Guild Wars

#2
Gleder meg til fredag!
har ventet på dette spillet for lenge nå, gleder meg til jeg får prøve det :)

Folka fra Blizzard har aldri kommet med noe dårlig :)
 
#3
Spilte E3 demoen, ganske stilig med tanke på at det er gratis.
Congratulations you found a Pepsi Sword. +5 Too Mojo.

Toz: dette er ikke et Blizzard spill min venn.
(lurer på åssen de får inntekter fra spillet hvis det er gratis)
 
#4
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@27.10.2004, 20.00
Toz: dette er ikke et Blizzard spill min venn.
125557​
jeg sa Blizzard FOLK. Spillet er laget av ArenaNet, som består av folk som jobbet for Blizzard :tommelopp:
 
#5
Har allerede lasta ned clienten, og gleder meg veldig til fredag, skal bli mye spilling i helga ja.
Og du kan anse dette spillet som kjøpt fra meg allerede, dette skal skaffes når det kommer ut.
 
#13
I Guild Wars er det bare en stor server (tror jeg)

eller, det er mange servere, men de jobber sammen.
så jeg kan møte alle som spiller GW i hele verden (igjen; tror jeg)
 
#14
Jeg synes det bør nevnes at dette ikke er et ekte MMORPG. Det kan vel heller sammenliknes med onlinedelen av diablo. Man samler et lag og går ut i en stor verden og dreper monstre, og utforsker, uten å møte masse andre folk som man gjør i mmorpger. Ok mulig dette var en lusen forklaring.. men jeg håper likevel noen klarer å forstå hva jeg mener :p
 
#16
Ja, for det er vel "mmo" i byene, eller? i tillegg kan du vel krige mot andre guilds? jo.. Spillet heter jo guild wars, haha.
 
#18
Gidder ikke teste det, ganske enkelt fordi man begynner på level 15. Testa det under E3 og det var sånn da også. Litt kjedelig syns jeg. Litt av sjarmen med sånne spill er jo å bygge opp karakteren din fra grunnen av, og selv om man ikke akkurat får spilt så mye på 3 dager, så ville jeg likt det mye bedre om man begynte på lvl 1.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#19
Count me in, har gledet meg til å teste dette siden før E3 engang...

Blir det noe SG-opplegg eller? Egen klan/guild elns?