Half Life 2 og Remake av eneren

Nei, den fila er desverre bare på 32 MB, men jeg håper Fileshack får in fila snart, jeg har fortsatt 29 MIN i ventetid igjen.
Faens Fileplanet, jeg skulle vert et kvarter inn i nedlastinga nå.

Tulling... det er ikke verre enn å lage en mod for de. Tar kanskje opp 10% av arbeidstiden deres. Ikke det engang. Det er bare en enkel konvertering.

;)

SHDR

Gullmedlem
All grafikk, all leveldesign.

Vet du hvor lang tid det tar å bygge en optimalisert 5000-polygoners modell? Med skjelett, tekstur, vektpunkter og animasjon? Nei, det tror jeg ikke. Og vet du hvor mye grafikk det er i Half-Life som da må remakes? Nei, det tror jeg heller ikke.

Det er bortkastet tid. Half-Life er Half-Life, og Half-Life for Source blir ikke det samme. Jeg trenger det ikke. Hvis jeg vil spille Half-Life, spiller jeg Half-Life og ikke Half-Life 2.

Gud ... dere skjønner virkelig ikke hva jeg mener?

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Shadar@19.05.2004, 13.41
en optimalisert 5000-polygoners modell? Med skjelett, tekstur, vektpunkter og animasjon?
De skal resirkulere flere av modellene fra CS: Condition Zero for å spare tid.
Likefult kjipt å ikke slippe HL2 med orginal multiplayer del.

Hvis de regner med å være ferdig i slutten av sommeren (august?) så er ikke det mer enn et par-tre-fire måneder til. Vil ikke akkurat si at det virker som en kjempejobb. Med tanke på hvor lang tid hel HL2 har vært i produksjone så er det jo peanøtter.

Det fantes også en tid hvor vi fikk en hel trilogi av en spillserie i løpet av et år. Gode gamle dager... :p