Guitar Hero 3 Demo

#22
Tror jeg skal benytte meg av VG+ når det kommer til det her, klarer ikke å vente til slutten av november, det er sikkert.
 
#23
Amen.

Sitter å håper på at det er sonefritt. Og har to gitarer så det er ikke noe problem så lenge jeg får spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Her er forresten hele spillelista. Alt i alt virker den lovende, men fortsatt litt for mye ny dritt ingen andre enn de som har laga spillet har hørt om. Om ikke annet er det ihvertfall med Dragonforce og Cliffs of Dover er alltid sinnsykt kul. SITAT
1.Starting Out Small
Slow Ride by Foghat
Talk Dirty to Me by Poison
Hit Me With Your Best Shot by Pat Benatar
Story of my Life by Social Distortion
Rock and Roll All Nite by Kiss
Sabotage by The Beastie Boys

2.Your First Real Gig
Mississippi Queen by Mountain
Schools Out by Alice Cooper
Sunshine of your Love by Cream
Barracuda by Heart
Tom Morello Boss Battle (Original Song)
Bulls on Parade by Rage Against the Machine
Reptilia by The Strokes

3.Making the Video
When You Were Young by The Killers
Miss Murder By AFI
The Seeker by The Who
Lay Down by Priestess
Paint it Black by Rolling Stones
Suck My Kiss by Red Hot Chili Peppers

4.European Invasion
Paranoid by Black Sabbath
Anarchy in the U.K. by The Sex Pistols
Kool Thing by Sonic Youth
My Name is Jonas by Weezer
Evenflow by Pearl Jam
Cities on Flame With Rock and Roll by Blue Oyster Cult

5.Bighouse Blues
Holiday in Cambodia by The Dead Kennedys
Rock you like a Hurricane by Scorpions
Same Old Song and Dance by Aerosmith
La Grange by ZZ Top
Slash Boss Battle (Original Song)
Welcome to the Jungle by Guns n Roses
Helicopter by Bloc Party

6.The Hottest Band on Earth
Black Magic Woman by Santana
Cherub Rock by Smashing Pumpkins
Black Sunshine by White Zombie
The Metal by Tenacious D
Pride and Joy by Stevie Ray Vaughan
Monsters by Matchbook Romance

7.Live In Japan
Before I Forget by Slipknot
Stricken by Disturbed
3's and 7's by Queens of the Stone Age
Knights of Cydonia by Muse
Cult of Personality by Living Colour


8.Battle For Your Soul
Raining Blood by Slayer
Cliffs of Dover by Eric Johnson
Number of the Beast by Iron Maiden
One by Metallica
Lou (Devil) Boss Battle (Original song)
The Devil Went Down to Georgia by Charlie Daniels Band (Metal Version)

Avalancha by Héroes del Silencio
In the Belly of a Shark by Gallows
Cant Be Saved by Senses Fail
Closer by Lacuna Coil
Don’t Hold Back by The Sleeping
Down 'N Dirty by LA Slum Lords
FCP Remix by Fall of Troy
Generation Rock by Revolverheld
Go That Far by Bret Michaels Band
Hier Kommt Alex by Die Toten Hosen
I’m in the Band by The Hellacopters
Impulse by An Endless Sporadic
In Love by Scouts of St Sebastian
Mauvis Garcon by NAAST
Metal Heavy Lady by Lions
Minus Celsius by Backyard Babies
My Curse by Killswitch Engage
Prayer of the Refugee by Rise Against
Radio song by Superbus
Ruby by Kaiser Chiefs
She Bangs the Drums by The Stone Roses
Take This Life by In Flames
The Way it Ends by Prototype
Through the Fire and Flames by Dragonforce[/b]
 
#25
Ooooh Killswitch Engage med My Curse:D Det er nok en låt jeg kommer til å spille mye:D Ellers var Sporlista veldig flott:D Mye alright musikk!
 
#26
Yep, mye bedre enn Guitar Hero II, som jeg ikke hadde hørt om halvparten av spillelista engang (men som jeg har lært å like <3).

Sonefritt, sonefritt, sonefritt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Dask meg med en laks og kall meg bestemor. Får kjøpe 360-versjonen denne gang.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Hmm... Vel, jeg har to gitarer til PS2`en, og tenker da naturlig på å kjøpe GH3 til PS2...

... samtidig er jeg ikke helt sykt dårlig, så hadde vært moro med Live og slikt (uansett mer aktuelt på 360 enn på PS3), så... Vil det være verdt det? Blir en del cash mooooney hvis jeg skal ha 2 gitarer der og, tenker jeg!
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Grafikken på PS2 utgaven er faktisk mye verre denne gangen vistnok. Dette fordi de har tatt den forbedrede motoren til next gen og PC versjonene og fjerna alt som heter next gen features og sitter igjen med en motor som maskina bare såvidt orker å kjøre. Ligner vistnok veldig på noe som kunne kjørt på PS1.
Kjører derimot fortsatt like bra så hvis man driter i utseende og online spilling og allerede har gitarer...
 
#32
Det har med at de har gjort det lille vinduet du har å treffe en tone på er blitt litt større for at sanger som Dragonforce skal være gjennomførbar.

Med heftig ASCII grafikk ser det i praksis slik ut:

(o) Note

Guitar Hero II
|---(o)---|

Linjen representerer tidsrommet du har å bomme på, altså, om du ikke treffer noten 102% så treffer du alikevel, en liten feilmaring, ellers hadde ingen spillt GH.

Guitar Hero III
|-----(o)-----|

Du har litt større rom å bomme på, ikke noe drastisk, men det blir generelt enklere å treffe de, ikke noe du kommer til å legge veldig merke til med mindre du er ferbrilsk gitar helt som drar Jordan på 95% og syter om at GH3 blir alt for lett.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Ser dere de låtene som står nederst på hver av "bretta"? De kan bare åpnes i coop. Man får med andre ord ikke spille Sabotage eller Devil Went Down to Georgia før man har noen der til å hjelpe seg...
Folk er vist ikke så happy for boss fightene heller.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
SITAT(Lodin @ 25.10.07, 16.57) 86732
Ser dere de låtene som står nederst på hver av "bretta"? De kan bare åpnes i coop. Man får med andre ord ikke spille Sabotage eller Devil Went Down to Georgia før man har noen der til å hjelpe seg...
Folk er vist ikke så happy for boss fightene heller.
[/b]
Da blir det PS2 versjon på meg. Kan ikke bruke 1400kr på GH3 hvis jeg skal ta meg råd til fullt Rock Band sett...
 
#37
Dobbelpost, men jeg føler dette er godt nok.

Litt lett googling førte meg til en tråd hvor GH3 US Retail releasen, en kar hadde rippa den og lasta opp en .rar fil med passord. Han kom med passordet først i går, og etter folk har fått unraret det og brent det ut las jeg noe som varmet hjertet mitt litt.

Opprinnelig skrevet av http://www.digital-forums.com/showpost.php?p=2350818&postcount=36
ok unrared fine and burned on a Verbatim printable using clonecd. Can confirm it works on my PAL 360. Rock on guys ! *L*
Nå er ikke dette akkurat en kilde som skal stoles på, men det er et steg nærmere import for min del, om et par dager får vi vel litt mer info på dette, sitter klar på "Order" knappen på VG+.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
*Hark* Fra VG+' nyhetsblogg: "We have tested Guitar Hero III(3): Legends of Rock (Game Only) - 360 (Preorder) on our PAL XBOX 360 and confirm IT IS REGION FREE!!"

Gjett hvem som skal bestille snarest. Hint: meg. :D
 

K999

Keystone State Of Mind
#40
Først: :D Og: Hvis jeg bestiller med gitar (vil ha trådløs gitar) vil jeg få toll fra VGplus? Spør fordi jeg tror kanskje tollen blir mistenksom på en så stor pakke, og vil pakken bli sendt treigere? Er det rett og slett bedre å bare bestille uten gitar, og bruke GH 2 gitarene?