Opprinnelig skrevet av Shadar@25.05.2004, 06.57
Det er nesten en skandale at det koster mer å sementere Valves verdensherredømme. Skal jeg ... BETALE ... for å lage modifikasjoner som fører til at DERES spill selger mer?
Jeg håper det er snakk om at BARE singleplayer HL2 koster 350, deretter 400 for multiplayer (gjerne for ALLE Steam-titler) og 450 for hele shebanget.
Jada, jeg skal ha hele stasen >.< Jeg har et par ideer som jeg har ruget på helt siden jeg begynte å tukle med materiale-editoren i 3DS Max R4, og som ingen andre spill har kunnet tilfredsstille. Jeg mener ... vekt basert på omfang og materiale, uten at jeg trenger å angi noe som helst dersom jeg ikke vil det? Materialer som angitt via teksturer heller enn scripting? Count me in ...
De har jo utviklet den nye WorldCraft-editoren også, så jeg synes det er rett og rimelig at de håver inn litt ekstra cash på å selge den sammen i pakka. Uansett har man jo valget, og det gjør det jo enda bedre.
Jeg har også ruget på et par ideer. Etter å ha sett hvor flott motoren håndterer naturlige uteomgivelser har jeg blitt veldig pumpa på å lage hjemmet mitt og kanskje ett lite romvesen-angrep i min egen hage!! Det blir noe annet enn å prøve det samme i Duke3d (build) editoren, hehe! Jeg laget hjemmet mitt i Half-Life også, men det ble ikke videre bra, pga. motorens limitasjoner på hvor mange faces man kan ha i hvert rom.
Er ikke noe flink til å komprimere

.
Det er ofte smart med å begynne å lage noe man har rundt seg, for å lære. Etterhvert kan man bruke fantasien og lage hva man vil.
Levelord! Mitt IDOL!!