Høps, gutta, dreit meg ut litt her.

Novastrum

Feminist-elitist
Gåkke ann å sørfe SG fra PS3 lenger. Ikke at jeg gjør det ofte. Men men, så sånn... etc.

OK, jeg har en klage. Lenker vises ikke. Sånn som denne for eksempel: Snikreklame Klikk Her.

Det kan du bruke 20 sekunder på å fikse, Endre. Gjør dem så de har en farge som ikke er svart eller grå, for eksempel fargen på knappene her, og tegn en strek under. Hvis dette er standard-skinet til vBulletin så er designeren deres komplett idiot.

Edit: Jeg ser at de HAR farge OG strek når man holder musepekern over dem. Sånn bør de se ut hele tiden.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja. Det er det største av alle problemene akkurat nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De jævla linkene irriterte meg så grenseløst at jeg bare måtte endre dem. Ønsker lykke til med de som skal få langvatarene til å funke, dog. Alt er satt opp riktig, men ett eller annet sted i det nye skinnet er det noe dritt som resizer dem når de skal vises i forumet. Håper vB-folka blir overkjørt av en hjullaster for dette.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hah, synd du ikke kom på det tidligere, for nå har jo farfar fiksa det.

demake

Seksuelt godteri
Søkefunkjonen virker like godt som å be en blind kurder finne et stykke såpe og en decent jobb.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Begynner å bli så møkk lei... men bare ta deg den tiden du trenger til å fikse det HE HE.

Jante

privileged CIS shitlord
Slapp av, det blir nok fiksa over sommern.

Aslak

Humanoïde, incognito
De jævla linkene irriterte meg så grenseløst at jeg bare måtte endre dem. Ønsker lykke til med de som skal få langvatarene til å funke, dog. Alt er satt opp riktig, men ett eller annet sted i det nye skinnet er det noe dritt som resizer dem når de skal vises i forumet. Håper vB-folka blir overkjørt av en hjullaster for dette.
Nedgrader?

CyberK

Finner ikke på noe.
No' Snow Leopardmuffens da. Eh, faviconet har plutselig blitt til generic vBulletin?