Der sier du noe.
Så PvP er ikke gøy i lavere lvl? Synd...
I Guild Wars har de lagt litt vekt på at det kanskje skal være mest likt for alle når det kommer til PvP (derfor har de max level på 20). Derfor er det ingen våpen eller armors som pwner andre totalt. Og man PvPer i arenaer. Og de er fordelt så det er en arena som er "lvl 1-10", så "10-15" osv. Jo lengre man kommer i spillet, jo høyere blir lvlene på arenaene.
Du svarte faktisk ikke på spørsmålet mitt. Jeg spurte om du/dere hadde prøvd organisert PvP i WoW, ikke hva du synes om at PvP gjør seg best når du er level 60.
Det er ingen items i WoW som pwner ALT, eneste unntaket er kanskje folk som har nådd Grand marshal/High warlords ranks, men de er det typ maks 1 av på hver side på hver server.
Det med levelene på arenaene er akkurat det samme i WoW. Alterac valley er for folk mellom 51-60 f.eks.
Guild wars er altfor lite variert når det kommer til items, alle ser helt like ut, noe som allerede gjør det gørrkjedelig for meg. Jeg ser ikke noe galt i at en person som legger MYE tid i et spill skal få tilgang til noen goder som alle andre ikke får. WoW er jo delt i 2 factions, og PvP er balansert i forhold til party/raid combat, så at en grand marshal/high warlord flyr rundt med über gear har ingen enorm påvirkning på resultatet, de blir akkurat som "offiserer" som det kan være strategisk lurt å drepe først.
QUOTE("Lurtz")
Hvis du kjenner noen som skal spille spillet, hvor vanskelig er det få de til å starte på samme server?[/b]
[Hva om man ikke skal starte sammen, men faktisk møter en annen som allerede har startet? Da kan man ikke møte han hvis man ikke tilfeldigvis er på samme server.
Hva er sjansen for at du møter bøttevis med folk som spiller WoW sånn plutselig? Du blir kjent med folk på serveren du spiller på også. Tar heller WoW sitt serversystem enn å høre på grautingen til evig mange tyskere og franskmenn.
Jeg har prøvd begge spillene, og synes WoW er en evighet bedre enn GW. At folk bruker argumentet GW er gratis for å si det er bedre ler jeg av. Jeg betaler gladelig 100kr i måneden for det jeg får i WoW. WoW får masse nytt content, det har vel ikke akkurat guild wars...