Guitar Hero 3 Demo

K999

Keystone State Of Mind
#1
Official Xbox Magasine har gitt ut en demo til spillet i USA, og vi kan laste det ned, brenne ut på en CD og spille det på vår Xbox.

Download

Link


The Metal - Tenacious D
Rock You Like A Hurricane - as made famous by Scorpions
Even Flow - Pearl Jam
Lay Down - Priestess
Hit Me With Your Best Shot - as made famous by Pat Benatar
other stuff - whammy calibration, practice, etc.

Disse sangene skal vist være tryable på demoen, men leste at Rock You Like A Hurricane er sensurert.

they censored Rock you like a hurricane and its so obvious too the sudden silence where the lyrics should be :([/b]

Er selv på 31% av nedlastningen.

EDIT: Der tror jeg den skal funke.
 

K999

Keystone State Of Mind
#3
En ting til:

1. Brenn .iso fila med f.eks. Nero.
2. Sett i disken, og gå på Demoes and more.
3. Velg disken.

Du kan ikke bare sette i disken, så funker det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#6
Da har jeg prøvd meg litt rundt med det. Og må si det er kult. Lang loading tid på demo versjonen då, men MP følger med da. :p Er noe training greier også med, som jeg har fått tuklet med. Anbefales å laste ned demoen.
 
#7
Da fikk jeg lasta ned, har spillt igjennom 4 sanger med en kompis og tok et par selv. Det ser jo lovende ut, la merke til en del småting som jeg håper er fjernet bare for å få demoen mindre. Men det er jo en demo til et spill som enda ikke er ute, så jeg skal ikke pirke på småting.

GH3 skal fortsatt skaffes på release. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Får teste her jeg også, til tross for at jeg ikke har gitar til 360-en. Det går fortsatt an å spille med pad, sant?

Ja, jeg vet det suger. Men jeg venter med gitar til spillet kommer ut.
 
#10
Da er jeg også i gang med nedlasting, etter litt IP-problemer. Kan ikke klage på farten hvert fall, 1,4 MB/s. :D Men får ikke tid til å brenne ut og spille før i morgen tenker jeg, må nesten legge meg snart ettersom det er opp igjen kl 8. Jeje, har hvert fall noe å se frem til. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Testa det med pad i natt før jeg køya, og joda, det er nok Guitar Hero III, dette her. Litt irriterende at de ikke valgte en fetere Tenacious D-låt enn The Metal, men samma det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#13
Vel det kommer jo veldig mange bra sanger til spillet da, dette er jo bare demo versjonen. Men når det gjelder downloadable content, så tviler jeg på at det kommer noe fler sanger av samme artist, i såfall så må det være hvis folk absolutt MÅ ha den sangen.
 
#14
Vel, sånn så det har vært til nå med nedlastbart innhold har det vært ganske dårlig. Som oftest er det bare en sang i en pakke jeg kunne tenkt meg å spille. Så de burde heller selge en og en sang, og ha et fantastisk utvalg. Ikke bare noen eldre sanger fra GH1.

En annen ting som hadde vært flott, men som aldri vil skje. Om vi kunne legge f.eks GH2 sangene på HDen, også spille de i GH3.
 

K999

Keystone State Of Mind
#15
Vel de sangene som ligger i de 4 pakken nå, er jo alle fra GH 1, og er egentligt ganske skuffende saker. Jeg kjøpte en pakke selv, men det som er det verste er at de ikke har tatt med Cowboys From Hell i noen av pakkene. :grine:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Apropos GH III, er det noen som har i nærheten av en fullstendig liste på låtene enda? Edge lista ihvertfall opp en god håndfull (20-30?) som så VELDIG lovende ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Dette her går vel an å ta for god fisk, skulle jeg tro. En del av låtene er fortsatt ubekreftet, men likevel.

Kan uansett avsløre at jeg gleder meg sånn passe vilt til å spille Sabotage. :D
 
#20
Jeg og et par kompiser spilte igjennom co-op career på medium på ps2 i natt, og det var faen så kult. Utrolig mange gromme låter som var vanskelig nok på medium (Metallica - One f.eks), men stort sett cruisa men seg igjennom alt. Gleder meg til det kommer på 360.