok har du muligheten til ett kast eller d/f+1,1 launcher.
7. WS+4 (21 dmg)
En annen tech trap, safe på blokk. Uansett counter eller ikke. Blir motstanderen slengt ned i bakken med en fin liten salto. Her gjelder tech trappen, her vil du motstanderen skal rulle. Som også er den vanligste reaksjonen her. Da vil du ved riktig timing få in kastet d/f+1+3+4 som blir umulig og komme ut av hvis han roller inn i den. 45 skade hvis tech trappen fungerer.
Viktig del;
Wang har en crouching dash som utføres qcf. Som gjør at han går inn i crouching status og opp til standing av seg selv. Jeg vil anbefale å trykke qcf+4 for å utføre trikset så kommer ut ett sted motstanderen ikke forventer det.
8. FC d/f+4,3 (8,21 dmg)
Hvis første angrepet sitter er andre garantert, kan være fin mixup fra WS+4.
9. B+2,1 (11,10 dmg)
Er ett veldig stabilt move som ikke kan straffes. Greit for å presse motstanderen. Lettere å få han frustrert. Er veldig usikker når det gjelder om andre slaget kan dukkes unna om første blir blokkert eller han blir truffet.
Kan etterfølges av b+1+2 eller b+1, b+1+2 er en just frame parry som går over til ett slag, så det kan se ut som du har peil. b+1 er Wang sin parry som jeg vil anbefale å bruke enten; 3 eller 1. 3 Vil launce motstanderen. 1 Sender han i bakken som gir deg en garantert d+2,1+2
10. qcf+2(30 dmg)
Den er ikke like rask som Paul sin Death Fist og gjør ikke like mye skade men den straffer fint for ålreit skade.

Andre brukbare moves:
d/b+3, d/b+4,2(obs! veldig straffbart), f+4



COMBO
Wang har egentlig ikke veldig mange forskjellige ting å gjøre i luften for skade. Vanlige ting etter launcher vil alltid være b+2,1 b+2,1, f+1+2.

CH 1~1,1_d/f+1,1
b+2,1, b+2,1, f+1+2_qcf+2

CH SS+4
FC d/f+4,3

d/b+2_CH d/b+4,2
1, b+2,1, d+2,1+2

Litt ekstra godis;
CH 1~1,1, b+2,1, 1, TECHTRAP f+1+4, d/b+1+2, b+2,1, b+2,1, f+1+2
CH d/b+1+2, d+1+2, f,f+4. f+1+2
CH d/b+1+2, u/f+4, b+2,1, 1, d+2, 1+2 w! d/f+1+2


OKI
Når Wang sin motstander ligger i bakken, vil man egentlig gjette riktig hva motstanderen gjør.
Gjetter man feil går det som regel veldig dårlig. Wang har ingen ting til å avslutte som plasser deg rett ved motstanderen som mange andre karakterer. Man må velge å ikke avslutte jugglen din for OKI oppsett istedenfor.
Ligger motstanderen treffer d/f+1+2.
Ruller motstanderen bakover avhenger det av avstanden mellom deg og han, er det ett stykke så treffer f+1+2. Er det nærme vil faktisk d/f+1+3+4 løfte han opp fra bakken og du kan ta b+2,1, b+2,1 f+1+2.
Tech roller motstanderen til siden har Wang en flott fordel her, har du valgt å ikke avslutte jugglen, kan du hvis motstanderen tech roller få inn en gratis f+1+4, Wang sin super som er en ny juggle starter


Vegg
Wang kan føre motstanderen langt, veldig langt i luften. B+2,1 er det vanlige å bruke. Man kan også starte på en av 10 stringene hans. 2,1,1 som avslutter som vil gi en high wall splash. Når det gjelder at motstanderen er i veggen har Wang som regel bare en hit’s kraftige slag som gjelder. Men man kan også bruke deler av 10 stringen hans her også. Vanlige kraftige slag som kan brukes er f+1+2, qcf+2, d/f+1+2. Mens deler av 10 stringen som kan brukes er 2,1,1,4.

Generell taktikk.
Taktikken når det gjelder denne typen å spille, vil man bruke litt forskjellig hele tiden. Men helst ikke pitbulle av den del. Altså gjette litt om motstanderen går på en mixup. Legg merke til spillestilen til motstanderen og utnytt det på ting som går fortere og hvilke traps de mest sannsynlig vil gå på. Wang kan poke smått, men brukes mest i slutten av kampene. Wang har ingen safe launchers så man vil lure motstanderen inn i en trap eller få dem til å whiffe. Mot aggressive spillere har Wang en just frame parry, en vanlig parry som launcher og reversal 1 til Wang er også på 8 frames.

Jeg vet ikke om dette hjelper noe særlig og tar gjerne imot kommentarer..
 

MadCow

Lokal moderator
#5
Dette ser flott ut NukleuZ. Skal teste mye av det etterhvert :)
 

oma

Village Drunk
#6
må jo nevne at nå vil jo verken nukleus eller madcow vinne en eneste kamp i resten av sitt liv :p
 
#7
Bra jobbet gutter, kommer med min law post snart. Men en ting må sies, dette og vs er den eneste måten vi kan bli gode på. Drit bra jobba madcow...
 

MadCow

Lokal moderator
#8
Opprinnelig skrevet av oma+12.09.2005, 00.13-->
må jo nevne at nå vil jo verken nukleus eller madcow vinne en eneste kamp i resten av sitt liv :p
260454​
[/b]
Det er dette som er tingen Oma :) Hvis motstanderen din vet alle dine skitne triks, så må man spille på de tingene som er bra uansett, og man må lære seg å variere mer for å vinne.

<!--QuoteBegin-NiloPilo
@12.09.2005, 00.30
Bra jobbet gutter, kommer med min law post snart.
260463​
Ser fram til din Law, Nilo.
 
#9
helt enig mad cow
Jeg vil gjerne skrive litt om mine Law moves, men først må jeg bare terpe på litt Legend. hehe :D
uansett, regner med at det blir flere konkurranser itekken 5, vi kan jo ikke bare la spillet støve ned heller :tommelopp:
dødsbra topic
 

oma

Village Drunk
#13
tenkte at moderator kunne fått alle law postene og nina postene osv på samme sted, omårdnet dem når det begynte å komme en del med samme char... for viss jeg, gud, 9lo skal komme med en law hver så vil vi vel helst lese dem på rad? slik at man ikke må lete seg igjennom flere sider for å finne de forskjellige law postene (nina steve mishima osv)

LAW:

topp 10 moves:
1,2,3 (? dmg)
rask kombo, grei å bryte opp spill med, og på CH så flyger motstanderen din, 3 tror jeg forøvrig ikke kan reverses heller, det er lite recovery på trikset men visse char kan straffe deg viss du bruker den... man kan og mixup med 1,2,U/F+3,_4_~d, d/f,d,D/F+3, det som og er mulig etter 1,2,U/F+3 er grabb, denne kommer som ett lyn!! (GUD bragging rights) mixup 2: etter 1,2 så kan man og ta dss som og gir mulighet til andre moves igjen, er man heldig så blir dss 3,4 CH og da kan en juggle i vei, dette trikset kan man (bør man) bruke til å føre motstanderen bort til veggen for så å bruke 1,2,f+2,1+2... übert triks... men som red hawk sa, 3 kan ssr og da er du ile ute...

d+2,3 (? dmg) (også d+4,3)
smart move, selv om de fleste som har spilt mye mot law vet den kommer, dette movet brukes helst rett etter ett annet triks, egentlig hvilket som helst triks der motstanderen tror han kan få ett slag inn etterpå slik at d+2,3 blir CH og da får du motstanderen din opp i luften og kan ta seriøs dmg

f,f+3+4(15 dmg)
grabb, men veldig effektiv, bruk mye forskjellig grabb slik at motstanderen må gjette seg til hvilken grabb du kommer til å ta, denne grabben er JG så du får ta en heftig juggle viss du får den inn...

DSS 3+4 (40 dmg)
dette nye flyvesparket er meget bra, det er er stor GB på dette trikset så du får tid til å gjøre hva som helst nesten etter dette trikset treffer på blokk, man kan mikse med f,f+3+4, d/f,2 og andre triks, men dette er bare viss det treffer... for det går nemmelig an å bare dukke så vil trikset wiffe og du er satt i en pinlig situasjon...

1,2,f+2,1+2 (? dmg)
få motstanderen i luften, få ham bort til veggen, og bruk denne veggkomboen...

d/b+2 (2,2) (? dmg)
når law står i BT stillingen så er han i en av sine farligste posisjoner, 4 - 2,2 - d+4 - 1 - u/f+4,3 er alle kjipe å få på seg, aller kjipest er d+4 som kan føre til 50+dmg i juggle

U/F+4,3 (? dmg)
min favoritt launcher, treffer noen av disse så er det 1,2,3 1,2,3 til næreste vegg og så ta vegg kombo ^^ det vil ta om ikke alt livet til motstanderen så hvertfall alt håp om å vinne kampen :p men det er da og ett veldig usafe move, gjør du begge to (U/F+4,3) på blokk så står du der klar til å fly til ibitza, det kan straffe seg veldig, trikset er å mixe å ta enten bare U/F+4, eller begge U/F+4,3, tar du bare U/F+4 så vil du RC og få mulighet til ~d, d/f,d,D/F+3, som kanskje kan lønne seg, også WS+4 DSS og jobbe utifra den stillingen, og ting du kan abuse den mot er paul sin f,f+2,2 etter første treffer på blokk så tar du U/F+4,3 og fører the toughest in the universe mot veggen og viser ham hvor døren er...

WS+2 (? dmg)
kuleste launcheren på spillet etter min mening.. varier ofte med d/f,d,D/F+3 slika t du kan få motstander til å dukke, og med en gang du ser han dukke så tar du WS+2 og koser deg :D

d/f+2 (? dmg)
frame launcher, bruk denne når du har liten tid på deg til å launche, når motstander har wiffet eller brukt ett eller annet annet ubrukelig triks som du kan utnytte situasjonen av...

GUD bragging rights: 2,2,1~_1+3_2
denne grabben kommer som ett lyn og er helt massiv, man kan og stoppe på 2,2 for å ta BT d+4 og så juggle videre...

b+1+2 (dmg varierende)
punch parry, use with caution, mass abuse mot steve, gode greier, men viss du wiffer med den så er du som oftest litt screwd..

ellers alle triks som kan utvikle seg til DSS ta da 1,f+1 rett etterpå for å få dem safe unna...

opponent ligger på bakken
d/b+3 safeste movet
d/f,d,D/F+3 det som tar mest
d/b+2,4 funker også..

redigerer senere :p
 
#14
En kommentar til ditt innlegg oma..ganske nyttig for alle som ikke spiller law, men de som spiller og kanskje..
1,2,3..blokk de to første og ssr kneet så har man ganske farlig straffemuligheter. Så mitt valg er å ikke bruke den så altfor mye, men gjør det et par ganger, slik at du kan se om motstanderen vet om det kan steppes. Hvis ikke er den grei nok å abuse...
 

oma

Village Drunk
#15
:blunk: w00t? da skal du være rask altså... men takk for den...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Eyh, vet ikke om jeg skal poste dette her eller på et av de andre million temaene, men uansett:

Jeg har to venner, som jeg bor sammen med, i en vakker leilighet på Tøyen. Jeg eier alle spillene i Tekken serien, og koser meg med å spille dem, men problemet er at begge de to jeg bor sammen med, som forresten er veldig hyggelige, er SINNSYKT dårlige i Tekken! Så jeg har på en måte ingen å spille med!

Grunnen til at jeg poster dette her, er fordi de begge har valgt seg ut en karakter jeg ikke kan så mye med, og derfor ikke kan lære de så mye heller, bortsett fra mentalitet, taktikk, hvordan utnytte universal triks ( ting som alle kan) på best mulig måte, osv...

Henholdsvis Bryan og Hwoarang.

Så jeg ber om at noen der ute kan poste et tips eller to til disse char, så de ikke trenger å spille i 9 mnd før det blir moro for meg også... =)


Dere ser helt sikkert min frustrasjon! Hjelp en med-spiller i nød!
 

MadCow

Lokal moderator
#17
Opprinnelig skrevet av justincase@14.09.2005, 13.14
Henholdsvis Bryan og Hwoarang.

Så jeg ber om at noen der ute kan poste et tips eller to til disse char, så de ikke trenger å spille i 9 mnd før det blir moro for meg også... =)

Dere ser helt sikkert min frustrasjon! Hjelp en med-spiller i nød!
261215​
Er ikke noe kult å spille uten utfordring.
Kan ikke love noe, men skal se om jeg får laget noe om Bryan sammen med en kamerat.
Når det gjelder Hwoarang, kunne jeg gjerne tenke meg noe tips selv, for jeg har virkelig ikke peilig på fyren.
Plutselig er han inne i en stance som jeg ikke vet hvordan jeg kommer meg ut av på en god måte ....
 
#18
Opprinnelig skrevet av justincase@14.09.2005, 13.14
Eyh, vet ikke om jeg skal poste dette her eller på et av de andre million temaene, men uansett:

Jeg har to venner, som jeg bor sammen med, i en vakker leilighet på Tøyen. Jeg eier alle spillene i Tekken serien, og koser meg med å spille dem, men problemet er at begge de to jeg bor sammen med, som forresten er veldig hyggelige, er SINNSYKT dårlige i Tekken! Så jeg har på en måte ingen å spille med!

Grunnen til at jeg poster dette her, er fordi de begge har valgt seg ut en karakter jeg ikke kan så mye med, og derfor ikke kan lære de så mye heller, bortsett fra mentalitet, taktikk, hvordan utnytte universal triks ( ting som alle kan) på best mulig måte, osv...

Henholdsvis Bryan og Hwoarang.

Så jeg ber om at noen der ute kan poste et tips eller to til disse char, så de ikke trenger å spille i 9 mnd før det blir moro for meg også... =)


Dere ser helt sikkert min frustrasjon! Hjelp en med-spiller i nød!
261215​

jeg bor jo på grunerløkka bare si ifra så kan jeg ta meg en liten tur til deg denge deg og byes supo kan du også finne i tøyen:)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Ohh, sweet!

Ellers er det hyggelig å samles noen og/eller flere å spille litt, greit å få kick-ass motstand med jevne mellomrom...

Har forresten tenkt å trene opp Devil Jin som min beste sub... Vurderte forresten Paul på grunn av hvordan (Jinov)Phoenix spilte med ham i NM, men D. Jin har en sjukt kul greie over seg, så går for han! =D

Så hvis noen har noen enkle tips på han og, tar jeg gjerne imo dem og! :tommelopp:
 
#20
Justincase:
Du må gjerne slenge deg på en spillekveld. Jeg må få denget madcow litt mer borti uka. Jeg kjører innimellom tekken kveld hos meg på vålerenga. Send meg en melding, så inviterer jeg deg neste gang noen av oss gutta skal spille litt | 99540073

MadCow:
Jeg sier det samme som når jeg så du hadde TekkenLord på alle karakterene. :) Fy faen,du har alt for god tid gutt!! Men bortsett fra det, smooth post :tommelopp:

-Daniel/Sniken