Half-life 2 legges på hylla?

#21
Opprinnelig skrevet av Stiluz+25.03.2004, 09.08-->
<!--QuoteBegin-Potetfar
@24.03.2004, 15.59
Jaja, etter ca. 1000 år med venting har (kansje) valve gitt opp half-life 2. :( Dette er noe jeg har lest i ett annet forum, og er ikke sikker på om det er sant. Dette er på grunn av hacerene som stjal kildekoden til spillet og valve har ikke penger til å prøve å produsere spillet på nytt. Skal vedde på at dette banka futtet ut av mange gamere, MEN det finnes en demo... ett eller annet sted. Vet ikke hvor, men let i vei! ;)
Harrharr, det står "aprilsnarr" i liten skrift under den nyheten (det er aprilsnummeret fra PCGW det er hentet fra). Dette er bare oppspinn, HL2 er godt på vei, ta det med ro. [/b]
I Mars?
 
#23
Det kommer, fansen hadde sørget for det selv om Valve hadde lagt HL2 på hylla.
Dessuten, Valve hadde blitt temmelig dritet ut om det hadde skjedd.
Gleder meg for øvrig til spillet kommer da. :)
 
#24
Jeg har liten tro på at Valve legge HL2 på hylla.. selv om kildekoden har lekket ut, kommer de til å tjene så utrolig mye at det nesten ikke vil merkes ;)
 
T

Taijpei

Gjest
#25
Avslutt spøken nå den er ikke gøy :(

Men tviler på det.det tidligere haf-life har hatt for stor suksess til at du skal legge ned half-life 2 prosjektet
 
#26
Opprinnelig skrevet av Xenon+25.03.2004, 09.59-->
Opprinnelig skrevet av Stiluz@25.03.2004, 09.08
<!--QuoteBegin-Potetfar
@24.03.2004, 15.59
Jaja, etter ca. 1000 år med venting har (kansje) valve gitt opp half-life 2. :( Dette er noe jeg har lest i ett annet forum, og er ikke sikker på om det er sant. Dette er på grunn av hacerene som stjal kildekoden til spillet og valve har ikke penger til å prøve å produsere spillet på nytt. Skal vedde på at dette banka futtet ut av mange gamere, MEN det finnes en demo... ett eller annet sted. Vet ikke hvor, men let i vei! ;)

Harrharr, det står "aprilsnarr" i liten skrift under den nyheten (det er aprilsnummeret fra PCGW det er hentet fra). Dette er bare oppspinn, HL2 er godt på vei, ta det med ro.
I Mars? [/b]
Aprilsnummeret av PCGW er kommet, mars eller ikke. :p
 
#27
Ja, fant akkurat ut at det var en aprilspøk! Beklager oppstyret, folkens!
 
#28
hahaha!
Den var faktisk ganske morsom. Jeg kan tenke meg 95% av alle PC-gamere hadde solgt det hvite i øyekroken for å få gi ut dette spillet. Selv skulle jeg donert alle indre organer så lenge langfingeren, ringfingeren og pekefingeren på venstre hånden hadde fungert, sammen med håndleddet på høyre hånden for å ha ene retten på dette spillet ;)
 
#31
Hvordan kan du *hate* spillutviklere for å bruke lang tid på å få ferdig et spill? For det første er "hate" et sterkt uttrykk og for det andre så kan du ikke føle sånn ovenfor noen som gjør en jobb for å glede andre!(Og tjene penger, som alle andre i verden).
 
#33
Opprinnelig skrevet av Taijpei@25.03.2004, 13.16
Avslutt spøken nå den er ikke gøy :(

Men tviler på det.det tidligere haf-life har hatt for stor suksess til at du skal legge ned half-life 2 prosjektet
Enig... dere har fått meg til å gråte, skrike og oppføre mg helt normalt. :huh:

Bli ferdig. HL2 komme ut og d er ingenting dere kan gjøre med d.... tvile på at dere har tenlt å gjør noe heller :p
 
F

Fanta Boy

Gjest
#34
Sorry, people hvis jeg var veldig sterk i ordene, MEN de suger ut gleden av spillet når de venter så lenge!
*vet ikke hva jeg sa akkurat nå*
 
#35
Man kan vel teoretisk sett hate det faktum at spilldesignerene lar oss vente? (Duke nukem forever... *host*)
Utsettelser på utsettelser er det verste som finnes, da skulle heller spilldesignerne gjort seg ferdig med spillet og så gått ut med info om det. Hype is blizz :thumbdown:
 
#36
Fantastisk hvor mye oppstyr det er rundt aprilspøker..

Aprilspøker er farlige, folk kan risikere å få hjerteinfarkt....

Jeg var da en av de som ikke skjønte spøken.... :p
 
#37
Hehe, aldri hadde HL2 gått samme vei som Team Fortress 2.. Men var en god spøk da.. :D

Fanta Boy: Patience my friend, patience! Jo lengre de holder på, desto bedre (bugfritt) blir spillet. Forresten så har det kommende Xbox-spillet, Fable, vært under utvikling i rundt 8-9 år.
 
#39
som sagt før, så kan det hende de må oppdatere hele grafikk-mototren hvis de venter for lenge med å gi det ut da. Da blir det enda lenger å vente :( Vil heller vente lenger da, enn å få et hl2 med grafikk som de nåværende spillene.