Høstens Gamecube line-up

#21
hmm... akkurat nå så angrer jeg veldig på at jeg lovte min mor å ikke kjøpe noen spill før jul, siden ToS, Metroid Prime: Echoes og Paper Mario 2 frister meg veldig, men kanskje det er best slik, da får jo denne jula sjangsen til å bli en av de beste på lenge. :)
 
#22
Opprinnelig skrevet av Rocky@21.08.2004, 11.26
og siden Pikmin 2 fikk 9.3 av IGN så skal jeg nok ha det og.
90812​
9.3 var meget imponerende. Hadde faktisk ikke regnet med en så god score egentlig (selv om det var fra IGN). Nå gleder jeg meg bare enda mer til dette spillet. Ikke lenge til Nord-Amerikansk lansering, 31. august lanseres det.
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Det var overraskende godt. Ble fort lei av originalen så har egentlig aldri tenkt på å skaffe toeren, men mulig det blir et kjøp nå. Får se hva Gamespot og de andre mener først.
 
#24
Har noen sett noen annmeldelser av Tales of Symphonia? Tror CUBE ga det 7.8 eller noe i den duren, og er litt spent på hva andre (IGN, Famitsu) gir/ har gitt det...
 
#25
Opprinnelig skrevet av sigkurt@22.08.2004, 15.53
Har noen sett noen annmeldelser av Tales of Symphonia? Tror CUBE ga det 7.8 eller noe i den duren, og er litt spent på hva andre (IGN, Famitsu) gir/ har gitt det...
91415​
IGN ga det 8.5/10.
Gamespot ga det 8.8/10.
Famitsu ga det 34/40 (9, 9, 8, 8).
 
#26
Jeg tror ikke at jeg gidder og kjøpe så mange GC spill denne høsten, bare de virkelige store titlene til GC er et Must!
Jeg tror det er neste år de Virklige store titlene til GC kommer, sånn som Legend of Zelda, Star Fox 2 og Advance Wars!
Jeg sparer uansett til Pc Spill sånn som Half-Life 2, Halo 2 og Counter-Strike Source!
ps: Noen som har peiling om det kommer noe Mario 128?
 
#28
Nintendo har sagt at Mario 128 er under utvikling og at grunnen til at vi ikke har fått se noe av det er fordi spillet vissnok inneholder såpass revolusjonerende gameplay at de er redd det vil bli kopiert og brukt av andre før de selv får gitt det ut (noe som sikkert bare er PR-pisspreik, men spennende lell). Dukker nok mest sannsynlig opp som en lanseringstittel til neste maskin.
 
#29
Opprinnelig skrevet av aZul@22.08.2004, 17.07
Jeg tror ikke at jeg gidder og kjøpe så mange GC spill denne høsten, bare de virkelige store titlene til GC er et Must!
Jeg tror det er neste år de Virklige store titlene til GC kommer, sånn som Legend of Zelda, Star Fox 2 og Advance Wars! 
Jeg sparer uansett til Pc Spill sånn som Half-Life 2, Halo 2 og Counter-Strike Source!
ps: Noen som har peiling om det kommer noe Mario 128?
91527​
Da må du nok inkludere Metroid Prime 2: Echoes. Har du ikke 1ern, kjøp det med en gang. Hvis du vil ha de beste spillene til Gamecube, er Metroid serien et garantert must.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Rocky@22.08.2004, 18.13
Nintendo har sagt at Mario 128 er under utvikling og at grunnen til at vi ikke har fått se noe av det er fordi spillet vissnok inneholder såpass revolusjonerende gameplay at de er redd det vil bli kopiert og brukt av andre før de selv får gitt det ut (noe som sikkert bare er PR-pisspreik, men spennende lell). Dukker nok mest sannsynlig opp som en lanseringstittel til neste maskin.
91533​
Sa ikke Nintendo det samme om Super Mario Sunshine? At det var så revolusjonerende.. redd for å bli kopiert...etc? Koser meg med den japanske versjonen i disse dager - shine get! :)

MoFo2
 
#31
Opprinnelig skrevet av MoFo2+22.08.2004, 17.18-->
<!--QuoteBegin-Rocky
@22.08.2004, 18.13
Nintendo har sagt at Mario 128 er under utvikling og at grunnen til at vi ikke har fått se noe av det er fordi spillet vissnok inneholder såpass revolusjonerende gameplay at de er redd det vil bli kopiert og brukt av andre før de selv får gitt det ut (noe som sikkert bare er PR-pisspreik, men spennende lell). Dukker nok mest sannsynlig opp som en lanseringstittel til neste maskin.
91533​
Sa ikke Nintendo det samme om Super Mario Sunshine? At det var så revolusjonerende.. redd for å bli kopiert...etc? Koser meg med den japanske versjonen i disse dager - shine get! :)

MoFo2
91539​
[/b]
Kjedelig at ikke Shine Get overlevde til den europeiske versjonen..
Super Mario 128 er ett spennende prosjekt, sammen med ett par av spillene på høstlisten. Nå har jeg dog tenkt til å slutte med å kjøpe alle spill for full pris med en gang de kommer ut grunnet litt trang for en bra økonomi. Bare de aller, aller ypperste spillene kommer til å bli kjøpt fort, og på denne listen er det nok bare ett som kommer til å få denne behandlingen, og det er Metroid Prime 2. Men skal skaffe meg Pikmin 2, Tales, Paper Mario, Donkey Konga, Baten Kaitos og andre også. Men altså ikke nye.
 
#32
PS! Dette er datoer fra og med oktober og ut 2004 for Nord-Amerika.

The complete GameCube and GBA schedules are as follows; no dates for DS titles were given:

Oct. 5
NBA Live 2005 (Electronic Arts)


Oct. 11
Paper Mario: The Thousand-Year Door (Nintendo)


Oct. 12
Tak 2: The Staff of Dreams (THQ)


Oct. 14
Midway Arcade Treasures 2 (Midway)


October
The Incredibles (THQ)
SpongeBob SquarePants: The Movie (THQ)
Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus (Konami)
October Ten Pin Alley 2 (XS Games)


Nov. 2
Spyro: A Hero's Tail (VU Games)


Nov. 8
Mario Tennis (Nintendo)


Nov. 15
Metroid Prime 2: Echoes (Nintendo)


Nov. 16
Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean (Namco)


Nov. 23
Viewtiful Joe 2 (Capcom)


November
Get On Da Floor (XS Games)
Get On Da Mic (XS Games)
Need for Speed Underground 2 (Electronic Arts)
The Polar Express (THQ)
Prince of Persia: Warrior Within (Ubisoft)


Dec. 6
Mario Party 6 (Nintendo)


Pre-Holiday
King Arthur (Konami)


Fall 2004
FIFA Soccer 2005 (Electronic Arts)
GoldenEye: Rogue Agent (Electronic Arts)
The Lord of the Rings: The Third Age (Electronic Arts)
Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue (Electronic Arts)
The Urbz: Sims in the City (Electronic Arts)


Q4
Call of Duty: Finest Hour (Activision)
Intellivision Lives! Arcade Classic (Crave)
Lemony Snicket's A Series (Activision)
Mini-Golf Mayhem (Crave)
Tony Hawk's Underground 2 (Activision)
World Championship Poker (Crave)


GAME BOY ADVANCE
Oct. 4
Mario Pinball Land (Nintendo)


Oct. 5
Hot Wheels Stunt Track Challenge (THQ)
Mega Man Zero 3 (Capcom)
Rave Master: Dual Explosion (Konami)
Boktai: Solar Boy Django (Konami)


Oct. 18
Kirby & The Amazing Mirror (Nintendo)


Oct. 19
Grand Theft Auto Advance (Rockstar)
Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (Konami)


Oct. 25
Classic NES Series 2: Zelda II: The Adventure of Link, Dr. Mario, Metroid and Castlevania (Nintendo)


Oct. 26
Ice Nine (BAM!)


October
All Grown Up! Express Yourself (THQ)
Disney Presents a Pixar Film The Incredibles (THQ)
Golden Nugget (Majesco)
LEGO: Knight's Kingdom (THQ)
Monster Trucks Majesco Pac-Man World (Namco)
SD Gundam Force (Bandai!)
SpongeBob SquarePants: The Movie (THQ)
Strawberry Shortcake Majesco Tak 2: The Staff of Dreams (THQ)
Texas Hold 'Em Majesco WWE Survivor Series (THQ)
Yu-Gi-Oh! Destiny Board Traveler (Konami)


Nov. 2
Barbie Super Spy (VU Games)
Duel Masters 2: Kaijudo Showdown (Atari)


Nov. 9
Mega Man Anniversary Collection (Capcom)


Nov. 15
Donkey Kong Country 2 (Nintendo)


Nov. 16
Yu Yu Hakusho: Tournament Tactics (Atari)


Nov. 29
Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (Nintendo)


November
Beyblade G-REVOLUTION (Atari)
Cabela's Big Game Hunter 2005 (Activision)
Dead to Rights (Destination)
Gundam Seed: Battle Assault (Bandai!)
I-Ninja (Destination)
The Lord of the Rings: The Third Age (Electronic Arts)
Need for Speed Underground 2 (Electronic Arts)
The Polar Express (THQ)
Prince of Persia Warrior Within (Ubisoft)
Santa Claus saves the Earth (Telegames)
The URBZ: Sims in the City (Electronic Arts)


Dec. 6
Mario Party Advance (Nintendo)


December
Hardcore Pool (Telegames)


Q4
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (Activision)
Tokyo Xtreme Racer World (Crave)
Tony Hawk's Underground 2 (Activision)


Fall 2004
Disney's Lilo & Stitch 2 (Disney)
Disney's Lizzie McGuire 2 (Disney)
Disney's That's So Raven (Disney)
FIFA Soccer 2005 (Electronic Arts)
Tim Burton's The Nightmare Before Christmas: The Pumpkin King (Buena Vista)
TRON 2.0 (Buena Vista)
Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue (Electronic Arts)


Holiday 2004
Kingdom Hearts: Chain of Memories (Square Enix)

Kilde: http://www.gamespot.com/news/2004/08/26/news_6105794.html

---

Selv om Star Fox og Geist ikke vil komme i løpet av året (noe som egentlig har vært klart en stund), så får vi i hvert fall se Mario Tennis i år (et spill som i mine øyne virker ganske artig utifra filmklipp fra det). Mario Party 6 kommer også i løpet av året, men det skal mye til at jeg skal se fram til det (da må det være mye nytt). Litt merkelig at det ikke er vist noen bilder og/eller filmklipp fra Mario Party 6, med tanke på at det lanseres om litt over 3 mnd...
 
#33
Thales of Symphonia stod ikke på lista. Betyr dette at spille ikke kommer før jul, at det kanskje kommer før jul men at det ikke har fått fastsatt noen eksakt deto for utgivelse eller at det allerede har kommet i nord amerika?
 
#34
Opprinnelig skrevet av sigkurt@31.08.2004, 19.04
Thales of Symphonia stod ikke på lista. Betyr dette at spille ikke kommer før jul, at det kanskje kommer før jul men at det ikke har fått fastsatt noen eksakt deto for utgivelse eller at det allerede har kommet i nord amerika?
96132​
Det er nok det at det alerede er sluppet i Nord Amerika. Listen er jo hentet fra Gamespot, så..

Jeg så ikke noe Zelda: The Minish cap på den lista. Jeg som hadde gledet meg så til et nytt Zelda som julekos. :(

Jeg lurer også litt på om det GTA-spillet til GBA blir noe å satse på. Hvis det blir veldig likt de to første, kommer det nok ikke til å bli noe særlig.
 
#35
Opprinnelig skrevet av sigkurt@31.08.2004, 20.04
Thales of Symphonia stod ikke på lista. Betyr dette at spille ikke kommer før jul, at det kanskje kommer før jul men at det ikke har fått fastsatt noen eksakt deto for utgivelse eller at det allerede har kommet i nord amerika?
96132​
Europeisk lanseringsdato for Tales of Symphonia er 19 November 2004.

Spillet er allerede lansert i Nord-Amerika og Japan.

Husk at den listen jeg la ut, gjelder for 4Q 2004 (dvs. oktober, november og desember), og den viser kun lanseringsdatoer for Nord-Amerika. Derfor står ikke Tales of Symphonia på den lista.
 
P

PspKid

Gjest
#36
Tales of Symphonia , kan bli fett det
Husker Tales of Destiny I-II Namco the world greatest Company

Eppe , Roffe var slemm på Tale of destiny , det så neste nut som X men
Children of the Atom , til tider skumle Comboes ' kan jeg si deg