Half Life 2: Deathmatch ute!

sorry for dobblet post, men dere som klager på ping. Da jeg spilte det første gang hadde fant jeg 12 servere med ping under 18, så slutt og syt.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Kanskje det har noe med å gjøre at du spilte det ETTER at alle verdens negre var i gang med å laste ned skiten på sine 12.6 k modemer?

Jeg har Bronze, og jeg spiller HL2DM
Det er ikke en forbanna patch, men en MOD for søren. Prøv å bruk riktige definisjoner :-P
Da HL2DM ikke var kjent da de satte opp de forskjellige HL2-pakkene, så har alle tilgang til MODen. Det samme gjelder alle Source-MODs som ikke er laget av Valve.
Forøvrig burde Valve sette antall fysiske objekter ned, siden det lagger noe så helt sinnsykt. Det er pga alle fysikkkalkulasjonene på serversiden. Ingenting er som å få et laggende dass i hodet.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg spilte det istad hos en kompis, og kall meg gal, rull meg i tjære og fjær og gjerne dupp meg i havregrøt, men Deathmatch er kulere enn Source! :rulleøyne:

Spilte Deathmatch i sted, i omtrent en halvtime; det er jo horemorro! Bare dumt at jeg begynner å få en smule hodepine ... seng?

Ingen whining på serveren heller, have we a winnar? =D

hehehe... Genialt Lodin! :D Hvor fant du dem hen?

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg tror han har laget de selv.

Opprinnelig skrevet av Lodin@01.12.2004, 18.50
Prøvd å restarte Steam\maskina?

EDIT: Slik så min Steam ut når jeg starta den i dag:

144568​
Pachelbel - CAnon er bare rådigg da :)

Jeg kommer til å kjøpe hl2 etter jul hvis jeg ikke får det. Hva er forskjellen på Bronse og Sølv???

Lodin

Der Waaaah
Med Bronse får du bare HL2, HL2DM og CS: Source. Med Sølv får du med alle de tidligere spilla til Valve samt alle Source oppgraderinger av gamle spill.
Syns selv det var verdt de 10 dollarsene ekstra.

Tid for flere bilder!