Half Life 2: Deathmatch ute!

#1
Jepp, dere leste rett mine kjære HL2 fans! Det er bare å logge seg på Steam og hente ned den 30 MB patchen :) Forbered dere på å bli kappet i to av flygende sagblader og forhåpentligvis jaget av Antlions ved hjelp av bugbait! *Krysser fingrene for sistnenvte*

Dessuten har Valve startet en "Half-Life 2: Deathmatch Map Making Contest". Førstepremien er på $5,000, mens andre og tredjeplass vinner $3,000.

Artikkel på Gamespot

 
#2
Sweet :D

Tror kanskje jeg må vente noen uker... kommer sikker til å være mange som prøver å laste dette ned. :julenissen:
 
#3
Det var ikke så ille å hente ned patchen, litt pes var det å komme inn på Steam, men sås snart jeg var inne der gikk det fort.

Jeg har allerede prøvd det litt på 32 stk deathmatch. Det ser desverre ut som det mangler antlions og bugbait, men ellers så virker det helt greit. Det er sikkert mer gøy på team deathmatch, men de serverene er så fulle allerede (i skrivende stund) at de er umulig å komme inn på.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Valve vet å time hypen sin. :D

Akkurat når Half-Life 2-fenomenet er i ferd med å ebbe ut på jungeltelegrafen lanserer de noe helt nytt. Jeg regnet nesten med at de kom til å gi ut en DM-Patch etterhvert. Det var mange bevis som pekte mot det. Allikevel er det overraskende. Særlig at det kom så tidlig.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#5
Alle servere under 300 i ping er passordbeskyttet.
Dette blir gøy dere! WOOOO!
 
#6
Muligens et dumt spørsmål. Kommer det opp på play games lista? Der står det nemelig bare Deathmatch Classic hos meg. Eller er det inne i selve HL2?
 
#11
vet noen om man får det hvis man fikk hl2 key bundlet med et ati skjermkort?
slik jeg fikk hl2 og cs:s. er ikke på min maskin før imorgen, og vil veldig gjerne vite om jeg får DM...håper det :ehm...:
 
#12
Opprinnelig skrevet av Toz@01.12.2004, 15.58
Jeg må jo betale exstra for det!
det kan da ikke stemme... ?
144404​
HÆ?!

Jeg fikk det automatisk når jeg gikk inn på steam, og jeg kjøpte det i bbutikken... og der er det jo for øyeblikket bare bronze ute.... :ehm...:
 
#13
Det står at Bronze inneholder hl2 deathmatch! og at jeg spiller det ved å gå inn på steam > play games. MEN DET ER IKKE DER!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Jeg lastet det ned idag, og alt jeg har betalt for er standard HL2-retail på Elkjøp. Fine ting, altså.
 
#20


Enkelt og greit (ikke bry dere om msn'en. Han er bare sur fordi han ikke klarte å skinne forumet. den skulle ikke være der)