Høsten 2007

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er vel Ubi som har Tom Clancy-lisensen, eller hur? :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor i svarte har de døpt om Kirby Squeak Squad til Kirby Mouse Attack? Det høres jo småperverst ut. :(

...Og nå skjønte jeg hvorfor det ikke har vært mulig å finne rumble-kassetten til DS noe sted i Norge: Metroid Prime Pinball brukte ett år på å komme hit. Sære greier. :blunk:

RE-spillene kjøper jeg om klarer å skaffe penger nok på en eller annen måte, MySims har jeg siklet etter i månedsvis og Harvest Moon(går ut ifra det er MM-spillet) kjøper jeg om de fikser på ting annet enn bare kontrollen, har prøvd å komme meg inn i det tre ganger i GC-spillet, men jeg har gitt opp hver gang.

Legg merke til at ingen spill fra Nintendo er å se på listen fra september og utover. Altså hele fjerde kvartal og litt til. Nintendo venter sikkert med å gi ut spesifikke datoer langt fram i tid.

EDIT: :eng101: Gode nyheter! Metroid Pinball kommer i både juni og juli og Big Brain Academy i juli og august!

Noen av titlene er skrevet på svensk. Den listen begynner å virke mistenkelig...

Kilik

Lokal moderator
Tvilsom liste. Her er de 100% bekreftede datoene for Europa så langt:

SITAT
29/06/2007:
Resident Evil 4: Wii Edition
Cosmic Family
Chicken Shoot

06/07/2007:
Scarface: The World Is Yours

13/07/2007:
Mario Party 8
Manhunt 2

20/07/2007:
Big Brain Academy[/b]
Nintendo kommer nok med en offisiell Q3-liste snart. Jeg tipper Super Paper Mario i august og Metroid Prime 3 i september. Q4-datoer fra Nintendo vil i alle fall drøye til over E3...

Kilik

Lokal moderator
Ubisoft med noen datoer. Førsteposten er oppdatert.

SITAT
Brothers In Arms: Double Time - Sept. 21 (Wii)
Assassin's Creed: Nov. 9th (PC, PS3, Xbox 360)
Brothers In Arms: Hell's Highway: Nov. 16 (PC, PS3, Xbox 360)
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction: Nov. 16 (PC, Xbox 360)
Haze: Nov. 23 (PS3)
Haze: Nov. 30 (PC, Xbox 360)[/b]
Merk at tidekslusivt Haze til PS3 er en sannhet med modifikasjoner...

Lodin

Der Waaaah
Tar litt tid å få til orntlig kanarigulfarge på draktene til kara bare. På PS3 spilte ikke det noen rolle siden nyansen ikke ville syntes uansett. :v:

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Tales, det ser ut som om Harvest Moon til Wii får Wi-Fi også :) På hjemmesiden eller noe slikt er det bilde av coveret med det symbolet. Husker ikke hvor jeg fant adressen though...

Så det er ikke Magical Melody? GC-spillet skulle nemlig portes til Wii i Europa så jeg var ikke sikker på hvilket de mente. Er det Tree of Peace eller hva nå enn det heter så kommer det ikke i år. Natsume/Rising Star bruker jo nesten to år på å utgi dem i USA etter det er utgitt i Japan-_-

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Å, det er jeg slett ikke sikker på. Trodde det var Tree of Tranqulity (?) det var snakk om.

SITAT
October
05 - High School Musical (Disney Interactive)
05 - World Championship Poker featuring “Howard Lederer All-In” [/b]
Ser ikke ut som det blir noe hastverk med å kjøpe seg Wii i år altså.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Tror dere ikke at vi får flere datoer under årets E3 da? Er ikke det bare en liten måned til?

Kilik

Lokal moderator
Absolutt. Under tre uker igjen nå.

EDIT: La til Contra 4 til DS under Q4. Det utivkles av WayForward Technologies, folka bak de forferdelige SpongeBob SquarePants-spillene og kalkunen Ping Pals, så ser ikke noen grunn til å juble ennå...

Kilik

Lokal moderator
Super Paper Mario kommer ut i september i Australia. Vi bruker å få spill samtidig eller litt før Australia, så regn med august eller september her. Setter det opp på september foreløpig.

Her er den ferskeste lista fra Bergsala, datoene skal da naturligvis gjelde for Norge.

21./22. juni - Mario Party 8
29. juni - Resident Evil 4 Wii Edition
20. juli - Big Brain Academy
10. august - Trauma Center: Second Opinion
7. september - Alien Syndrome
14. september - Super Paper Mario

Q3-Q4
Resident Evil®: The Umbrella Chronicles
Harvest Moon Wii

Q4
Mario & Sonic at the Olympic Games
The Golden Compass
NiGHTS: Journey of Dreams

TBC
Metroid Prime Corruption
Battalion Wars II
Super Mario Galaxy
Super Smash Brawl
Pokémon Battle Revolution
Disaster: Day of Crisis
Project H.A.M.M.E.R.
Fire Emblem
Dewy’s Adventure
Dance Dance Revolution Hottest Party

Som vi ser kommer Trauma Center også tidlig i høst, og Super Paper Mario har en helt spesifikk dato. At ingen av de aller største har en spesifikk dato kan være skummelt, men jeg tipper at flere av dem kommer i høst, og at datoene bare lar vente på seg til NOE finner det for godt å definere dem.

Kilik

Lokal moderator
SITAT(Thinaran @ 23.06.07, 16.39) 71290
Dette ble da kansellert, ble det ikke?
[/b]
Utvikler eller Nintendo har ikke sagt noe offisielt ennå.

Angående Trauma Center er det nærmest uholdbart at man må vente ni måneder lenger enn USA på spillet. Super Paper Mario (5 måneder) er også på grensen. Men bedre sent enn aldri. Dette underbygger dessverre min teori om at Smash Bros. Brawl neppe ser dagens lys i Europa før godt uti 2008.

Sånn forresten kan jeg ta med at RE4 vil bli solgt til nærmest fullpris her i landet. Forhandlerne må betale 302,- til Bergsala, så da blir det fort 500 kr i butikken. I USA koster spillet 180 kr... Argumentene for en chippet Wii blir bare sterkere...