Guild Wars

Kleevah

Livsfarlig amatør
#21
Jeg spiller nå jeg også.

Hvis noen vil adde meg:
Nick: Anox Kleevah
Sex: Male
1st Profession: Monk
2nd Profession: Warrior
 
#23
Testa i ca 20 min nå. Det ser veldig bra ut. Mye bedre en under E3 biten. Tror dette kommer til å bli stort.

Er som folket skriver her at dette ikke er et full blods MMORPG spill men mere Diablo lissom. Og biten med at det er gratis å spille online er jo kjempe bra. Tror dette kommer til å bli en stor hit.
 
#25
Helvette!
Kom til 75%, så gikk jeg og spiste, kom ned, da hadde det vert en feil i nedlastninga mens jeg spiste, dritt <_< måtte starte på ny nå.

Forresten:
Navn: Xenon Galandil
Kjønn: Mann(duh!)
Yrke 1: Ranger
Yrke 2: Monk

Skal vi starte en guild for disse tre dagene?
 
#27
Akkuratt nå syns jeg at Guild Wars oppfører seg som en ekte hore.
Det er ferdig loadet, endelig tenker jeg, går litt rundt og skal ut av byen, hvor det begynner og loade og laster ne 800 nye filer.
86% og omtrent 3 kvarter senere så klikker det, faen nå er jeg sur.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#28
Heh, ja rimelig irriterende, spesielt pga. den lave hastigheten. Du får trøste deg med at du bare trenger å gjøre det én gang.

Nb. Flere av de store byene har litt loading første gang du skal inn i dem (ikke like lenge som første byen though), men dette er bare første gang. Etter det laster den bare ned en fil på ett par KB når du entrer igjen.

Og ang. Guild, kanke noen som har mye penger lage en? Jeg hadde rund 50, men jeg brukte opp alt på skills og jalla så nå er jeg blakk igjen...
 
#29
Noen som blir med å starte guild imorgen?
har bare spilt litt nå, så jeg er fortsatt i den første etter "tutorialen".
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#31
Anbefaler alle pelle seg til seaporten, joine ett party og ta questet der. Da får du med deg ganske mye av hvordan tingene fungerer samt litt xp og utstyr som kan selges. :D

Jeg mekker guild i løpet av dagen hvis ingen av dere gjør det...
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#34
Whoa, snart på level 18 nå... :D

Jeg ble invitert med på en guild noen venner av meg hadde laget, så jeg fikk aldri laget en for SG. Og siden man ikke kan være medlem i to samtidig velger jeg å fortsette i den jeg er i nå, sorry. Men dere klarer vel fint å mekke en selv..? Jeg kan sikkert donere litt kapital hvis det trengs...
 
#37
Jeg har et problem. Spillet lagger som bare helvete. Min PC er ikke akkurat super, men jeg synes det brurde gå bedre enn 2-3 FPS.

Min PC:

Prosessor: AMD 2000+ 1600MhZ
Skjermkort: GeForce 4 MX 440
Ram: 256 DDR

Min internett-linje er på 1 MB, det burde vel holde?
Kan det ha noe med at jeg har veldig lite ledig diskplass? På partisjonen hvor Windows ligger (C:), har jeg bare 4 gig ledig. Jeg har også bare 4 gig ledig på partisjonen hvor spillet ligger.. Noen som aner hva som er galt? Er bare PCen min for dårlig?
 
#38
Kunne trengt en oppgradering ja. =\ Ellers lurer jeg på hvor lang tid det tar og laste det ned?

Recommended System Specs:

    * Windows XP/2000/ME/98
    * Pentium III 1GHz or equivalent
    * 512 MB RAM
    * ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series with 64MB of video memory
    * 500 MB free hard drive space
    * Internet connection
 
#39
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@30.10.2004, 00.52
Jeg har et problem. Spillet lagger som bare helvete. Min PC er ikke akkurat super, men jeg synes det brurde gå bedre enn 2-3 FPS.

Min PC:

Prosessor: AMD 2000+ 1600MhZ
Skjermkort: GeForce 4 MX 440
Ram: 256 DDR

Min internett-linje er på 1 MB, det burde vel holde?
Kan det ha noe med at jeg har veldig lite ledig diskplass? På partisjonen hvor Windows ligger (C:), har jeg bare 4 gig ledig. Jeg har også bare 4 gig ledig på partisjonen hvor spillet ligger.. Noen som aner hva som er galt? Er bare PCen min for dårlig?
126979​
Tror nok det er PCen din ja, min C: partisjon har *kremt* 848 MB plass igjen :flau: av 25 GB
Og min D: partisjo med spill og programvare har 8,64 GB plass igjen.

Men jeg tror det er PCen din ja.
 
#40
Lagde akkurat guild, Norske TulleBukker(lite kreativt), si ifra om du vil bli med.