Høps, gutta, dreit meg ut litt her.

Testing link.

Fail.

Jeg kunne banne på at det hadde vært en STREK under den lenken der for bare et døgn siden, men nå har noen gått og fjernet streken igjen. Det gjør lenkene mindre tydelige, mindre umiddelbare, og mindre klikkbare. Usability er en fin bil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
[17:27] <@Thinaran> linker trenger underline
[17:27] <kak> Ja
[17:27] <kak> De hadde jo det en stund
[17:27] <kak> Men "noen" har tydeligvis tukla med det

Ikke bare du.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Fetthest fiksa det i går, men Endre har tydeligvis vært og fiksa det tilbake igjen.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Synes det har kommet seg ganske betraktelig, jeg. Litt pirk igjen men det er jo ikke SG uten.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Har dere lagt merke til at alle bilder som blir postet er klikkbare og åpnes i ny tab? Dette inkluderer smileys.

Det har den bieffekten at når noen poster en Imageshack-thumbnail åpnes både thumbnailen og linken i egne tabs.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
IRC-en er helt jævlig. Få tilbake den gamle. Jeg vil ha støtte for æ ø å og slippe grisestygge smilefjes og ihvertfall kunne skrive /quit også SKJER DET NOE.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, så slipper jeg å banne deg.
 

Endre

Ødela forumet
Den gamle er ikke tilgjengelig for denne versjonen av vBulletin, ikke foreløpig i alle fall. Ser etter andre løsninger, men ikke hold pusten.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Søkemotoren er litt balle akkurat nå - men det vet du kanskje?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Men bildehosting er hvertfall no' herk, ikke sant? Prøvde å legge ut et bilde i et innlegg, men de kaster bilde sammen med"undefined" tilbake i trynet mitt.
 

Lodin

Der Waaaah
Men bildehosting er hvertfall no' herk, ikke sant? Prøvde å legge ut et bilde i et innlegg, men de kaster bilde sammen med"undefined" tilbake i trynet mitt.


The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 1 characters.