Gullstikka 2006!

#21
Men å pumpe bly inn i Locuster i Gears of War var nytt og spennende? Å springe rundt i Cyrodill og dungeon-crawle føltes som et friskt pust? Guitar Hero var et helt nytt konsept? Fellesnevneren for disse spillene er vel at de i bunn og grunn bare gjør noe som er prøvd før bedre (selv om noen selvsagt kommer til å diskutere dette), og det er samme greia med Twilight Princess; det Zelda-formelen så godt som perfeksjonert. Og jeg ser erlig talt ikke problemet med at de ikke bryter med det godt etablerte når det kun kommer ett nytt 3d Zelda-spill hvert tredje år. Og tror du neste Gears vil være radikalt forskjellig fra eneren?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#22
Det eneste som er mer uinteressant enn Gullstikka er skøyter! Bli for faen ferdig da! :argh:


edit: og trav! :argh:
 

Kilik

Lokal moderator
#24
Overraskende bra i år. MYE bedre enn i fjor i alle fall. Solid produksjon, greie utdelere og Radioresepsjonen-gutta fungerer som et trivelig avbrekk. Var veldig i tvil om konseptet hadde noen framtid i fjor, men håper nå NRK viderefører dette.
 
#25
Ble virkelig flau av å høre hun som motokk alle prisene for Zelda... Virket ikke akkurat som hun hadde spillt spillet. :p
 
#26
SITAT(Klaymen @ 03.03.07, 02.56) 54908
Ble virkelig flau av å høre hun som motokk alle prisene for Zelda... Virket ikke akkurat som hun hadde spillt spillet. :p
[/b]
Hehe. Kirsti har nok spilt de fleste Zelda-spillene. Men jeg må si meg enig, ja. Uttalen av 'Hyrule' var heller ikke eksepsjonell. ;D

Uansett synes jeg dette års Gullstikka var langt bedre enn fjorårets. Produksjonen er 100 ganger bedre, programlederne er bedre og humoren er der. Det blir litt teit noen ganger, men det er fortsatt mye bedre enn det var i fjor.

Det hjalp også på humøret at vi vant communityprisen! Men jeg synes Battlefield.no også fortjente den, med tanke på juledugnadopplegget. Egentlig burde de fått en egen ærespris. :)
 
#27
Men stemningen på selve arrangementet var vesentlig bedre i fjor (eller var det forifjor vi var der SHDR?). Der glassene aldri var tomme og maten var nydelig og gratis. For ikke å snakke om Jå9 (eller var det Onkl P?) som skrøt av at han hadde svidd av over 200 000 på narkotika siden sommeren.
 

Sancti

Terrorkatt
#28
Det var i forfjor, for jeg var der i fjor og kan garantere at dere ikke var der. Det var nemlig verken gratis mat eller alkohol i fjor (med unntak av et par ølbonger vi var så heldige å få for innsatsen), og jeg tror noe av grunnen til det var at det hadde tatt litt av året før. Deres feil, altså. ;)