Guild Wars

Turn Back! You dont want to go there...

Alle spiller jo Warrior/Monk <_<

vil du ha Warrior, kan du prøve Warrior/Necromancer. Det eier!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva er max lvl? Det virker jo ballefett, tipper jeg blir nødt å skaffe meg det, er det ikke mange eks-Blizz folk som har stifta NCsoft a? Synes jo at WoW er gøy og da...

Edit: lvl 20 er max :)

Hah, har 8 ranger skills og 3 monk skills nå, synd at du bare kan ha 8 til å bruke om gangen.
Kjøpte forresten også nettop en ny rustning til Rangeren min, eller ikke en rustning men fullt leather utstyr som består av Rawhide Boots, Rawhide Gloves, Rawhide Chest og Simple Mask. Kosta meg noe rundt 200 gull og 6 Rawhide Clothing pieces.

Men, dere vet at man må kjøpe og bruke salvage kit for å få tak i crafting pieces, sant?

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av Xenon@30.04.2005, 02.08
Men, dere vet at man må kjøpe og bruke salvage kit for å få tak i crafting pieces, sant?
213758​
Ja...

Men er det noen som har noe tips om hvor man lett får mere "Bolts of Raw Cloth"? Trenger nemlig det til 99% av cloathingen/armoren min.
Og ja, jeg vet at man kan kjøpe det av merchanten i ascalon, men 400gp for 10 er LITT i meste laget.
Hittil har jeg fått det via salvaging av "Shaman Gear" som Grawl Shamans dropper en av hvert skuddår, men jeg skulle gjerne visst om andre ting (hvis det finnes da seff) som kan destileres til raw cloth...

Jeg har hørt rykter om at det er et grønt land helt på andre siden av ascalon på kartet, er det sant.? Jeg å guilden prøvde å gå dit i dag men vi kom ikke frem.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av soppe@01.05.2005, 01.56
Jeg har hørt rykter om at det er et grønt land helt på andre siden av ascalon på kartet, er det sant.? Jeg å guilden prøvde å gå dit i dag men vi kom ikke frem.
214172​
Stemmer, Lions Arch (den største byen) ligger på andre siden av fjellene.
For å komme dit må du gå vestover fra Old Ascalon og videre nordvest fra Greendich Courthouse. Etterhvert kommer du til Yak's Bend oppe i fjellene, der kan du enten ta to missioner ("Frost Gate" og ett annet jeg ikke husker navnet på) eller fortsette nordover gjennom minene. Begge deler fører deg ned igjen på andre siden, men jeg anbefaler deg å ta missionsene, siden det gir mer XP.

Keep in mind at fiendene der oppe pakker en god del punch, så sørg for at du kommer deg litt opp i levler før du prøver (lvl 9-10 burde duge). Laveste jeg har klart er level 5 i forrige beta, men da hadde jeg ett extremt bra team som hjalp meg... :p

Ja jeg får vel få me meg guilden i morra så får vi prøve på nytt!jeg er i Lv.9, men vi har ett par stk i guilden som er i Lv 11-12. Alle ble ikke med på forsøket vårt i dag men i morra skal de! håper jeg..

Nå er jeg forbanna, hver jævla gang jeg spiler guild wars kan jeg spille det ca 1-2 timer men så kåmmer det en forpilt feilmelling " Gw.exe error", og spillet lukker seg.

Er det mulig å fikse dette?

Hva servere og sånn spiller dere på?

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+01.05.2005, 20.59-->
Jeg trenger Fur Square til å lage armor. Noen som vet hvori huleste jeg kan oppdrive dette?
214517​
[/b]
Stod en del om dette på forumene til GW Online, let litt rundt der...

<!--QuoteBegin-Kozeloz
@02.05.2005, 18.41
Hva servere og sånn spiller dere på?
214751​
Det er ikke "servere" i Guild Wars, hvert party er en egen instans mens byene blir delt opp i distrikter. Du kan selv velge å dra så mye du vil til de forskjellige distriktene, så det er aldri problemer med å finne andre...

Da har også jeg startet og spille. Virker meget skåy og langt mer tiltrekkende enn wow for meg. Lurer bare på en ting før jeg spiller for mye og finner ut jeg må starte på ny.

Jeg er necro/elem, er det en grei combo, eller bør jeg starte på ny og velge noe helt annet?

Opprinnelig skrevet av Disturbed@04.05.2005, 17.48
Da har også jeg startet og spille. Virker meget skåy og langt mer tiltrekkende enn wow for meg. Lurer bare på en ting før jeg spiller for mye og finner ut jeg må starte på ny.

Jeg er necro/elem, er det en grei combo, eller bør jeg starte på ny og velge noe helt annet?
215598​
Veldig vanskelig å si...du må nesten bare teste lissom. Den andre klassen du velger så får du jo alle egenskapene til den klassen. Jeg er foreksemperl Warrior og Monk. Dette valgte jeg pga jeg trenger masse healing under kamper.

Så tenk litt på hva din svakhet som en Necro er....og velg den andre klassen som vil hjelpe deg.