Half Life 2 artikkel

C

Crizpy

Gjest
#8
Jeg slang meg på for å få det til å se komisk ut ;)
Men jeg leste..eller..jeg så på bildene...hater å lese lange ting, og det ser fett ut!
Gleder meg :cool2:
 
#9
Nå vil jeg bare ha det enda mer. Half life var faktisk det første spillet jeg kjøpte selv. Jeg var en 20 år gammel jente som ikke våget å spille det i mørke og med høy lyd. Og jeg hadde faktisk mareritt om de fæle tingene som hang i taket...............
 
#10
Nå vil jeg bare ha det enda mer. Half life var faktisk det første spillet jeg kjøpte selv. Jeg var en 20 år gammel jente som ikke våget å spille det i mørke og med høy lyd. Og jeg hadde faktisk mareritt om de fæle tingene som hang i taket...............
haha... det får`n si.
si fra hvordan du reagerer etter en natt med doom 3;)
 
#11
Hallo,jeg er jente. Jenter er litt pyse med sånne spill. Spiller RE serien med lys på og lyden lavt også. Og kommer det noe skummelt,så hopper jeg i stolen av skrekk(deilig). Så må jeg små le for meg selv.

Jeg skal ha Half Life 2!!!!
Men da må vi ha ny PC!!!!!!!

Bare innrøm det ........ Det var et veldig bra valg(for å være jente)at HL var det første spillet jeg kjøpte og spilte!!!!!!!
 
#12
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@07.04.2004, 19.17
Hallo,jeg er jente. Jenter er litt pyse med sånne spill.
det er ikke bare jenter :$

ja, prøv doom 3, det er skumle saker det.
jeg testa det, orka ikke spille mer.
det var bare ubehagelig..............
 
#13
jeg liker ikke sånne skrekk spill så godt akuratt,

men HL er jo ikke noe skrekk spill kan man si.
det ser iallefall drit fett ut
 
#14
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@07.04.2004, 19.17
Bare innrøm det ........ Det var et veldig bra valg(for å være jente)at HL var det første spillet jeg kjøpte og spilte!!!!!!!
Du trenger ikke å be meg to ganger! Half-Life er tidenes beste spill. Jeg tør ikke tenke på hvor mange tusen timer jeg har spilt det (medberegnet modifikasjoner og tilleggspakker). <3
 
#15
Hvis det er så bra grafik som det ser ut til å være... Blir det så realistisk at nesten ikke jeg tør å spille det :$

Men det ser drit fett ut :thumbsup: !!!!!!!!!!!!!!!
 
#17
Opprinnelig skrevet av What Nisse?@12.04.2004, 13.47
Hvis det er så bra grafik som det ser ut til å være... Blir det så realistisk at nesten ikke jeg tør å spille det :$                

trodde bra grafikk var en bra ting jeg...
men man kan jo ta feil